Zena Megastore Olen

Is dat niet gewoon de originele "illegale" Cloud Connected? Als dat de belgische is dan is t wel dik.

Nee dat is niet de originele, die heeft een 'Machine gun' salute finale. Dat is een soort bizarre salute mine en vervolgens een dikke 2" salute dreun ( per shot ). Deze finale zijn gewoon losse salutes.

22828955_1838069949556367_981299709852065873_o.jpg

Weekend voor de deur, dus ook nieuwe aanbiedingen! Set van 2 fonteinen voor € 17,50 of een dikke Glitter box voor slechts € 49! Alleen dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)
Filmpje Active Volcanoes (23050):
Filmpje Zena Glitter Box (1592):

En wederom wat topacties! Geweldig Zena, ga weer zo door! :thumbsup:

229d74f0-f07a-4103-ab32-82a88bc75c3b.jpg

c3cfbd4e-6a41-4ef8-bb22-0e981f8222b5.jpg
9d62e26d-0b2e-4cae-ad3b-f0a837945a54.jpg
b57dd79c-c0d9-4bdf-8ae4-e50d0aa97461.jpg
6c324065-3778-4f08-911a-3df707c2c044.jpg
d797c0d3-3513-4acd-9fdb-82c786cdc6b1.jpg
85a35efc-7b30-4122-abbf-394cb20b4242.jpg
5ca482b4-c903-4ef6-b4e1-628fac710675.jpg

Acties geldig van 30 oktober tot en met 5 november bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.

Ik zou bijna weer naar Olen gaan rijden, zie namelijk mooie producten en aanbiedingen voorbij komen. Succes Zena met de verkoop, maar mijn budget is al bijna op, helaas :(

Allemaal Wolff spullen toegevoegd aan het Zena Belgie assortiment. Ook nieuwe spullen uit 2017! Het is dus niet echt een geheim dat Zena en Wolff bepaalde spullen uit dezelfde fabriek laten komen. Wel een mooie toevoeging aan het assortiment vind ik.

Is er iemand van zena die ongeveer een richt dagum kan geven voor alle nieuwe producten? Zit te twijfelen om nu te gaan maar wat er aan komt is ook vet en je kan die knaken maar een keer uitgeven :(

Gr

Allemaal Wolff spullen toegevoegd aan het Zena Belgie assortiment. Ook nieuwe spullen uit 2017! Het is dus niet echt een geheim dat Zena en Wolff bepaalde spullen uit dezelfde fabriek laten komen. Wel een mooie toevoeging aan het assortiment vind ik.

Ik ben toch wel erg nieuwsgierig waarom zena deze producten gaat verkopen. De prijzen zijn niet mals. Veel producten kunnen in Nederland goedkoper gekocht worden. Normaal had zena maar een aantal producten van een andere lijn maar dit zijn er toch heel wat.

Voordat mensen gaan zeggen zena goede zaak en willen groot assortiment etc etc, wil ik zeggen dat het een top zaak is en ik super blij ben met de matten en p1 en funke blokken die gaan komen. Echter wel heel benieuwd waarom er zoveel producten van een andere lijn verkocht moeten worden tegen aanzienlijke prijzen.

Komen de eigen producten wellicht niet op tijd binnen of....... ik weet het niet.
Iemand een idee

Ik ben toch wel erg nieuwsgierig waarom zena deze producten gaat verkopen. De prijzen zijn niet mals. Veel producten kunnen in Nederland goedkoper gekocht worden. Normaal had zena maar een aantal producten van een andere lijn maar dit zijn er toch heel wat.

Voordat mensen gaan zeggen zena goede zaak en willen groot assortiment etc etc, wil ik zeggen dat het een top zaak is en ik super blij ben met de matten en p1 en funke blokken die gaan komen. Echter wel heel benieuwd waarom er zoveel producten van een andere lijn verkocht moeten worden tegen aanzienlijke prijzen.

Komen de eigen producten wellicht niet op tijd binnen of....... ik weet het niet.
Iemand een idee

Geen idee, mogelijk bepaalde banden die zij met Wolff hebben. Die adviesprijzen tegenwoordig van Zena zijn gebaseerd op de kortingen die zij bijna ten alle tijden geven ( sowieso in de Megastores en ook gewoon in Baarle ). Van die prijzen moet je sowieso 25% eraf halen en dan kom je wel onder de winkelprijzen van Nederland. Ja in de freakacties is het allemaal goedkoper, maar in andere acties van Zena is dat ook zo.

De Cruel Traction kan je daar nu dus standaard voor 112,50 halen en dat is ver onder de winkelprijs ( 150 euro ). Als je daar toch al bent, kan je mooi zo`n doosje meenemen toch?

En over die nieuwe spullen, er is nu al paar keer genoemd dat die na half november komen. Dus als je die wilt zou ik sowieso gaan wachten! Het wordt vanzelf echt wel gemeld als het er is.

Klopt lvc korting maakt het iets aantrekkelijker. Nu nog even de mooie boxxen eruit vissen want het zijn niet allemaal toppers vond ik.
Moet eerlijk zeggen dat ik bij zena van de eigen lijn nog nooit een tegenvaller heb gehad.
Stuk voor stuk top producten en vind het daarom jammer dat ze nu veel wolff hebben.
Ik zie toch liever de eigen lijn en producten.

We gaan wachten tot november en anders december!

Ik ben toch wel erg nieuwsgierig waarom zena deze producten gaat verkopen.

Denk dat het eerder iets concurrentieels is.
Salon Roger verkoopt NL cakeboxen waaronder Rubro en dus ook Wolff.
Loots / HQ Fireworks halen het ook via Salon Roger.
Deze verkopen het allen tegen de volle prijs.

Als zij met deze ogenschijnlijke grote voorraad onder hun prijzen gaan zitten en flink gaan stunten met deze prijzen.
Tja waarom zou iemand dan nog inkopen via Loots / HQ / Salon?

P1 losse knallers, Funke cakeboxen, P1 matten, plus het hele assortiment en nog veel meer van de Belgische concurrentie tegen betere prijzen.
Zou wel eens de reactie van Salon en Loots willen zien...

Lvc korting of niet big 19 cake 29.50eu ps:bonk:

En als er dan een aanbieding is zeggen ze: 50% korting! en dan kost het 14,75. Terwijl er geen hond ooit 29,50 voor heet betaald. Ach het is een vorm van marketing... en ik denk dat veel mensen het bewust of onbewust slikken als zoete koek.

Denk echt dat de funke blokkies echt prijzig zullen zijn. Vraag me af of deze ook in Duitsland te krijgen zijn. Heb vorig jaar de funke 19 shots kunnen bemachtigen in Duitsland, dus denk dat ik even een mailtje ga sturen naar desbetreffende winkel.

Ik denk dat veel mensen hier vergeten dat het vooral mensen zijn die op een forum rond hangen alles van prijzen afweten. De meeste Nederlanders hebben geen idee en gaan naar (zena in) belgie omdat ze denken dat het vuurwerk beter en harder is (ook al is het dus gewoon wolff) en het veel goedkoper is, ook al is dat dus niet zo. Zena belgie leeft niet van de freaks maar vooral van de gewone consument die in de maand december daar van alles inslaat, zonder lvc pas, zonder korting maar gewoon voor het volle bedrag.

Zelfs "freaks" hebben vaak geen flauw idee. Zat een filmpje te kijken van pyrofreaks4live die afgelopen jaar vuurwerk gingen kopen in Nederland. Bestellen gewoon in de winkel zonder freakkorting en denken als ze een big momma zien staan van € 130 voor € 100 een superdeal te hebben.

Fanatieke forummebers weten gewoon veel over vuurwerk en prijzen. De gemiddelde consument gaat halverwege december eens kijken wat het grootste, dikste, gaafste blok is op het plaatje.

Ik denk dat veel mensen hier vergeten dat het vooral mensen zijn die op een forum rond hangen alles van prijzen afweten. De meeste Nederlanders hebben geen idee en gaan naar (zena in) belgie omdat ze denken dat het vuurwerk beter en harder is (ook al is het dus gewoon wolff) en het veel goedkoper is, ook al is dat dus niet zo. Zena belgie leeft niet van de freaks maar vooral van de gewone consument die in de maand december daar van alles inslaat, zonder lvc pas, zonder korting maar gewoon voor het volle bedrag.

Zelfs "freaks" hebben vaak geen flauw idee. Zat een filmpje te kijken van pyrofreaks4live die afgelopen jaar vuurwerk gingen kopen in Nederland. Bestellen gewoon in de winkel zonder freakkorting en denken als ze een big momma zien staan van € 130 voor € 100 een superdeal te hebben.

Fanatieke forummebers weten gewoon veel over vuurwerk en prijzen. De gemiddelde consument gaat halverwege december eens kijken wat het grootste, dikste, gaafste blok is op het plaatje.

Daar zeg je ook gelijk wat, die paar soort van `YouTube-vloggers' hebben alleen met ons gemeen dat ze van vuurwerk houden, voor de rest hebben ze er de ballen verstand van en verpesten ze onze traditie juist op vele manieren. Samen met al die unboxing filmpjes die je overal op YouTube kan vinden.

Helemaal eens met de laatste 2 berichten boven mij. Ik denk dat mijn collega, die ook van Vuurwerk zegt te genieten, voor zijn euro's veeeeeeel minder in huis haalt dan ik. Nou Ja, haalde. Heb hem natuurlijk even op weg geholpen.

Persoonlijk denk ik dat de vloggers meer korting krijgen als wij...wat op beeld staat wil niet altijd zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is. Met 109K abonnees bereik je een grote doelgroep en dat realiseren zich winkels ook ter degen. Zie het als een soort Reclame.

Daar zeg je ook gelijk wat, die paar soort van `YouTube-vloggers' hebben alleen met ons gemeen dat ze van vuurwerk houden, voor de rest hebben ze er de ballen verstand van en verpesten ze onze traditie juist op vele manieren. Samen met al die unboxing filmpjes die je overal op YouTube kan vinden.

Ik vind het gestunt van pyrofreaks4live erg jammer.
Jongens als deze zitten wel tot onder hun okseltjes onder de gratis spulletjes.

Back
Bovenaan