oldskool1908
Banned
De Nederlandse prijzen en de kwaliteit van het (sier)vuurwerk liggen steeds meer in de buurt van de Belgische markt.Natuurlijk moeten de Belgische vuurwerkhandelaren wel met grote acties komen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tuurlijk ga ik ook op kortingen etc af. Maar enkel naar een winkel gaan enkel en alleen wanneer er korting is doe ik niet. Dat het voor jou allemaal goedkoop of gratis moet zijn kan mij niks schelen, maar helaas voor jou heeft België nu eenmaal geen mentaliteit dat alles maar goedkoop moet zijn.
Dat Belgie niet de mentaliteit heeft van dat alles maar goedkoop moet zijn is gelul .Jaren geleden was het vuurwerk toch echt een stuk goedkoper daar.Doordat er steeds meer Hollanders kwamen is de prijs enorm gestegen.Mensen met een kleine beurs zullen toch echt naar kortingsacties kijken.Maarja Reverze als je genoeg poen hebt hoef jij natuurlijk niet op de prijs te letten.
De regels voor consumentenvuurwerk zijn juist strenger in Belgie dan in Nederland en het jaar door zijn de inkomsten nihil te noemen terwijl de kosten wel gewoon door gaan. ''Ik heb in beide landen gewerkt''.Ik heb in beide landen gewoond en geloof mij er is een wezenlijk verschil tussen de consumenten in Nederland en België. De reden waarom het vuurwerk in België goedkoper is, is omdat de veiligheidsregels hier minder streng zijn en omdat er hier een heel jaar geld verdiend kan worden.
De regels voor consumentenvuurwerk zijn juist strenger in Belgie dan in Nederland en het jaar door zijn de inkomsten nihil te noemen terwijl de kosten wel gewoon door gaan. ''Ik heb in beide landen gewerkt''.
Streng, het is maar hoe je het interpreteert. Hebben we het dan over de keuring? De opslag? Of het transport? Drie verschillende situaties waarin je drie keer verschillende regels zal hebben.
Ik heb ook in beide landen gewerkt, sterker nog, werk vandaag nog altijd in beide landen. Cultuur, gedrag, regels... er is echt veel verschil.
Vandaag langs geweest we even goed als vriendelijk geholpen daar ook waren er wat leuke aanbiedingen en uiteraard ook 25 procent korting met de lvc pas wat me opviel dat de medewerkers het maar druk hebben met die vrachtbrief ivm.met de 1 kilo regel maar toch respect voor deze mensen dat ze toch altijd vriendelijk zijn en even de tijd voor je nemen ook wil.ik Pieter bedanken voor het nog regelen voormelde voor de old scool shisings en De thunder classic box
Dat Belgie niet de mentaliteit heeft van dat alles maar goedkoop moet zijn is gelul .Jaren geleden was het vuurwerk toch echt een stuk goedkoper daar.Doordat er steeds meer Hollanders kwamen is de prijs enorm gestegen.Mensen met een kleine beurs zullen toch echt naar kortingsacties kijken.Maarja Reverze als je genoeg poen hebt hoef jij natuurlijk niet op de prijs te letten.
Dat het rustiger deze dagen in Olen verbaasd mij niks. Er is lange tijd onduidelijkheid geweest over het al dan niet open gaan van de winkel. Tel daarbij op dat Olen een stuk verder rijden is als de Bunker en als laatste het gemis aan echte grote acties (lees weekendknallers en een movember actie bv). Hier komen toch echt de mensen op af.
Voor mij is het een dagje uit wat leuk te combineren is met een dagje Antwerpen ofzo. Ondanks alles blijf ik komen en blijft Olen de vuurwerkwinkel van Belgie!
Weer leuke aanbiedingen hoor. Inclusief 50% op keuze product. Nieuwsbrief