Zena Megastore Olen

Ben benieuwd wanneer de acties er weer komen...

Aangezien de januari sales maar een halve maand duurde, denken jullie dat ze actie nog gaan houden maar in september bijvoorbeeld omdat hun zelf ook veel omzet misliepen

Ben benieuwd wanneer de acties er weer komen...

Aangezien de januari sales maar een halve maand duurde, denken jullie dat ze actie nog gaan houden maar in september bijvoorbeeld omdat hun zelf ook veel omzet misliepen

Dat denk ik niet, maar Zena Olen is altijd wel een bezoekje waard en staat bekend om de vele acties de ze hebben die niet op het internet staan, maar wel in de winkel met de Lvc-pas gelden. Deze winkel is altijd een bezoekje waard in ieder geval! :D

Ben afgelopen weekend nog in Baarle geweest,vond het veel minder druk dan voorgaande jaren.Ook veel meer Belgische politie gezien dan voorheen.Wel natuurlijk gewoon vuurwerk meegenomen.

Het is wel heel erg rustig hier.Je zou bijna denken dat Zena geen vuurwerk meer verkoopt.We zitten bijna al weer in de laatste 4 maaanden van het jaar:rolleyes:

ik denk ook dat omdat veel nederlandse vuurwerkwinkels nu eigenlijk het hele jaar vuurwerk verkopen de meeste mensen geen risico meer willen lopen en gewoon het hele jaar jaar door wat bestellen en aan het einde v/h jaar het gewoon kunnen ophalen zonder problemen.
en het risico is sinds het begin van het jaar ook groter geworden na de aanhoudingen in bels...
maar dat is mijn gedachtengang.....

Zullen ook veel mensen zijn die er niet meer over praten, een jaar of 6 geleden plaatsen mensen gewoon nog volop trip reports tot er mensen werden gepakt.

Ja nitraatjes halen etc blijft een risico. Ik heb meer belang bij een kartonnetje 6/1 hydra, jawbreaker of mithrill voor 75 euro etc

Zolang het nog kan zal ik altijd naar Baarle gaan.Patatje eten biertje doen,blijft toch altijd gezellig.Alleen viel het me 2 weken geleden op dat het een stuk rustiger was dan voorgaande jaren.

Laten we eerlijk zijn, het vuurwerk in België is na verhouding gewoon te duur, zelfs met mijn lvc pas vond ik het vrij aan de prijs in Olen. Vond de jigsaw omlabeling van de hydra ook nog eens om te janken zo slecht!
Ik koop tegenwoordig gewoon op de freaksites, dat scheelt me een hoop tijd, benzine en geld.

mede door de vage regelgeving in belgie en het feit dat je in nederland gewoon beter vuurwerk koopt zeker met de freakacties zal het steeds rustiger worden in belgie denk ik

Ben het met je eens dat het siervuurwerk in NL(kwaliteit/prijsverhouding)weinig meer onderdoet voor Belgie.Alleen voor echte knallers en matten ga je nog naar Belgie.

Dit gaat per juli 2017 ook veranderen,minder kruit in de matten en nitraten.Ik denk dat het dan snel is gebeurt met het vuurwerk in Belgie.Helaas:cry:

Lijkt me niet zo vreemd dat het stil blijft bij Zena.
Ze verteren nog steeds de tegenslag van januari denk ik.
Het slimste wat ze kunnen doen is wat minder in de picture lopen, volgens mij hebben ze dit nu wel door.
Het was allemaal iets te groots, die uitverkopen enzo.

Ik ben geen fan van Zena en heb me al scherp uitgelaten over hen, maar je kan er niet omheen dat ze geviseerd worden door de Belgen.
Het lijkt me niet zomaar te zijn dat de politie van Maaseik een actie op poten zet om hun klanten een loer te draaien.
Ik vind het toch jammer voor hen.

Waar je ook niet omheen kan is dat hun producten er totaal niet meer uitspringen vergeleken met vroeger.
De Hydra was jaren geleden de hype, boeketten van 2 inch uit een Belgencake, ongezien bij ons, geen enkele concurrent had dit.
Wat we nu nog zien zijn wat fluitpijltjes en wat "speciale" effecten die veel te klein zijn.
Ondertussen zet Wolf de Cruel Traction op de markt die er alles volledig uitklapt.
Ook Evolution is goed bezig en begint erg leuke producten op de markt te zetten.

Ik ben benieuwd!

Naar Belgie gaan blijven denk toch veel freaks doen, het is voor velen een dagje uit. Overmorgen komen de acties weer en hopelijk blazen ze ons omver!

gekkigheid.jpg

Nieuwe boxen ben benieuwd

Back
Bovenaan