Zena Megastore Olen

ik rij nooit over Antwerpen , neem na Hazeldonk altijd de eerste afslag en rij via Meer , Hoogstraten richting Olen prima te doen en scheelt weer wat kilometertjes en terug ook kan je gelijk tanken want daar wordt je onderweg ook mee dood gegooid alhoewel de dieselprijs haast niet meer scheelt

ik rij nooit over Antwerpen , neem na Hazeldonk altijd de eerste afslag en rij via Meer , Hoogstraten richting Olen prima te doen en scheelt weer wat kilometertjes en terug ook kan je gelijk tanken want daar wordt je onderweg ook mee dood gegooid alhoewel de dieselprijs haast niet meer scheelt

Maarja, ik woon vlakbij Antwerpen ;), via Hazeldonk is flink om. Ik rij wel eens naar shopping center Wijnegem, dat is bij weinig verkeer nog geen 25 minuten. Maar goed, ik ben teruggereden via Baarle Nassau (ivm de gekantelde vrachtwagen en de daarbij behorende 2 uur durende file richting Antwerpen), dat is wel wat om geweest tegenover Hazeldonk denk ik. Sowieso werd het duidelijk dat ik mijn ingebouwde navigatiesysteem moet gaan updaten. Auto is amper 2 jaar oud, maar het systeem was hopeloos gedateerd. Heel de weg tussen Geel en Kasteren stond er niet op.

dat is wel makkelijk vlakbij Antwerpen , ik moet uit rotterdam komen en aangezien ik zelf geen auto meer heb moet ik er altijd 1 zien te lenen , anders had ik iedere maand wel even een ritje gemaakt

@flogsway

Daar is dit topic toch juist voor sjaak. Jawbreaker en Deserted wastlands zijn uitverkocht. Komen volgend weekend weer binnen!

Voor de meeste mensen is het niet even om de hoek.

Weet iemand trouwens of de cakeboxen nog deze maand binnenkomen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat in ieder geval echt op is in Olen naar mijn weten:

-Orb
-Game breaker
-High caliber

Was gigantisch druk afgelopen zaterdag!

Zou ook fijn zijn als Zena de producten op de site weg haalt indien ze op zijn. Voorkomt een klein teleurstelling.

En trouwen voor de kleine verkoper met blonde haren, pet en bruin jasje aan, complimenten om in de drukte snel te kunnen werken. Je collega ernaast was meer met zijn muziek en slechte dansmoves bezig dan met de drukte in de winkel. Zijn rij waar ik helaas in stond duurde dubbel zo lang en op mijn bestellijst was meneer 1 order vergeten.

Al met al weer de zoveelste geslaagde actie van Zena! Dikke duim!

Wat in ieder geval echt op is in Olen naar mijn weten:

-Orb
-Game breaker
-High caliber

Was gigantisch druk afgelopen zaterdag!

Zou ook fijn zijn als Zena de producten op de site weg haalt indien ze op zijn. Voorkomt een klein teleurstelling.

En trouwen voor de kleine verkoper met blonde haren, pet en bruin jasje aan, complimenten om in de drukte snel te kunnen werken. Je collega ernaast was meer met zijn muziek en slechte dansmoves bezig dan met de drukte in de winkel. Zijn rij waar ik helaas in stond duurde dubbel zo lang en op mijn bestellijst was meneer 1 order vergeten.

Al met al weer de zoveelste geslaagde actie van Zena! Dikke duim!

Vrijdag was de eerst omschreven jongen er ook. En ondanks dat het niet superdruk was (er kwamen wel mensen af en aan) was hij inderdaad aan het vliegen. Niemand heeft lang moeten wachten. Sowieso stond denk ik iedereen na zijn bestelling binnen een paar minuten weer buiten.

Wat betreft de voorraad, ik heb begrepen dat er in januari ook weer het één en ander binnen komt. Doordeweeks kan je denk ik het best even een mailtje sturen betreft de voorraad, ik kreeg binnen 5 minuten bevestiging over de voorraad.

Ik ben er Zaterdag nog met 3307 geweest rond 1 uur zo wat.
Man wat een gekke werk daar hahaha...wat een volk daar binnen,
Tja tot wel 60% korting is het inderdaad wel leuk shoppen nu :D

Alles wat de site staat is op voorraad ,soms zijn spullen tijdelijk op,afgelopen zaterdag was het redelijk druk en raken spullen tijdens de dag dan tijdelijk op,dan moeten we die in duitsland bij de grote opslag gaan halen.Helaas kunnen we de website dan niet tijdelijk aanpassen .
Www.zenavuurwerk.com voor de inf

Wegens omstandigheden zullen onze Megastores te Olen en Maaseik vanaf morgen voorlopig gesloten zijn. Zodra we weer open zijn, zal dit bekend gemaakt worden. Bij deze alvast onze excuses.

Groeten,

Het Zena Team

Back
Bovenaan