Zena Megastore Olen

@firecrack-R

Op het forum van Zena zelf staat bij cake 2: : purple chry. & gold dragon tail

Ja precies, en die ziet opzich prima uit maar is niet de cake die ik laatst in actie zag (die had echt overduidelijk enorme purple wave boeketten). Helaas weet ik niet precies meer wat nou als effectomschrijving op de cake stond die ik op straat aantrof. (Het was wel 100% de Mithrill 2).

Dus het was óf een ''oude'', óf juist een nieuwe versie. Of gewoon een Chinees die niet zo nauw keek met de hoeveelheid kruit/effect:idea:

Ik wil bij deze het hele team van Zena Vuurwerk mijn complimenten geven! Jullie hebben de laatste tijd stuk voor stuk geweldige en doorslaggevende producten op de markt gebracht. Denk aan de daylight producten, de flash kanonslagen en de zena specials! Dit zijn allemaal producten waar wij liefhebbers al jaren over fantaseerde. Het is te hopen dat ondanks de nieuwe wetgeving in 2017 jullie blijven doorgaan met het op de markt zetten van orginele producten. Jullie staan dit jaar bij mij stipt op 1 qua vuurwerk betreft:thumbsup::thumbsup:

Mooie winkel en bijna altijd wel alles op voorraad en anders hele goede soort gelijken producten...hoop dat ik nog wat budget vrij heb na de kerst en er nog leuke after kerst acties komen.

Had graag de trueno rockets gehad voor 4 euri maar grijp er weer naast kom net uit de nachtdienst dus vandaag gaat niet bah bah. Jammer dat het geen kerst actie is .

12401721_1177616508935051_8912985072325817333_o.jpg

Nog steeds genoeg op voorraad en nog steeds heerlijke aanbiedingen! Bulkprijzen op knalvuurwerk blijven uiteraard gelden.

Weer prachtige aanbiedingen van Zena! Als nou even weer die cakeboxen op vorraad komen, kom ik zeker langs :D

Back
Bovenaan