Zena Megastore Olen

Weet iemand of de Zena Golden Willox Box nog op voorraad komt? Deze box staat namelijk al een tijdje niet meer op de website.

Deze box komt in België waarschijnlijk niet meer binnen dit jaar. Hij is nog wel te koop via www.zenavuurwerk.nl

Ohja de nieuwe Weekendrammers zijn bekend!
weekendrammer_211115.jpg

Klik hier om een filmpje te bekijken.

Kort vraagje, de verdubbelaar (snor actie) geldt maar 1x per klant (feit),
maar als ik nou met 2 personen (2 klanten) 1 bestelling plaats, is het dan zo dat ik de verdubbelaar 2x kan laten gebruiken of gewoon eenmaal.
PS. alvast bedankt voor het reageren hierop ;)

Prachtige winkel, vriendelijk personeel! alleen check ik eerst de nederlandse verkooppunten van Zena aangezien sommige cakes daar goedkoper zijn dan in olen! goede leer voor de volgende keer! verder een top zaak!

Prachtige winkel, vriendelijk personeel! alleen check ik eerst de nederlandse verkooppunten van Zena aangezien sommige cakes daar goedkoper zijn dan in olen! goede leer voor de volgende keer! verder een top zaak!
Put your money where your mouth is hahahihi geintje maar toch denk ik niet dat ik als enigste graag wil weten welke cakes dat dan zijn.

Zeg, begrijp me niet verkeerd. Maar ik vind die acties zoals een snor meenemen of in dit geval een cadeautje meenemen om te kunnen profiteren van de kortingen altijd hoogs ongemakkelijk :bonk:
Ik kom daar gewoon om vuurwerk te kopen en al die ongein hoeft voor mij niet.
Just saying :p

Zeg, begrijp me niet verkeerd. Maar ik vind die acties zoals een snor meenemen of in dit geval een cadeautje meenemen om te kunnen profiteren van de kortingen altijd hoogs ongemakkelijk :bonk:
Ik kom daar gewoon om vuurwerk te kopen en al die ongein hoeft voor mij niet.
Just saying :p

Je kunt toch gewoon de volle mep betalen...lekker snor thuislaten;)

Dus je wilt wel die korting van 50% of de 2e gratis, maar je wilt hier 0,0 moeite voor doen?

Niet dat een snor opdoen verder een moeite is.. wat hij bedoelt is dat het op hetzelfde neer komt als je gewoon je LVC pas enkel laat zien. Die snor opdoen heeft geen meerwaarde, want je mag gewoon 1 keer gebruik maken van die 50% korting als je lid bent van de LVC.

Ik zelf vind dat soort dingen wel grappig juist, vorig jaar ook met een herfstblad en een gitaar als ik het me goed herrinner.

Dat klopt inderdaad. En je moest een soort van voucher uitprinten en die afgeven aan de balie bij het afrekenen. Je hoefde de snor niet onder je neus te plakken hoor.

Niet dat een snor opdoen verder een moeite is.. wat hij bedoelt is dat het op hetzelfde neer komt als je gewoon je LVC pas enkel laat zien. Die snor opdoen heeft geen meerwaarde, want je mag gewoon 1 keer gebruik maken van die 50% korting als je lid bent van de LVC.

Ik zelf vind dat soort dingen wel grappig juist, vorig jaar ook met een herfstblad en een gitaar als ik het me goed herrinner.

Ik snap ook wel dat sommige mensen het grappig en leuk vinden, en ik probeer hier ook niet de chagrijn uit te hangen... maar ik zou het wel waarderen als je hierin je vrije keuze kon maken.
Ik kom tenslotte voor het vuurwerk :p

Back
Bovenaan