Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
had al een keer gebeld maar werd me niet helemaal duidelijk, maar ja zal maandagochtend de gok wagen en is het niks dan ga ik voor een echte zak belgische friet ook lekker
Petje af voor Hennn dat hij nog op bijna iedere vraag hier reageert ook al is deze pas 10x gesteld.
Stap gewoon in de auto en ga een kijkje nemen. Zoals al zo vaak gezegd word er minimaal 50% korting gegeven, je kan dan toch niet verwachten dat ze spullen aan de kant gaan zetten?
Tuurlijk is het tof dat hennn steeds dezelfde vragen opnieuw beantwoord.
MAAR wat jij zegt is onzin.
Ja, natuurlijk kun je de auto pakken en een kijkje nemen, als je op 15 minuten afstand woont!
niet als je er 2 uur voor in de auto moet zitten.
En waarom zouden ze geen spullen aan de kant zetten? Wij zijn de klant, beetje service kan geen kwaad toch![]()
Je krijgt een vinger, je neemt gelijk de gehele arm. Wees blij dat ze kortingen bieden.
Loop eens de stad in als het uitverkoop is en vraag of ze iets aan kant willen leggen voor je. Ik kan je garanderen dat ze dat niet doen. Zo werkt een uitverkoop nou eenmaal, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Het kan natuurlijk zijn dat die ene cake er niet meer is als je komt en dat Is zeker vervelend als je 2 uur hebt moeten rijden maar dan zijn er nog genoeg andere koopjes te scoren toch?
Om kort in te haken op de vragen omtrent beschikbaarheid van producten:
Dinsdag was de:
Extreme Salute 2.0 uitverkocht
Zena Cakebox bijna uitverkocht, slechts 5 beschikbaar.
Er zijn weer 2 verkoopdagen overheen gegaan, maar verdere vragen beantwoord ik graag! Het is in ieder geval zeer zeker de moeite om te gaan. Er zijn genoeg andere goede producten op voorraad, dus je rijdt sowieso niet voor niks.