Zena Megastore Olen

Wederom een geweldige actie. Mooi voor de klanten om alvast dikke korting te scoren (voordeel van een liefhebber) en mooi voor Zena om nog de bunkers te kunnen legen.

Volgens mij was de nitrate cake eind vorig jaar al helemaal uit verkocht.
En 2 jaar geleden mochten ze me in olen ook maar een kilo mee geven.
En hebben ze men bestelling in een aantal delen opgesplitst.

Volgens mij was de nitrate cake eind vorig jaar al helemaal uit verkocht.
En 2 jaar geleden mochten ze me in olen ook maar een kilo mee geven.
En hebben ze men bestelling in een aantal delen opgesplitst.

Nou das leuk dan bij de een wel en bij de ander dus niet ,ik heb het er over gehad tegen mij waren ze hard en kwam er een onverbiddelijk NEEN dus droop ik gedesillusioneerd af.ga wel naar duitsland volgend jaar kofferbak vol en goedkoop.

weet er iemand of de confettistreamers hier nog worden verkocht?
Hadden ze een jaar of 2 geleden nog wel maar nu kan ik ze niet vinden op de site, evenals schietkistjes.
met enige spoed naar op zoek.

Nou das leuk dan bij de een wel en bij de ander dus niet ,ik heb het er over gehad tegen mij waren ze hard en kwam er een onverbiddelijk NEEN dus droop ik gedesillusioneerd af.ga wel naar duitsland volgend jaar kofferbak vol en goedkoop.

Als de politie in de buurt loopt te controleren zou het wel heel dom zijn om je meer dan 1 kilo mee te geven.
Mensen moeten leren van vroeger om hun vuurwerk te gaan, en niet eind december.
In Baarle waren er ook controles op die achterlijke 1 kilo regel, maar dan wel eind december.
Misschien moet je eens je vuurwerk inslaan in oktober of november?
Dan is het er lekker rustig, en niemand denkt aan vuurwerk, behalve wij freaks. ;)

Ach moet maar net kunnen niet? Ben je de inbeslagnames eerder in het jaar weer vergeten waarbij zelfs de winkels in baarle in actie kwamen? Ik hou het op willekeur dat is wat ik niet eerlijk vind ik naar buiten met een tas en andere met tassen vol maar goed heb mijn frustraties geuit en zeg vanaf nu niks meer over maar ik trek mijn plan voor de toekomst.

De lijsten zijn zojuist geupdate enkele kleine veranderingen,:wink:
Zena Maaseik/Olen succes met de sale!!

Back
Bovenaan