Zena Megastore Olen

Wat ik me ook afvroeg : de 2 cake(boxjes) 3001 of 3003 ,, zitten die per 2 verpakt op de pallet of zitten bv 3 of 4 boxjes in 1 karton ?

Ik had karton zena revolution voor de helft van de prijs. Elke cake dus 50%. Het is iets wat door zena zelf niet echt wordt uitgesproken, maar de echte freaks zullen hierom vragen bij zena en dat ook meekrijgen. Het is zegmaar voor het grote publiek niet bekend.

Geloof het of niet, 50% mag op kartonnen cakes, knallers niet volgensmij inderdaad.

Te lui om google te gebruiken :bonk:?

Nee ik heb gewoon weinig ervaring met computers, ik weet hoe hij aan en uit gaat ,,
verder niet zo mee opgegroeid als de jeugd van tegenwoordig,,, in mijn jeugd vroeg ik gewoon aan iemand als ik iets wilde weten en dacht dat ik het hier op dit forum wel kon vragen of iemand het wist.
Die onnutige opmerkingen hier hangen me langzaam een beetje de piemel uit .

Wat ik me ook afvroeg : de 2 cake(boxjes) 3001 of 3003 ,, zitten die per 2 verpakt op de pallet of zitten bv 3 of 4 boxjes in 1 karton ?

Ha Pielke,

Deze zijn per 2 verpakt op de pallet, en hebben een eigen kooitje in de doos.
Heb er onlangs nog een aantal geopend :wink:

Gr

Ik had karton zena revolution voor de helft van de prijs. Elke cake dus 50%. Het is iets wat door zena zelf niet echt wordt uitgesproken, maar de echte freaks zullen hierom vragen bij zena en dat ook meekrijgen. Het is zegmaar voor het grote publiek niet bekend.

Geloof het of niet, 50% mag op kartonnen cakes, knallers niet volgensmij inderdaad.

Komt dat misschien omdat de cakes van de zena revolution niet los te koop zijn maar alleen als pakket? De cakes uit de zena cakebos verkopen ze wel los. Dit las ik op de facebook van zena:

Die bon is voldoende maar het is wel per cake dus niet op bijvoorbeeld een pak waar 3cakes inzitten van 32€ per stuk wat in totaal 96€ kost en nu nog maar 48 kost zo werkt het niet zeiden ze gisteren tegen mij en ze zeiden ook dat er veel verwarring is geweest daardoor

Ik heb met die bon van 50% een karton aan halve prijs kunnen krijgen. Die halve prijs wordt wel berekend op de verkoopprijs per stuk. Een karton knalvuurwerk aan halve prijs was geen optie inderdaad. Voorbeeld:

- Hydra die normaal 27 kost gaat per 6 in een karton, dit maakt 162 euro. Die 50% wordt dan berekend op 162 wat 81euro maakt voor een karton. Op die prijs van 81 euro krijg je geen LVC-korting meer.

Kortingen kunnen dus niet gecombineerd worden, wat logisch is.

Ik zie ook gene verdubbelaar meer staan op de site en in de mail, uiteindelijk is het wel tweede week december, dus zo gek vind ik het niet.

De 50% kan wel gewoon op volledige series gebruikt worden, wat ook eerder al aangehaald werd in dit topic. Ik lees hierboven iets over de Zena Revolution aan de helft, wat mij vreemd lijkt aangezien deze in Belgie niet verkocht wordt :)

De zena revolution die nieuwe. 12 cakes, kleine cakes.

Overigens zal ik t bonnetje even zoeken speciaal voor je en posten. Er kan op losse cakes of series in een karton gewoon korting verschaft worden. Zoals ik al eerder heb vermeld, geen enkele zena medewerker geeft een concreet antwoord.

Er zijn twee verschillende Revolution series;

Dit is de belgische en die kan je idd met de 50% bon aanschaffen;
l_107compi%20(Kopie).png

Dit is de nederlandse en deze wordt niet in België verkocht;
180920132044381582ZenaRevolution.png

Ik had vandaag gebeld.

Maar de verdubbelaar is momenteel dus niet geldig.

Weet iemand trouwens of de 7knalpijl nog op vooorraad is, dat was ik vergeten te vragen.

Tja, goeie vraag.
Mijn advies ga even naar http://shop.zenavuurwerk.com/
Kijk bij batterijen en bekijk de filmpjes.

En voor de rest, kan je ook vragen aan de mensen die in Olen werken.
Dit zijn ook vuurwerk liefhebbers en zij weten jou echt wel te vertellen wat de mooiste cakes zijn.

Je hebt helemaal gelijk, maar ik ga in een ander filiaal (zelfde producten) alleen met iets minder ervaren personeel .
Zo hebben ze me zondag 3x event 1 en 2x enemy ambush verkocht , deze blijken precies hetzelfde te zijn. (jigsaw is een omlabeling van thor/zena)

Op filmpjes heb ik me al scheel gekeken (lol) maar geven vaak toch een andere indruk dan in het echt.

op de zena cakebox 50% gaat m ook niet worden. Het is per cake las ik net op hun FB en aangezien ze in belgie de zena cakebox per cake verkopen gaat dat niet lukken. De events is het beste dat je kan krijgen denk ik.

Nog even voor de duidelijkheid; het is weldegelijk mogelijk om de kerstbal op een cakebox te gebruiken. Dan heb je bijvoorbeeld de Zena Cakebox (art nr 1580) voor €50 i.p.v. €100
Een andere optie is zes Hydra's voor €81 ipv €162

Ik had vandaag gebeld.

Maar de verdubbelaar is momenteel dus niet geldig.

Weet iemand trouwens of de 7knalpijl nog op vooorraad is, dat was ik vergeten te vragen.

De 7 knalpijl is sinds gisteren in Olen in elk geval helemaal uitverkocht.

Wat is nu de beste/mooiste serie die er verkocht word ?
Of een TOP 3

In mijn ogen zijn dit de toppers; Zena Event 2 (art nr 3002) Zena Event 3 (art nr 3003), Asgaard (art nr 2108), Hydra (art nr 2148), Extreme Salute 2.0 (art nr 1105)

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel :)

De event1 (3)cakeboxen hebben geen kooitje in de doos .:cry:

Ha Pielke,

Jouw eerste vraag ging over artikel 3001 en 3003, hierop heb ik antwoord gegeven.
Deze zitten per 2 cakes verpakt en hebben een eigen kooitje in de doos, waar weer een doos inzit met de cakes.

De Event 1 met 3 cakes er in, is artikelnummer 2187.

Gr

Klopt , ik wil nog een keer gaan en dan gaan de 3001 t/m 3003 mee .
De event1 had ik al en had deze geopend en zag dat er geen kooitje in de doos zat ,vandaar dat ik het melde .

Verder lijkt me de hydra, aasgaard en extreme salute serie ook vet wat Pieter zei.

Bedankt mannen !!

Back
Bovenaan