Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik me ook afvroeg : de 2 cake(boxjes) 3001 of 3003 ,, zitten die per 2 verpakt op de pallet of zitten bv 3 of 4 boxjes in 1 karton ?
Te lui om google te gebruiken?
Wat ik me ook afvroeg : de 2 cake(boxjes) 3001 of 3003 ,, zitten die per 2 verpakt op de pallet of zitten bv 3 of 4 boxjes in 1 karton ?
Ik had karton zena revolution voor de helft van de prijs. Elke cake dus 50%. Het is iets wat door zena zelf niet echt wordt uitgesproken, maar de echte freaks zullen hierom vragen bij zena en dat ook meekrijgen. Het is zegmaar voor het grote publiek niet bekend.
Geloof het of niet, 50% mag op kartonnen cakes, knallers niet volgensmij inderdaad.
Die bon is voldoende maar het is wel per cake dus niet op bijvoorbeeld een pak waar 3cakes inzitten van 32€ per stuk wat in totaal 96€ kost en nu nog maar 48 kost zo werkt het niet zeiden ze gisteren tegen mij en ze zeiden ook dat er veel verwarring is geweest daardoor
Komt dat misschien omdat de cakes van de zena revolution niet los te koop zijn maar alleen als pakket? De cakes uit de zena cakebos verkopen ze wel los. Dit las ik op de facebook van zena:
Wat is nu de beste/mooiste serie die er verkocht word ?
Of een TOP 3
Tja, goeie vraag.
Mijn advies ga even naar http://shop.zenavuurwerk.com/
Kijk bij batterijen en bekijk de filmpjes.
En voor de rest, kan je ook vragen aan de mensen die in Olen werken.
Dit zijn ook vuurwerk liefhebbers en zij weten jou echt wel te vertellen wat de mooiste cakes zijn.
Ha Pielke,
Deze zijn per 2 verpakt op de pallet, en hebben een eigen kooitje in de doos.
Heb er onlangs nog een aantal geopend
Gr
op de zena cakebox 50% gaat m ook niet worden. Het is per cake las ik net op hun FB en aangezien ze in belgie de zena cakebox per cake verkopen gaat dat niet lukken. De events is het beste dat je kan krijgen denk ik.
Ik had vandaag gebeld.
Maar de verdubbelaar is momenteel dus niet geldig.
Weet iemand trouwens of de 7knalpijl nog op vooorraad is, dat was ik vergeten te vragen.
Wat is nu de beste/mooiste serie die er verkocht word ?
Of een TOP 3
De event1 (3)cakeboxen hebben geen kooitje in de doos .![]()