Zena Megastore Olen

Nog een vraagje, ik zoek nog een mooie eventbox en nu twijfel ik tussen de Box 1 en III van thor, De zena eventbox 3, zena event 2 en de ragnarok event.
De goedkopere boxen kan ik per 2 schieten de duurdere (ragnarok en zena event 2) helaas niet.
Welke zullen jullie aanraden??

Persoonlijk vind ik die Box I van thor het mooiste alleen daar kon ik helaas geen straatfilmpje van vinden.... En aangezien in die box wel veel cakes zitten maar met weinig kruitinhoud twijfel ik aan het filmpje.

Ik zou als ik van jou was de Zena event 2 nemen (als je daar die unibrow van de actie op inzet, kan je die vier 500grammers krijgen aan 64euro). Vervolgens zou ik gaan voor de myth, dat is een waaier van 36 schoten voor 39euro. Maaaaar, als je daar die verdubbelaar op inzet, heb je twee waaiers voor 39euro. Heb je liever geen waaiers, dan zou ik die verdubbelaar inzetten op een karton Ragnarok of Betelgeuze.

Die box(en) I, II, III van Thor zou ik laten staan.

Maak me gek olen wat een mooie potten t..ing ik grijp v...omme weer mis kan pas in december voor mijn trip.klanten mogen echt in hun handen knijpen mooie potten voor een nog mooiere prijs.

Die mogen er zeker wezen zeg, wat een parels van cakes zeg! En voor deze aanbiedingsprijs zou ik spontaan naar Olen rijden morgen!

het lijkt mij dat de verdubbelaar en/of unibrow (helaas) niet voor een karton potten mag gebruiken ?

( ah ik lees dus van wel )

en tot wanneer is de verdubbelaar geldig ?
kan ik hem bijvoorbeeld morgen of overmorgen nog gebruiken ?

het lijkt mij dat de verdubbelaar en/of unibrow (helaas) niet voor een karton potten mag gebruiken ?

( ah ik lees dus van wel )

en tot wanneer is de verdubbelaar geldig ?
kan ik hem bijvoorbeeld morgen of overmorgen nog gebruiken ?

Als je even terugleest in dit topic dan kom je daar vanzelf achter :)

Kan je de Unibrow Verdubbelaar en LvC pas tegelijkertijd binnen 1 bestelling gebruiken? Dus op verschillende artikelen maar wel binnen 1 bestelling? Of moet ik dan een bestelling doen met de unibrow, mijn vriendin een bestelling laten doen met de verdubbelaar en mijn broertje de rest met de LvC pas?

header movember2.0fb.jpg

Movember 2.0 - Beard edition 'Want échte mannen hebben baarden!' [URL="http://http://us6.campaign-archive2.com/?

Check op onze site voor meer aanbiedingen!
www.zenavuurwerk.com

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan