Zena Megastore Olen

Ik ga wss volgende week heen en ben hier nog nooit geweest.
Mijn probleem/vraag is dus: Zijn alle artikelen (vooral knallers en acties/aanbiedingen) altijd op voorraad aangezien het een Megastore is?
Ik ben bang dat er straks veel uitverkocht is.

Knallers zijn bijna altijd op voorraad, wil je het echt zeker weten is het verstandig om een dag van tevoren of op de dag zelf even te bellen.

Ook aanbiedingen met knallers ( zoals de 15 euro voor 100 thundercrackers bijvoorbeeld), zijn zulk soort dingen vaak ook nog op voorraad?
En als zo'n artikel uitverkocht is krijg ik dan een gelijkwaardig artikel terug?

Ook aanbiedingen met knallers ( zoals de 15 euro voor 100 thundercrackers bijvoorbeeld), zijn zulk soort dingen vaak ook nog op voorraad?
En als zo'n artikel uitverkocht is krijg ik dan een gelijkwaardig artikel terug?

Deze zijn steeds voldoende op voorraad alsook het grootste deel van al de aanbiedingen.

extremergb.jpg

Vanaf vandaag in Olen én Baarle, de enige échte Extreme Salute 2.0 aan €12,50 per cake! Die moet je gewoon hebben!

Nog een vraagje, ik zoek nog een mooie eventbox en nu twijfel ik tussen de Box 1 en III van thor, De zena eventbox 3, zena event 2 en de ragnarok event.
De goedkopere boxen kan ik per 2 schieten de duurdere (ragnarok en zena event 2) helaas niet.
Welke zullen jullie aanraden??

Persoonlijk vind ik die Box I van thor het mooiste alleen daar kon ik helaas geen straatfilmpje van vinden.... En aangezien in die box wel veel cakes zitten maar met weinig kruitinhoud twijfel ik aan het filmpje.

Back
Bovenaan