Zena Megastore Olen

Een maat van me is naar baarle geweest en heeft n karton cakes gehaald (nieuwe serie met die doodsoofden,revolution) gij kreeg daar 50 procent over zei hij... Enige bevestiging dat dat kan.

Laatst bewerkt:
Met de LVC pas heb je in de megastores op alles 25% korting.
Op dit moment dus in Olen en Brugge :)

In Baarle krijg je 10% korting met de LVC pas.

Alleen hoe kom je aan de pas? Aantal keer aangevraagd, maar word dan aangemeld voor de nieuwsbrief.

8-11.jpg

Dit weekend in Olen:
1570 Bird of Prey € 15,- per cake
1568 Spinning Salute € 15,- per cake

*Aanbieding geldig vanaf 8/11/14 t.e.m. 9/11/14 bij Zena Megastore Olen zolang de voorraad strekt. Niet cumuleerbaar met andere acties en of kortingen

Ik ben een grote fan van Zena/Original, maar om dit nou weekendrammers te noemen?
Ik wil niemand zijn mening ontzeggen, maar persoonlijk zou ik er pas over nadenken als deze twee cakes samen 15 euro moesten kosten.
Voor 15 euro kun je in Olen wel betere cakes krijgen. Heel veel zelfs...

cass, het klopt dat er in Olen kwalitatief betere cakes te krijgen zijn.
Heb je helemaal gelijk in :)

Ik ben op dit moment enkele dagen in de week actief als verkoper in Olen. Als je me vraagt om wat goede cakes dan zal ik deze niet direct aanraden. Maar desondanks zijn het qua prijs/kwaliteit best leuke cakes.

Ik wil niemand zijn mening ontzeggen, maar persoonlijk zou ik er pas over nadenken als deze twee cakes samen 15 euro moesten kosten.

Je kunt het ook overdrijven he, let wel dat Zena helemaal niet verplicht is om acties te organiseren, we moeten juist blij zijn dat ze het doen en dat er er iets wordt aangeboden wat je helemaal niets vind is natuurlijk mogelijk maar ik vind niet dat je dan kritiek mag uitten op Zena :wink:

Ik heb een vraagje over de EVENT CAKES van 100 shots. Op de site staat er maar 1 afgebeeld namelijk event nr 2. Maar jullie hebben toch veel meer varianten daarvan? Welke verkopen jullie nog meer in Olen?

Idd, een karton Hydra bijvoorbeeld voor de helft van de prijs, of zoals met de verdubbelaar twee voor de prijs van één. Toch?

neem aan dat dit nog het zelfde is als vorig jaar het geld op een enkel artikel niet op een geheel karton.

Verdubbelaar kan wel degelijk op een karton worden ingezet, ben er vandaag geweest en kon hem zelfs gebruiken voor een karton Betelgeuze of Walhalla als ik dat wilde.

Verdubbelaar kon wel niet ingezet worden als je een karton knalvuurwerk nam, was enkel mogelijk voor het siervuurwerk. Maar 'ze konden wel iets aan de prijs doen bij het knalvuurwerk'.

Unibrow kon ik ook gebruiken voor een event-box, de eventbox van Ragnarok of Zena 2 worden zo wel heel aantrekkelijk in prijs.

Al bij al weeral topmiddag gehad en een kofferbak vol met speelgoed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan