Zena Megastore Olen

ZENA EVENT 1: van 65,00 nu 32,50
ZENA EVENT 2: van 60,00 nu 30,00
ZENA EVENT 3: van 63,50 nu 31,75

hmmm vaag, ik was vorige week in maaseik, daar zeiden ze dat die 60 en 63 euro een introductieprijs was maar dat die eigenlijk 96 euro kosten en daar dan 50% af gaat..

hier trouwens 1 van mn bonnetjes (loki en messier)

z5cg.png

hmmm vaag, ik was vorige week in maaseik, daar zeiden ze dat die 60 en 63 euro een introductieprijs was maar dat die eigenlijk 96 euro kosten en daar dan 50% af gaat..

hier trouwens 1 van mn bonnetjes (loki en messier)

z5cg.png

hier de bevestiging van valerie:

De event boxen staan aan de juiste prijs op de website/in de winkel en hier staat nu 50% korting op...Dus 65 € -50% = 32,50

Alle Zena eventboxen staan aan -50% korting net als ook de Zena Cakebox en Ragnarokeventbox enz..

dit bericht staat op pagina 113

zo te zien heb je de loki gekocht met 60% korting, Daar worden we blij van.

Op de Loki zit nu inderdaad 60% korting, dat klopt helemaal.
Verder zijn de 7 bang pijlen weer gewoon op voorraad, er is vandaag een levering geweest.

Als er mensen nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Verder zijn de 7 bang pijlen weer gewoon op voorraad, er is vandaag een levering geweest.

Ik begreep van Toon/valerie dat ze bezig waren met een lijst, wordt deze ook nog middels een nieuwsbrief of een open publicatie op de site gedeeld?

Zijn de mjolnir extreme salute en de event boxen op voorraad?

Ik word helemaal gek!!!! WAT EEN KORTINGEN!! O.O O.O
Maar het is net het nieuwe jaar, ligt al dat spul er 12 maanden... Niemand wilt dit eigenlijk zolang bewaren, vandaar dat de trip waarschijnlijk uitgesteld moet worden. Maar wauw echt ziek

Tja ook wel mijn idee een beetje maar met deze aanbiedingen valtniet te spotten:handsup:hier kan je dan wel een paar kartonetjes inslaan, als je dit aan het einde vant jaar zou willen is het in verhouding niet te betalen(voor dezelfde hoeveelheid bedoel ik.)maar om nou een kartonnetje of 10 12 maanden op de vliering te gooien zit mij ook niet echt lekker maaarrrrrrrr ik kan het misschien toch niet laten.:shocked:

Ik begreep van Toon/valerie dat ze bezig waren met een lijst, wordt deze ook nog middels een nieuwsbrief of een open publicatie op de site gedeeld?

Er komt geen totale lijst vanuit Zena, simpelgezegd zit er op het hele assortiment korting.
Mocht je specifiek iets willen weten dan stuur je valerie een PM :)

Zijn de mjolnir extreme salute en de event boxen op voorraad?

Jahoor is allemaal voorradig op het moment!

Er komt geen totale lijst vanuit Zena, simpelgezegd zit er op het hele assortiment korting.
Mocht je specifiek iets willen weten dan stuur je valerie een PM :)

Jahoor is allemaal voorradig op het moment!
Alles is op voorraad? Ghost song wil ik ook nog wel weten of die er is

Back
Bovenaan