valerie
VWC lid
@Valerie Dit is alleen de maand Januari begrijp ik? Mooie kortingen...
Jep dit is enkel deze maand..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@Valerie Dit is alleen de maand Januari begrijp ik? Mooie kortingen...
ZENA EVENT 1: van 65,00 nu 32,50
ZENA EVENT 2: van 60,00 nu 30,00
ZENA EVENT 3: van 63,50 nu 31,75
hmmm vaag, ik was vorige week in maaseik, daar zeiden ze dat die 60 en 63 euro een introductieprijs was maar dat die eigenlijk 96 euro kosten en daar dan 50% af gaat..
hier trouwens 1 van mn bonnetjes (loki en messier)
![]()
Op de Loki zit nu inderdaad 60% korting, dat klopt helemaal.
Verder zijn de 7 bang pijlen weer gewoon op voorraad, er is vandaag een levering geweest.
Als er mensen nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Op de Loki zit nu inderdaad 60% korting, dat klopt helemaal.
Verder zijn de 7 bang pijlen weer gewoon op voorraad, er is vandaag een levering geweest.
Als er mensen nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Ik word helemaal gek!!!! WAT EEN KORTINGEN!! O.O O.O
Maar het is net het nieuwe jaar, ligt al dat spul er 12 maanden... Niemand wilt dit eigenlijk zolang bewaren, vandaar dat de trip waarschijnlijk uitgesteld moet worden. Maar wauw echt ziek
Ik begreep van Toon/valerie dat ze bezig waren met een lijst, wordt deze ook nog middels een nieuwsbrief of een open publicatie op de site gedeeld?
Zijn de mjolnir extreme salute en de event boxen op voorraad?
Er komt geen totale lijst vanuit Zena, simpelgezegd zit er op het hele assortiment korting.
Mocht je specifiek iets willen weten dan stuur je valerie een PM![]()
iemand toevallig gezien wat de korting op de crackling chry waaier en de big three pijlen is?
thnx!
EDIT:
never mind, batterijen 50%, pijlen 30%
Alles is op voorraad? Ghost song wil ik ook nog wel weten of die er isEr komt geen totale lijst vanuit Zena, simpelgezegd zit er op het hele assortiment korting.
Mocht je specifiek iets willen weten dan stuur je valerie een PM
Jahoor is allemaal voorradig op het moment!
Alles is op voorraad? Ghost song wil ik ook nog wel weten of die er is
Die prijzen <3 Alleeeeen moet mijn auto nog door de APK deze maand xD
Laat je die toch schorsen voor een maandje![]()
Vrijdag mijn rijbewijs halen en dan de week erop maar even naar België, leuk die prijzen!