Zena Megastore Olen

Ja er zitten overal stickertjes op.. je moet wel zelf even je korting er af rekenen dat schrijf je op een blaadje die daar overal liggen en dat breng je naar de kassa en dan krijg je je bestelling in een kar mee. Dit weet ik overigens uit de verhalen van want ik heb natuurlijk net als de rest van Nederland een hekel aan vuurwerk. :bye:

dus als ik het goed begrijp zitten er overal stikkertjes op met bijv: 30%, 80% en dan moet je zelf uitrekenen hoe duur het dan wordt?

Je zet de korting er voor de zekerheid achter maar ze tikken het nummer in op de computer en daar staat de prijs al in met de korting dus je kan gewoon af en toe vragen of ze alles willen op tellen voor op hoeveel je al zit dan weet je voor hoeveel je ongeveer nog kan halen

oke handig, zijn er toevallig mensen die nog nitraatacties weten (daar ga ik ook voor naar BE vandaar dat ik het zo graag wil weten)

k weet er al twee:
toffee 2,50
silver cracker 0,80

Laatst bewerkt:
Weet iemand nog een paar kortingen op knallers, en weet er iemand of zena maaseik het hele assortiment aal heeft?

Het beste kan je er gewoon heen rijden, je ziet toch altijd wel wat leuks voorbij komen in de winkels wat je niet kan laten liggen voor die prijs.
En ik had ergens gelezen dat zena maaseik binnenkort weer een nieuwe lading binnen krijgt

Het beste kan je er gewoon heen rijden, je ziet toch altijd wel wat leuks voorbij komen in de winkels wat je niet kan laten liggen voor die prijs.
En ik had ergens gelezen dat zena maaseik binnenkort weer een nieuwe lading binnen krijgt

ze zijden zeker niet welke producten"?

ik ben afgelopen zaterdag geweest, van de event boxen hadden ze alleen nog maar de event 1 op voorraad.
er zijn behoorlijke kortengen.

bijv. Loki (50%)
Messier 50%
etc

de event 1 kwam op 48 euro nu.

aanstaande woensdag komt er een nieuwe lading binnen, ik durf niet te zeggen met wat, maar zoieso de moeite waard om een bezoekje aan maaseik te brengen.

Maar ik neem aan dat zena maaseik alle producten al heeft?

Zena Maaseik heeft het volledige assortiment!
En de kortingen zijn ongeveer als volgt:

alle knalproducten en matten: minimaal 30% tot zelfs 50% korting
Batterijen: minimaal 50% korting.
Pijlen: minimaal 30% korting
Pakketten: minimaal 30%

Zena Maaseik heeft het volledige assortiment!
En de kortingen zijn ongeveer als volgt:

alle knalproducten en matten: minimaal 30% tot zelfs 50% korting
Batterijen: minimaal 50% korting.
Pijlen: minimaal 30% korting
Pakketten: minimaal 30%

@valerie
Komt hier nog een nieuwsbrief van?

Nee zoals vorig jaar is het je laten verrassen in de winkels.
(Aangezien ons volledig assortiment in korting staat is dit te veel om in een nieuwsbrief te plaatsen)
Teleurgesteld zal je niet zijn!

Zo te zien ga jij over zena, vraagje he: ik kan me niet aanmelden voor een LVC pas omdat ik dit al gedaan zou hebben maar het gekke is dit heb ik zelf nooit gedaan dus ik heb ook geen pasje.

Hoe krijg ik deze alsnog?

Back
Bovenaan