Zena Megastore Olen

Er zitten allerlei goede aanbiedingen tussen.

Enkele voorbeelden die ik vandaag in de winkel heb voorbij zien komen;
- Hydra, Walhalla en Asgaard met 50% korting
- 6x Extreme Salute 2.0 voor €60
- de bekende fonteinen met 50% korting
- op knallers zit ook veel korting. Voorbeeldje; pakje Toffee L01T is €2,50

Let op; vanwege de belachelijke kortingen kan het zijn dat het hard gaat en er af en toe producten helemaal op zijn.

Er zitten allerlei goede aanbiedingen tussen.

Weet je toevallig wat over de kortingen met de matten? 5k, 100k, masceleta enz?

Enkele voorbeelden die ik vandaag in de winkel heb voorbij zien komen;
- Hydra, Walhalla en Asgaard met 50% korting
- 6x Extreme Salute 2.0 voor €60
- de bekende fonteinen met 50% korting
- op knallers zit ook veel korting. Voorbeeldje; pakje Toffee L01T is €2,50

Let op; vanwege de belachelijke kortingen kan het zijn dat het hard gaat en er af en toe producten helemaal op zijn.

Weet je toevallig ook de kortingen van masceleta en de andere matten?

Masceleta 50%
mandarin2000 45%
Hindoe 3000 50%
King cracker 50 of 60%
Lantaarn matten 80%
Nitraatmat 50%
Chinese rollen 30% 100.000 momenteel uitverkocht

Helemaal top, thanks!

Dat zijn weer hele interesante aanbiedingen,net als verleden jaar:D.Ook ik had een aantal potten van PyroBoy,en dat waren wat single-shots en knalcakes,was daar goed over te spreken.Ook had ik wat goudmatten en piano-matten uit die collectie van Wimmers,ook die deden het goed.Ik ga deze maand ook weer is even kijken in Olen,dat beval me goed,het nu al inkopen:p

Masceleta 50%
mandarin2000 45%
Hindoe 3000 50%
King cracker 50 of 60%
Lantaarn matten 80%
Nitraatmat 50%
Chinese rollen 30% 100.000 momenteel uitverkocht

Dat zijn weer hele mooie aanbiedingen,verleden jaar ook lekker van kennen profiteren:D.Had ook wat artikelen uit de collectie van Wimmers,zijn goud/en pianomatten zijn me goed bevallen,en daarnaast ook wat knalcakes en single-shots gekocht,en die waren ook goed,en dat was dus best een extraatje bovenop de al zeer goedkope prijzen.Want las toch veel negatieve ervaringen toendertijd over die zelfgemaakte labels+produkten van die winkelier.Wss heb ik dus net de beste spulletjes dr uit getrokken,in ieder geval heb ik me goed vermaakt dr mee:yes:

Hebben jullie eigenlijk nog nieuws over de 1000 farts, die zou eind december binnen komen maar ik heb er niets meer over gehoord. Iemand die hier misschien een antwoordt op kan geven ?

Wil hier over een weekje of 2 ook heengaan, moet vanuit apeldoorn erheen, als iemand geen vervoer heeft en dicht bij mij vandaan komt mag diegene wel mee rijden. (delen reiskosten)
Pm me maar

Back
Bovenaan