Zena Megastore Olen

Hierbij de winnaar van de Facebook Like & share & wint New Years Eve Pijlenpakket van Zena Vuurwerk t.w.v. € 55,00!! Gefeliciteerd!
winner_29dec.jpg

En we knaller erop los! Voor de voorlaatste keer kan je ook vandaag vuurwerk winnen!
Ga naar onze facebookpagina:https://www.facebook.com/zenavuurwerk
Like & share deze foto en wie weet win jij morgen een Mascleta van Zena Vuurwerk t.w.v. € 169,00!!

zondag29dec.jpg

Kunnen wij Nederlanders dus bijna alle producten legaal meenemen vanuit jullie winkel?

Ik denk dat het voor Zena wel aardige marketing kan zijn! Ik had net voordat ik dit zag een topic aangemaakt over legaal vuurwerk uit België.

Misschien wel leuk om daarvan een hele lijst te maken wat 100% legaal is.

Totaal geen domme vraag!
De knallers en matten zijn allen niet toegestaan in Nederland.
De pijlen boven de 40 gram zijn niet toegestaan in Nederland.
Verder zijn er nog genoeg artikelen niet toegestaan in Nederland door wat voor reden dan ook.
Wel is het overgrote deel van het Belgische vuurwerk gewoon toegestaan om in Nederland op te slaan (tot25kg) en af te steken.
Wel mag je buiten de Nederlandse verkoopdagen om geen vuurwerk vervoeren op openbare plekken.
Dit zal het zena personeel jou allemaal kunnen vertellen, ook zullen zij alle producten kunnen benoemen die toegestaan zijn!
Ook overtreed je tijdens de verkoopdagen en hier buiten bij het overgaan van de grens ALTIJD een economisch delict, aangehouden zal je waarschijnlijk niet worden en ook dan kan het door de agent gedoogd worden als jij producten hebt die in Nederland toegestaan hebt.
Let ook dat je in België officieel per persoon (dus niet per voertuig) maximaal 1 kilo pyrotechnische sas mag vervoeren!

Kijk dit is nog eens nuttig informatie. Ik denk namelijk zeker dat het voor de winkels in België zeer interessant is om ook gewoon legaal(naar Nederlandse regels) vuurwerk te verkopen. Wat ze dus al doen, maar dit ook inzichtelijk te maken voor de koper. Dit is namelijk richting de overheid hier in ons landje ook een langeneus. Ik zie mezelf wel naar België rijden om lekker voor zekerheid te gaan en wat mooie potjes in te slaan voor weinig. En dit allemaal zonder bang te zijn voor oom agent.

Hierbij de winnaar van de laatste Facebook Like & share & wint een Colorfull Display pijlenpakket van Zena Vuurwerk t.w.v. € 65,00!!! Gefeliciteerd!

winner_31dec.jpg

Komen der net zoals vorig jaar bij Olen in de winkel van die karretjes met de producten voor 1,2,4,5,6,7 etc euro in ?
Deze bevielen mij erg goed afgelopen jaar en het is altijd wel grappig dat je niet weet wat het product doet.
Ik denk dat ik sowieso wel een bezoekje kom brengen.

Komen der net zoals vorig jaar bij Olen in de winkel van die karretjes met de producten voor 1,2,4,5,6,7 etc euro in ?
Deze bevielen mij erg goed afgelopen jaar en het is altijd wel grappig dat je niet weet wat het product doet.
Ik denk dat ik sowieso wel een bezoekje kom brengen.

Dat zal niet gebeuren want dat was Wimmers spul wat in de karretjes zat.

Wij zijn momenteel alles aan het klaar maken om vanaf morgen met de knallende sales van start te kunnen! Verder info zal nog volgen...

Back
Bovenaan