Zena Megastore Olen

Vergeet de Moon lady cake niet, van Wimmers.
Schijnt een mooie cake te zijn, helemaal voor 15 euro.

Reeds uitverkocht:wink:

@ZenaVEVO

Het is een uitverkoop. Neem geld mee en kies ter plaatse wat koopjes uit, als je van vuurwerk houdt zul je niet teleurgesteld terugkomen.
Wil je gegarandeerd bepaalde producten hebben, ga dan op een later moment in het jaar en betaal wat meer voor die zekerheid.

Nee, ze hoeven het toch ook niet te bepalen? wie zegt dat ik wil dat andere het voor me bepalen?
ik vraag alleen of iemand wat aanraders weet wat zeker de moeite waard is om mee te nemen!
op dit forum help je elkaar toch? of niet soms?

grtz joost

ps trektouwtjes zijn best wel leuk hoor :D

Joost, even rustig aan.

Op het forum zijn mensen er inderdaad om je te helpen, dit doen we met alle plezier, alleen zijn we er niet om je billen te poetsen, dit moet je zelf doen.
Op het forum staan dus ook veel reacties bij verschillende producten van Original, je zult alleen even deze topics door moeten kijken, reacties lezen en filmpjes kijken om je eindoordeel te maken.

Waarom is je naam trouwens ZenaVevo?
Als je veel van Zena weet, dan heb je toch geen advies nodig?

Dat je er zena in je naam zit hoeft niet te betekenen dat je daar bizar veel van weet. Misschien is hij juist fan van zena en dat hij er daarom juist veel van wil weten. :)

Hmm, je hebt wel gelijk. maar omdat ik zenavevo heet wil toch niet gelijk zeggen dat ik er verstand van heb? t is een vuurwerk forum dus een naam van een collectie leek me wel toepasselijk :tongue2:

grtz joost

Ik vond afgelopen jaar de nitrate cake van herlat erg goed. Verbaasde me er echt over. Wellicht is dat iets om mee te nemen voor je?

Wat een gezeur mensen. Rijd er heen en kijk wat er nog is. De Wimmers collectie is echt voor spotprijzen daar kan je gewoon geen miskoop aan doen

Net terug van zena mega store, ik kwam binnen en ik werd gelijk aangesproken of ze me konden helpen.
heb een aantal producten waar 80% korting op zat meegenomen. het is natuurlijk erg moeilijk kiezen want er staan karren vol met 80% korting en je weet natuurlijk niet helemaal wat je koopt. ondanks dat je er haast geen miskoop kan doen met 80% korting heb ik toch maar niet het risico genomen om echt behoorlijk veel van het sier vuurwerk te kopen. alles wat ik op mn wish list gezet had was er behalve de thousand farts. even kort samen gevat: personeel was erg aardig. geniale prijzen zeker nu de wintersales er zijn en nouja... als je twijfelt? gewoon naartoe gaan!
nou moet ik er wel ff bij zeggen dat als je aan het andere kant van t land woont het misschien wel ff handig is om te bellen of ze een bepaalt product nog op voorraad hebben. zeker als je bijv een karton van dat product wilt :p

grtz Joost

ps, ik heb het o zo lekkere kopje koffie niet aangeboden gekregen :(

volgensmij was deze 30% korting hoor. toen ik belde zei die gozer die ik aan de telefoon had dat al het knal vuurwerk sowieso 30% afgeprijsd was.

Ik heb hier net een aantal berichten verwijderd die nul-comma-nul met het topic te maken hebben.

We gaan hier weer ON-TOPIC over Zena Megastore Olen.

Back
Bovenaan