Zena Megastore Olen

aii morgen gaat het niet lukken om naar Olen te gaan.
Gelukkig daarna nog 4 dagen de kans om eens te gaan. Ben alleen nog in Baarle Hertog geweest in 2010 geloof ik twee keer. Mag onderhand wel weer eens haha (:

31 januari 2013 is echt de laatste dag van de supersolden/stockverkoop bij de XXL-megastore in Olen!!!!!
Er zijn nog toppers op voorraad,oa: The Warrior,Hydra,Chracklingchrysantium,Mjölner,Big three,Hindoe 3000 en 4000,Tracca's 10 en 20 en nog veeeeeel meer moois tegen super lage prijzen!

Is jammer dat ik gewoon moet werken had deze maand graag eens willen langs komen...
en heb zelf geen auto om te rijden wel heel jammer maarja je ken niet als hebben

De mega kortingen zijn altijd alleen in januari.
Maar de eerste ''normale'' aanbiedingen zullen wel weer met de herfst vakantie zijn.

is er al bekent waneer er weer een Mega korting aan gaat komen??

niet verkeerd bedoeld maar volgendjaar januarie is er weer zoon hoge korting!
de aankomende maanden zullen er nog wel genoeg leuke aanbidingen voorbij komen OF kennende!

Is het nu echt nodig om alweer te zeuren over korting, acties en gratis spullen? Ik word hier zo moe van zeg...er zijn er een paar die net doen alsof ze zouden sterven (ik noem bewust geen namen) als je eens geen korting op iets krijgt!
De eerste volle maand met mega aanbiedingen is net voorbij...begint er weer iemand te zeuren van "wanneer is er weer korting?".
Komop zeg...doe eens normaal!

Hij vraagt gewoon wanneer de eerst volgende aktie is, dat noem ik geen zeuren...

en t is toch logisch? hoe meer korting hoe beter :p

ten eerst vind ik dit geen gezeur maar gewoon een normale vraag en wie begint er nu over gratis spullen????????????
dit is toch een forum waar je mag discusieren om er iets wijzer van te worden toch ??

Hoezo zeuren? Een bezoekje naar Olen vanuit Almere kost mij een volle tank benzine. Voor mij (en vele anderen)word het pas interesant een halve dag in de auto te zitten + 50 a 60 euro aan benzine uit te geven als er acties/kortingen zijn zoals 3 maanden geleden. Anders kan ik mijn vuurwerk net zo goed in Nederland halen.

Beetje rare, onprofessionele reactie vind ik persoonlijk.

Dat is een afweging die je zelf maakt, want zoals je zelf aangeeft kun je je vuurwerk ook gewoon in Nederland halen.
Vind je België te duur, te ver of wat dan ook, haal dan lekker vuurwerk in Nederland. Wil je iets specifieks uit België, moet je een afweging maken of het de moeite waard is. Zo simpel is het.

Vragen om kortingen is niet alleen zeuren, ik vind het vooral erg onbeschoft. Je vraagt in een supermarkt toch ook niet of je 20% korting mag, of een gratis kratje bier?

Je profiteert van de kortingen die er zijn. Zijn die er niet, heb je pech en wacht je totdat ze er wél zijn. Zo simpel is het.

Misschien vroeg hij het wel om rekening te houden met zijn agenda? Kijk als jij een kwartier nodig hebt om naar zena megastore te rijden hoef je inderdaad niet te vragen wanneer er kortingen komen. maar als je er een halve dag voor in de auto zit is het wel zo handig als je weet wanneer de kortingen er zijn. (ivb met vrije dagen en werk enz)
trouwens, ik denk eigenlijk ondanks dat het misschien wat onbeschoft is om het te vragen toch wel blij mag zijn dat er mensen geintresseerd zijn in de kortingen. stel je voor ze zouden kortingen geven en niemand kwam opdagen. nou daar heb je lekker veel aan zeg.

ps, hij VRAAGT ook niet of hij korting MAG of GRATIS krijgt. hij vraagt alleen WANNEER de kortingen er zijn. beter lezen aub

Ach,

In Olen hebben ze altijd wel wat met korting. Word lid van LVC en je krijgt kortingen.
Zorg dat je samen met twee anderen gaat en je deelt de kosten. Verder zijn er net ongeveer 30 dagen met kortingen geweest waar je u tegen zegt. Dat betekent dat ze 1/12e van het jaar echt megakortingen hebben gehad. Lijkt mij dat als je echt heen zou willen er in een maand tijd wel iets te regelen valt.
En zo niet, houd het topic hier in de gaten. Er wordt gepost wanneer er acties zijn. Word lid van de nieuwsbrief, dan weet je het ook.
Het komt allemaal goed;-)
greetzz

Back
Bovenaan