Zena Megastore Olen

Ja wimmers had ook weco,lunich,rubro,hardix en wolff

Zo dan...
Het verklaart wel waarom Loots al die spulletjes van Wolff verkocht.
Het kwam blijkbaar van bij wimmers. (vermoed ik dan toch)
En ik maar denken dat ik geen vuurwerk van bij wimmers had... wat een wereldje is het toch hahaha...

Zo dan...
Het verklaart wel waarom Loots al die spulletjes van Wolff verkocht.
Het kwam blijkbaar van bij wimmers. (vermoed ik dan toch)
En ik maar denken dat ik geen vuurwerk van bij wimmers had... wat een wereldje is het toch hahaha...
Ik had precies hetzelfde gevoel.. Maar alleen al voor Weco en Lunich had ik langs gegaan daar, achteraf..

Laatst bewerkt:
Komende zaterdag word er weer wimmers voorraad aangevuld stond er vermeld op VWB, dus ik denk dat voor de mensen die later deze maand een tripje wagen ook zeker nog voldoende keus is!

Laatst bewerkt:
Heerlijk die kortingen bij Original!

Heel veel is er nog, alleen het six pack (voor 3,90) was uitverkocht. De MOD waren bij mij nog allemaal op voorraad. Zelfs het roze lont was er nog.

Heb een leuk ritje gehad, jammer genoeg in mijn eentje. Maar zelfs met de benzine eraf nog zo'n 250 euro bespaard!

Laatst bewerkt:
Ook ik ben zeker geslaagd gister, hoop toppers meekunnen nemen voor een hele mooie prijs! Bijna alles was nog op voorraad wat ik wou, behalve de Crossette cake, Betelgeuze en Ragnarok.
alleen jammer dat er niet veel Rubro en Hardix meer was, maar dat moet je net treffen als die vracht d'r net is want dat soort producten vliegen over de toonbank.

Bedankt Zena voor de topservice!

Back
Bovenaan