Zena Megastore Olen

Wat een service hier.....

Vandaag langs geweest, voorgaande jaren goede service, aardig personeel, gratis artikelen.
Dit jaar?
We waren er om 10 uur en nog een stuk of 10 klanten.
Diegene achter de kassa zei haast niks en ik had trca 20 besteld, hij wist niet of hij er was en ging kijken, kwam terug en hij was er.
Mooi, 150 euro afrekenen, producten gehaald, GEEN traca 20!! fijn.. moest maar 2x 10 meenemen.

Oke, mooie korting gekregen maar niks extra's zoals voorgaande jaren, OOK in januari geweest.
En die suprise?
Er stond niks aangegeven en niemand heeft er iets over gezegt....

Toen ik de laatste dag van vorig jaar bij Apeco stond heb ik ook geen "verrassing" gekregen die men zgezegd zou krijgen bij aankoop vanaf 50€ (gold op de laatste 4 dagen v/h jaar). Stond ook geschreven op website. Voor hetzelfde geld wordt er een actie beslist door de directie maar vergeten ze het personeel te briefen..

Ziet er goed uit al die aanbiedingen! Als ik tijd heb zou ik er graag heen rijden :P Alleen nu mijn vraag: Worden jullie nou nooit gecontroleerd? En als je gecontroleerd/gepakt wordt, wat gebeurt er dan? Misschien een domme vraag maar ja.

Goed, wie wil/kan vanuit zwolle of omgeving naar belgie voor deze acties?
Moet nog ff overleggen met de vrouw, maar als er meer mensen zijn die willen gaan kunnen kosten gedeeld worden.
Greetz

Eind januari zal alles wel op zijn? :cry:
Wie weet zijn er dan super laatste voordeel acties! :p

Altijd het positief bekijken, al denk ik dat alles van Hardix, Rubro etc etc op is...

Eigenlijk is dit meer voor de mensen die snel geld hebben, ik jognen van 15 zonder bijbaan moet het hebben van zakgeld, en begin januari heb ik nog niet genoeg na een oud en nieuw. Als dan net deze acties zijn heb ik er nog niet genoeg voor en zal ik dus tot eind januari moeten wachten... €40,- ofzo haha

Wil niet zeuren ofzo, maar ik denk toch dat het beter zou zijn als Zena een volledige lijst uitgeeft van alle kortingen. Ik denk dat je dan net wat meer klanten trekt.

Als ik de reacties hier en ook op FPM lees weegt zoiets nogal mee in de keuze wel of niet te gaan. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren kwa producten. Ik vind het overzicht momenteel niet echt duidelijk...

Wil niet zeuren ofzo, maar ik denk toch dat het beter zou zijn als Zena een volledige lijst uitgeeft van alle kortingen. Ik denk dat je dan net wat meer klanten trekt.

Als ik de reacties hier en ook op FPM lees weegt zoiets nogal mee in de keuze wel of niet te gaan. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren kwa producten. Ik vind het overzicht momenteel niet echt duidelijk...

zena zelf denkt dat er juist meer mensen komen als ze minder info geven?

Als zena de lijst openbaar maakt, kunnen ze er na een week mee ophouden.en nu gaan mensen toch wel. En ook al is het vuurwerk op dat ze willen, dan nog nemen ze iets mee en verdienen ze er op.

Wat een gezeik om een lijst van producten met korting.
Als ze in Olen nou willen dat mensen komen, geef het vuurwerk dan gewoon gratis weg. En doe er ook maar wat tasjes eurobiljetten bij.

Succes verzekerd!
:p

sorry maar wat een gezeur om een lijst,
wees blij dat er bedrijven zijn met dit soort aanbiedingen.
vind dat er nog al wat mensen zeuren om lijsten ga gewoon zulke kortingen zie je niet vaak.
en der zal genoeg op voorraad zijn je zal nooit voor niets rijden.
ik shop al jaren in olen en ken niet een winkel die dit doet in vuurwerk land!
wees blij dat ze dit doen en maak der gebruik van en ga niet lopen zeuren om lijstjes !

@steev

Eindelijk iemand die het snapt !
Net wat hij zegt wees blij dat ze zo actie doen ! En wil je de lijst rij lekker naar olen toch .
Ouwe zeik ***jes haha

Jojo

Nou ze kunnen toch wel een lijst ophangen in de zaak met de laatste kortingen,tijdens mijn bezoek vroeg ik of ik ergens de kortingen kon bekijken zodat ik mijn inkoop kan bepalen er werd mij verteld dat dat nergens in de zaak werd aangegeven.ik moest gewoon kienzen wat ik wou en dan zou ik het aan de kassa wel horen(dat was trouwens 25 procent op het totaal) ik voel me niet belazerd maar ik zou het wel een betere service vinden

Ik zou ook niet perse een kortings lijst willen, maar wel een lijst met producten die wel of niet aanwezig zijn, zelf ga ik voor specifieke dingen heen, met of zonder korting maakt me niet zoveel uit. Maar ik rij liever niet voor niks heen..

Nou ze kunnen toch wel een lijst ophangen in de zaak met de laatste kortingen,tijdens mijn bezoek vroeg ik of ik ergens de kortingen kon bekijken zodat ik mijn inkoop kan bepalen er werd mij verteld dat dat nergens in de zaak werd aangegeven.ik moest gewoon kienzen wat ik wou en dan zou ik het aan de kassa wel horen(dat was trouwens 25 procent op het totaal) ik voel me niet belazerd maar ik zou het wel een betere service vinden
Naast de uitgang links hangt een lijst met produkten.Al maanden trouwens en ook verspreid door de winkel.Dat jij 25% korting kreeg is omdat dat vorig jaar is geweest en dat kreeg iedereen(mits LVC-lid)toen.Deze maand krijgt iedereen minimaal 30%.Dat staat vast in de kassa dus 25% kan niet.
Een lijst publiceren is geen doen omdat de voorraad dagelijks meerdere malen wisselt.
Van de populaire items is alles nog volop op voorraad.
En wat ook leuk is:Nu nog voordeliger shoppen met vuurwerk dat niet in de Zena collectie zit:O.a. Rubro,Pyroboy,Wolff,Horsebrand,Hardix etc.
Items vanaf 1 Euro tot 500grammers voor 15 Euro.

Laatst bewerkt:
Naast de uitgang links hangt een lijst met produkten.Al maanden trouwens en ook verspreid door de winkel.Dat jij 25% korting kreeg is omdat dat vorig jaar is geweest en dat kreeg iedereen(mits LVC-lid)toen.Deze maand krijgt iedereen minimaal 30%.Dat staat vast in de kassa dus 25% kan niet.
Een lijst publiceren is geen doen omdat de voorraad dagelijks meerdere malen wisselt.
Van de populaire items is alles nog volop op voorraad.
En wat ook leuk is:Nu nog voordeliger shoppen met vuurwerk dat niet in de Zena collectie zit:O.a. Rubro,Pyroboy,Wolff,Horsebrand,Hardix etc.
Items vanaf 1 Euro tot 500grammers voor 15 Euro.
niet voor het een of ander ik heb de lijst niet gezien maar goed ik zeg ook niet dat ik belazerd ben maar toen ik er naar vroeg hadden jullie me daar wel op kunnen wijzen ,maar goed ik heb de korting gehad dat is niet mijn klacht

Ik denk dat als je voor een paar bepaalde producten gaat, je met een belletje dag van te voor al een eind komt. Normaal is dat al geen probleem als je even belt dus in januari vast ook niet

Helemaal mee eens.In topdrukte werken we onder spanning en is dit waarschijnlijk er bij ingeschoten.Wel goed dat je het ff meld.

De manier hoe jij met een opmerking/klacht omgaat is de reden waarom je tot een van de betere zaken in belgie hoort

Eind januari zal alles wel op zijn? :cry:
Wie weet zijn er dan super laatste voordeel acties! :p

Altijd het positief bekijken, al denk ik dat alles van Hardix, Rubro etc etc op is...

Eigenlijk is dit meer voor de mensen die snel geld hebben, ik jognen van 15 zonder bijbaan moet het hebben van zakgeld, en begin januari heb ik nog niet genoeg na een oud en nieuw. Als dan net deze acties zijn heb ik er nog niet genoeg voor en zal ik dus tot eind januari moeten wachten... €40,- ofzo haha
Één jaar wat minder vuurwerk kopen. Dat geld in januari het jaar daarna in Olen spenderen voor de collectie van dát jaar. Dan hou je aan het einde weer wat over voor januari het jaar dáárna. Probleem opgelost :)

Back
Bovenaan