Zena Megastore Olen

Zena is bezig met nwe posters te laten ontwerpen,maar nog leuker is dat er van de week weer nwe produkten binnen komen

Zena is bezig met nwe posters te laten ontwerpen,maar nog leuker is dat er van de week weer nwe produkten binnen komen

Licht eens een tipje van de sluier Henry :wink:

Helemaal mee eens, misschien moet Zena zich ook maar eens gaan richten om zulke vette posters gewoon bij de producten die weer binnen zijn erbij te doen :wink:

Een heel goed idee, geen idee of het realiseerbaar is, maar zo ja dan neem ik een optie op de onderste :)

Morgen een dijk nwe artikelen,houd FAce book in de gaten,Ook weer mega kortingen tot en met 23December,als je LVC lid bent.schrijf je in op de LVC niewsbrief.

Het interesseert mij veel, anders post ik hier niet.
Het gaat mij erom dat ik liever zie dat Original met haar eigen knalcakes etc de Nederlandse markt concurreert.
Prijs heel leuk, maar 'Origineel' is het niet.
Het zou beter zijn als Original Fireworks kan laten zien dat zij ook een 36 schots knalcake op de markt kan brengen voor €10.

Verder leuk voor de mensen die er toch zijn om dit voor de helft van de prijs mee te nemen.

Leuke zet. Als je nu vuurwerk in Belgie haalt, dan is het dus zwaar illegaal en levensgevaarlijk. Terwijl als je diezelfde producten tijdens de verkoopdagen netjes bij een Nederlands verkooppunt haalt, het ineens volkomen veilig is. Mooi praktijkvoorbeeld van hoe absurd sommige regelgeving is.

Het schijnt dat Original Fireworks, in Maaseik Wimmers heeft overgenomen. Daarbij ook de gehele collectie van wimmers en zijn collectie.....van daar de "rare" items

Zena heeft de gehele colectie van wimmers overgenomen,incl alle knallers pijlen,ook zink 905.tot en met zaterdag ,de dag van de demo,is er een speciale korting voor lvc leden van 40% voor 2 artikelen naar keuze.Tevens is de auto ook nog te winnen

Vandaag in een krant Derbynieuws, een bon waarmee ik bij Zena Olen een gratis Olympia 2 Pijlen Ass. krijg!

Zaten ook nog eens twee bonnen in!
Maarja kan waarschijnlijk toch niet die kant op.

Jammer dat je hem niet kan inleveren bij Zena NL winkels...

De demo bigint om 18 uur ,de schietlijst kun je van te voren in de winkel krijgen of downloaden.Ook 40% korting op 2 art naar keuze ,kijk op de website hoe je dat voor elkaar krijgt.

Back
Bovenaan