Zena Megastore Olen

Ben van plan om een dezer dagen naar Olen te rijden.
Vraag me alleen af hoe het zit met controles.
Hoor er eigenlijk bijna niets over, komt dit omdat deze er niet zijn of moet ik wel degelijk oppassen?

Groetjes Patrick

Dat weet niemand. De kans dat je gepakt wordt is echter gewoon heel klein. Lekker gaan en niet te druk maken.

Standaaard antwoord; Controle kan er altijd zijn. Er worden steekcontroles gedaan. Niet zo zeer op vuurwerk maar gewoon grenscontrole zoals er twee weken geleden in de weekend ook is gedaan. Bepaalde (drukke) punten op de provinciale wegen/snelwegen worden gecontroleerd. Ze zullen niet zeggen dat ze specifiek op vuurwerk staan te controleren maar het zijn altijd wel de plekken waar personen langsrijden mochten ze vanuit Olen/ Baarle naar Nederland de grens over willen rijden. De kans dat dit gebeurd is aanzienlijk klein, maar niet in te schatten. Het kan zo zijn dat je tegen de lamp aan loopt, je kan ook geluk hebben.

De winnaar van de Zena Vuurwerk auto heeft hem opgehaald. Wat zal die opvallen tussen het verkeer!

Heb op mijn collectie flinke korting gekregen, de prijzen die in het filmpje staan zijn de normale prijzen.
De spanish crackers kostte toen per pakje 1.95 dus snel mee nemen.
Met korting kostte alles ongeveer 200 euro (:

Zena heeft mij eigenlijk niet teleurgesteld dit jaar. Heerlijke kortingen en heb er veel voor gekregen.
Alles deed wat het moest doen, alleen de Asgaard waren appart. Wij hebben de resrve lont goed weggeplakt aan de zijkant, en alle hoofdlonten vrij gemaakt, alsnog begonnen onze potten vaker met de finale als met de goede kant... Ook gingen de Asgaard erg rap, maar gaf wel een leuk spectakel :)
Dus als er leuke kortingen komen, kom ik zeker weer!

Afgelopen november voor de eerste keer inkopen gedaan bij Zena te Olen. Vannacht alles de lucht ingeknald. Diverse 16 en 25 shots batterijen (prijsklasse rond de 15 euro) voor 12 uur afgestoken, leuk spul, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Verder zijn absoluut aan te bevelen voor een straatshowtje, de 50 shots Draco en de Tequilla. Ik had 3 verschillende uit de Draco-serie, mooi strak tempo en wisselende effecten. De Tequilla blijft gewoon een toppertje, jammer dat er met de huidige wetgeving geen grotere uitvoering van mogelijk is. Ik kom hier zeker terug dit jaar.

Klopt, ik bedoelde de hele lijst, daar staan 9 aanbiedingen van de 300 :p

Hopelijk eind deze week een lijst met percentages!

Ja ben ik ook wel erg nieuwsgierig na, misschien is het dan wel de moeite waard om te gaan ook al is het erg ver rijden

Klopt, ik bedoelde de hele lijst, daar staan 9 aanbiedingen van de 300 :p

Hopelijk eind deze week een lijst met percentages!

Er staat ook dit onder de aanbiedingen :

Kijk voor meer van deze actie van 2 januari bij Mega Store in Olen.

Dus of er een complete lijst komt ........ ?

Er staat ook dit onder de aanbiedingen :

Kijk voor meer van deze actie van 2 januari bij Mega Store in Olen.

Dus of er een complete lijst komt ........ ?
Dit stond er vorig jaar ook, en toen kwam er opeens wel een lijst.
Daarom vraag ik er nu naar. :wink:

hallo, heeft Zena ook door het jaar heen wel eens aanbiedingen ? Of is dit alleen begin januari en richting oud en nieuw? Alvast bedankt

hallo, heeft Zena ook door het jaar heen wel eens aanbiedingen ? Of is dit alleen begin januari en richting oud en nieuw? Alvast bedankt

Zena heeft normaal gesproken eigenlijk het gehele jaar door wel een paar leuke aanbiedingen er tussen zitten, maar wanneer die er precies zijn kan ik je niet vertellen, dat is puur afwachten en goed opletten en onze en hun site in de gaten houden.

Back
Bovenaan