Volgend weekend gelden nog de zelfde aktie prijzen,word lid van de LVC,en laat je verrassen,kijk op www.zenavuurwerk.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees iets van een bevestiging uitprinten als je LVC lid wilt worden. Hoe zit dit? Ik heb me aangemeld voor lvc maar heb niks van een bevestiging die ik moet uitprinten? Ik ga vandaag naar olen...
Weet iemand hoe het zit met je aanvraag tot LVC-lid. ik heb een aanvraag gedaan maar heb geen bevestiging mail of ietsx gehad. hoe weten de mensen van Zena dan als ik kom dat ik ook echt een aanvraag heb gedaan?
Als het goed is heb je een mail gekregen op het mailadres dat je hebt ingevuld. Als dat niet zo is, doe het dan nog een keer. Krijg je dan nog niets per mail binnen, bel ze dan even dan weet je het meteen of het binnen is gekomen! (Tel: +32 (0)14 854 181)
Jaja, nu is het wel weer genoeg reclame over de LVC in een topic dat over een winkel gaat![]()
Jaja, nu is het wel weer genoeg reclame over de LVC in een topic dat over een winkel gaat![]()