Zena Megastore Olen

Ik lees iets van een bevestiging uitprinten als je LVC lid wilt worden. Hoe zit dit? Ik heb me aangemeld voor lvc maar heb niks van een bevestiging die ik moet uitprinten? Ik ga vandaag naar olen...

Ik zou dit ook wel graag willen weten. Heb me een tijdje terug ingeschreven maar ook geen mail gehad met wat ik moet uitprinten.
Hoe is het tegenwoordig met de wegwerkzaamheden rondom olen?? Nogsteeds problemen of zijn ze er al klaar?

Ik lees iets van een bevestiging uitprinten als je LVC lid wilt worden. Hoe zit dit? Ik heb me aangemeld voor lvc maar heb niks van een bevestiging die ik moet uitprinten? Ik ga vandaag naar olen...

je krijg een bevestingmail terug en die moet je uitprinten

wegwerkzaamheden zijn er nog kan jaren duren in belgie maar je kan er gewoon komen week geleden geweest

Weet iemand hoe het zit met je aanvraag tot LVC-lid. ik heb een aanvraag gedaan maar heb geen bevestiging mail of ietsx gehad. hoe weten de mensen van Zena dan als ik kom dat ik ook echt een aanvraag heb gedaan?

Weet iemand hoe het zit met je aanvraag tot LVC-lid. ik heb een aanvraag gedaan maar heb geen bevestiging mail of ietsx gehad. hoe weten de mensen van Zena dan als ik kom dat ik ook echt een aanvraag heb gedaan?

Als het goed is heb je een mail gekregen op het mailadres dat je hebt ingevuld. Als dat niet zo is, doe het dan nog een keer. Krijg je dan nog niets per mail binnen, bel ze dan even dan weet je het meteen of het binnen is gekomen! (Tel: +32 (0)14 854 181)

Als het goed is heb je een mail gekregen op het mailadres dat je hebt ingevuld. Als dat niet zo is, doe het dan nog een keer. Krijg je dan nog niets per mail binnen, bel ze dan even dan weet je het meteen of het binnen is gekomen! (Tel: +32 (0)14 854 181)

Ik heb het nogmaals geprobeerd maar kreeg weer geen mail, ik heb daarna mij aangemeld voor de nieuwsbrief, hier kreeg ik wel een mail over. is dit dan ook gelijk de bevestigingsmail ?

Ja hoor,dat is ook een bevestigingsmail, wordt lid van de LVC voor vele voordelen,niet alleen kortingen,maar ook voor meetings met mede vuurwerkliefhebbers,shows,vuurwerkwedstrijden,workshops,enz,enz.kijk op www.zenavuurwerk.com .

Tsja mischien is het henndig om een LVC fan toppic te openen?
want af en toe word ik er ook wel moe van.
Maar ag sommige mensen worden ook moe van mij.

Jaja, nu is het wel weer genoeg reclame over de LVC in een topic dat over een winkel gaat :sad:

De lvc hangt natuurlijk samen met deze winkel, het is toch niet zo raar dat er aandacht voor deze club wordt gevraagd?
De winkel verstrekt extreme kortingen via de lvc, ik vind het prachtig om te zien dat ze zo hun best doen dat vele mensen mooie koopjes kunnen doen.

Ik hoop dat de lvc snel heel veel leden gaat krijgen, want dan staat ons iets heel moois te wachten!

Ik heb gister een kartonnetje Asgaard gehaald voor 72 euro echt een koopje! 8, 500 gram potten voor 9 euro per stuk! waar vind je dat nou?

en ook nog 2 fluitpotjes van 250 shots voor 4,5 euro meegenomen, ook echt koopjes als je het vergelijkt met de prijzen in Nederland en ook met die in belgie.

Oftewel prachtige acties!

Back
Bovenaan