Jeetje wat was het spetter druk bij de meeting in Olen voorafgaand aan de show bij Arachnaphia, NOT ! !
Er waren niet veel mensen gekomen maar jongens wat kan het gezellig zijn met een kleine groep en gezellig was het zeker.
Zena had weer een prima voorbereiding gedaan voor deze meeting en de winkel zag er perfect uit. Zo was de kuisvrouw druk bezig geweest, waren de nieuw binnengekomen spullen uitgestald en stonden de hapjes en drankjes er voor het grijpen.
Lekker babbelen met je medefreaks en natuurlijk neuzen we maar wat graag in de vitrines.
Original demonstreerde ook een paar van de nieuwe spullen.
Binnen werd er geanimeerd over de nieuwe spullen gesproken.
De verlichting aan de gevel had ik nog niet brandend gezien.
Wat een prachtige fontein is dit met heel mooie kleurtjes er in.
Tijd voor een paar UFO balonnen
En de Perkunas.
Samen met de verukkelijke Joyce deed ik de trekking van de Herfst-loterij, helaas was er geen winnaar van de gratis vuurwerkpakketten op de meeting aanwezig.
De avond ging mij te snel voorbij. Weer vrienden ontmoet en nieuwe gemaakt en lekker met de hobby bezig, perfect.
Als afscheids presentje kregen alle bezoekers van de meeting een potje uit het nieuwe B105 Quatro pakket kado van Zena.
Helaas was ik wat grieperig en kon daardoor niet zelf naar de show bij A’phobia maar daar is ook gefilmd voor jullie.
Original/Zena bedankt namens de LVC leden voor de uitstekend verzorgde meeting.