Zena Megastore Olen

Dat is een korting van volgens mij ruim 15euro. Ik zou je kans pakken, deze matten stellen je niet teleur! Leuke buurdwekkers.

Zena Vuurwerk
Hoera!!
Als alles volgens de planning loopt en de boot niet zinkt komen woensdag binnen de:
Midgaard, serie van 8 potten.
Hydra, serie van 8 potten.
Ragnarok, serie van 6 potten.
... Lionheart, Perkunas, Hercules.
En van de waaiers de Peacock, Achilles en de Aphrodite.

Dat breidt de collectie van Zenavuurwerk ineens met 28 producten uit.

Naast deze super binnenkomst zijn er nog flink wat aanbiedingen te vinden in de Zena winkels zelf… te veel om op te noemen.

Verder ligt er bij Zena De Bunker, Zena Tabac-o-thiek of Zena Olen speciaal voor alle Facebook en Twitter volgers een gratis ‘7 bang rocket’ klaar, dus “Zegt het voort”

Houd het nog even in de gaten of alles ook volgens planning verloopt.
We houden jullie in ieder geval op de hoogte.

Grtz. Zena-crew

https://www.facebook.com/home.php#!/zenavuurwerk

Zena Vuurwerk

Gisteren is er een container gelost met non-fireworks producten.
Voor dit jaar zijn er weer Wensballonnen, Zenavuurwerkmutsen en Vuurwerkbrilletjes op voorraad.

16gkdb9.jpg

Deze actie geld ook bij zena de bunker en zena tabak o thiek!

En is de bekende boot met nieuwe producten aangekomen?
Zijn de containers al gelost?
Wanneer zijn de nieuwe producten daadwerkelijk in de winkel verkrijgbaar?

De boot is niet gezonken,de produkten,oa de hydra,midgaard,hercules,liggen uiterlijk vrijdag in de winkels,zowel baarle als olen,
Ab 20 nitraten gaan even hard als de thumping thunders,
"Loeihard" dus,om met kreten van een collega te spreken.zonder gekheid,ze knallen in ieder geval harder dan een"budgetnitraat"wat dat dan ook zijn mag.

Maar Thumping Thunders gaan ook niet hard, dus ze vallen al in het niets bij bangers, dus ik zou als klant eerder voor die toffees gaan want die gaan wel goed!
En voor deze prijs erg lekker!

Maar Thumping Thunders gaan ook niet hard, dus ze vallen al in het niets bij bangers, dus ik zou als klant eerder voor die toffees gaan want die gaan wel goed!
En voor deze prijs erg lekker!

Absoluut dat je nu de Toffee zou moeten halen! Die knallen het hardst van allemaal en nog met een giga korting ook!

De nieuwe producten zijn binnen!!!
Vanaf nu verkrijgbaar in de ZENA Winkels:
- Midgaard (serie van 8)
- Ragnarok (serie van 6)
- Achilles
- Hydra (serie van 8)
- Hercules
- Lionheart
- Perkunas
- Aphrodite
- Peacock

Back