Zena Megastore Olen

Morgen(dinsdagavond) komt er een special op Nederland 3 over het feit dat er geen controles meer zijn op consumentenvuurwerk uit Belgie.

Natuurlijk komen ze deze aflevering maken in het gezelligste winkeltje van de wereld: Zena De Bunker.

Het gaat er verder over dat de controles voortaan zijn gericht op evenementenvuurwerk en dan vooral de harde knallers. De laatste trend is dat dit jaar zelfs mensen in Belgie hier actief voor worden opgespoord. Natuurlijk preek Ramon voor zijn eigen Zena Parochie.
Ook is Ramon zwaar tegenstander van die loeiharde knallers van tegenwoordig wat uit Oost europa en italie komt Het zal je kind maar zijn waarbij zo'n ding in zijn hand klapt. Bovendien is het erg schadelijk voor je oren( op mijn tachtigste wil ik graag nog steeds wat horen). En het allerergste is nog dat ze bij mensen in de brievenbus worden gestopt(zie de oude vrouw in Tilburg onlangs) en dat er van alles mee wordt gesloopt.

Onwetenden scheren al het vuurwerk over een kam en ik kan begrijpen dat niet iedereen vuurwerk leuk vindt op deze manier.

Ik heb het net gezien!!!
Ze lieten inderdaad de bunker zien en dat als je consument harder knal vuurwerk wilt men dit kan halen zonder gecontroleerd te worden. De kans is aanwezig dat je alsnog gecontroleerd wordt omdat ze het steeksproefgewijs gaan uitvoeren. Al is men eerder naar het echte spektakel vuurwerk opzoek.
Best informatief en altijd weer leuk om de bunker te zien!
Aan het einde van de informatiefilm was meen ik een masceleta te zien?

Jaa klopt, dat was de mascleta. :) Wel goed dat ze het verschil duidelijk op ons over laat komen, dat de nederlandse matten echt pruttel troep is.

Geef de matten in Nederland flash, en dat zal denk ik een groot gedeelte stoppen van de mensen die naar belgie gaan.

Gepost door Firefox (VWB)gisteren 20 december:

Het roze lont is weer binnen, in Olen maar ook in Baarle!

Gepost door Roonan (Zena BE Moderator)
Posted A day ago

Om alle misverstanden en verder vragen uit te sluiten:

Volgende artikelen zijn uitverkocht en komen dit jaar jammer genoeg niet meer binnen:

•Z76 Crackling Chry

•AB101 Fear

•Z158 Warrior Collectie

Er zijn echter nog voldoende goede alternatieven beschikbaar!

Gepost door Roonan (Zena BE Moderator)

Volgende artikelen zijn uitverkocht en komen dit jaar jammer genoeg niet meer binnen:

Z158 Warrior Collectie

Ongelooflijk zeg, in 7 weken de complete voorraad er doorheen gejaagd!! 28-10 kwamen ze immers zeer vertraagd binnen en op 22/23-12 alles verkocht. Niet normaal!

Voor de liefhebbers heeft Zena beringen nog op voorraad op datum van vandaag uiteraard .

Warrior Collection
Crackling Crisantium
Rosy Clouds pijlenpakket
Buren pakket

Uiteraard zolang de voorraad strekt ,

Groeten ,

Zena beringen

Op de site van VWB kwam ik dit tegen :

Omdat Original/Zena erg dicht en closed bij hun klanten staan,en als blijk van waardering, gaan we 2011 van start met een SUPERDESUPER MEGA STOCK UITVERKOOP!!!!
In de gehele maand januari worden er kortingen gegeven die kunnen oplopen tot maar liefst 60%!!!!!!
Jawel,je leest het goed.60%.
Zena Olen zal daarom in de maand januari ook haar deuren openen op zaterdag.
Ook in 2011 your rocking with the best!!

Er is een korting op alle produkten die voorradig zijn en dat zijn er nogal wat. Er is altijd een minimale korting van 40% ongeacht het produkt en die korting kan bij sommige produkten oplopen tot 60%.
Deze aktie is alleen in Olen en daar zijn we de gehele maand januari geopend van maandag t/m zaterdag van 9.30 tot 17.00.

Bron : http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/index.php?showtopic=5541&pid=109613&st=0&#entry109613

Vorig jaar was dat dacht ik maximaal 40% en dit jaar maarliefst 60!
Wat een heerlijke actie, het is dat ik geen rijbewijs heb anders kwam ik even die kant op.

Mensen het is nog vroeg, maar als je je toppers van afgelopen jaarwisseling nog een keer wilt zou ik zeker gaan! :)

Vorig jaar was dat dacht ik maximaal 40% en dit jaar maarliefst 60!
Wat een heerlijke actie, het is dat ik geen rijbewijs heb anders kwam ik even die kant op.

Mensen het is nog vroeg, maar als je je toppers van afgelopen jaarwisseling nog een keer wilt zou ik zeker gaan! :)

Vorig jaar was het 45% korting op alles, dit jaar is het minimaal 40% korting op alles en op sommige producten kortingen die kunnen oplopen tot en met 60% :cool: (dus je hebt altijd minimaal 40% en maximaal 60%)

Heb ik weer. Mag ik van men vrouw niet gaan. Ze wil niet hebben dat hier een heel jaar vuurwerk ligt opgeslagen.......:cry:

Back
Bovenaan