Zena Megastore Olen

Zena Olen, Zena Baarle: "Proefkonijnen gezocht!"

Ik ben benieuwd zal het hier over samples gaan?
We zullen zien.

De wekelijkse acties van Zena zijn altijd erg leuk, het liefst rij ik elke week op en neer. :)

Wat nieuws vanuit de Bunker in Baarle!

- (bijna) alle producten hebben een sticker met daarop duidelijk het artikelnummer en de prijs, met eventueel bijbehorende vaste acties.
- Er is een recente prijslijst te vinden met de (week)- acties erop! De Holliday Joon/Toon is nu vermeld als Holliday waaier! :D
- de Circo Blitz is bijna door de voorraad heen! Wil je ze nog hebben? Dan zou ik snel langs gaan! :devil:
- De Warrior Collection word binnen een week, met uitloop van 2 weken, verwacht! Duur niet lang meer. Straks dus een nummertje trekken want ik denk dat iedereen straks in de rij staat om deze prachtige cakes te scoren! :cool:
- In Zena de Bunker zijn alle goede prijzen nu te vinden! Dit betekend dat een aantal artikelen nu de prijs hebben die ze op de prijslijst ook al een jaar hebben. Dit was alleen niet doorgevoerd. Proucten zijn dus eigenlijk niet duurder, hebben nu alleen de goede prijs. (voorbeeld: de Big Bang stond voor 29 euro in de etalage, maar kostte al een jaar in Olen 33 euro. Nu kost die ook 33, maar tijdelijk een actie dat hij nog 30 euro kost!

Laatst bewerkt:
In de bunker!

Oja, vergeet het belangrijkste!

- In Zena de Bunker zijn alle goede prijzen nu te vinden! Dit betekend dat een aantal artikelen nu de prijs hebben die ze op de prijslijst ook al een jaar hebben. Dit was alleen niet doorgevoerd. Proucten zijn dus eigenlijk niet duurder, hebben nu alleen de goede prijs. (voorbeeld: de Big Bang stond voor 29 euro in de etalage, maar kostte al een jaar in Olen 33 euro. Nu kost die ook 33, maar tijdelijk een actie dat hij nog 30 euro kost!

Gratis test-pakket voor iedereen die v.a. €20,- vuurwerk komt halen.
Ps. boven op de kadootjes die je normaal al krijgt.
Dit is vanaf 16 oktober t/m 31 oktober.

Dit vond ik op AVP:

Beste Kruitsnuivers,

Zoals gebruikelijk hebben we dit jaar ook weer zeer leuke aanbiedingen en acties in de HERFSTVAKANTIE welke dit jaar zal zijn van ZATERDAG 16 OKTOBER t/m ZONDAG 31 OKTOBER.

Dit jaar hebben we hier in de winkel maar liefst 3 vette acties

ACTIE 1:

Zoals bekend hebben we hier reeds een erg leuke dobbelactie waarmee je hele gave prijzen kan winnen zoals 1000,- gratis vuurwerk of 50% korting op je aankoop!
Normaal mocht je gooien met 6 dobbelstenen en tijdens de herfstvakantie mag je maar liefst met 7 dobbelstenen gooien

ACTIE 2:

Om nog meer prijzen te creeren bij het dobbelen hebben we 2 van de 7 witte dobbelstenen vervangen door een gele en een zwarte dobbelsteen.(ZENA KLEUREN) Als na het gooien de som van de zwarte en de gele dobbelsteen 10 is. (ja vanwege 10 jaar ZENA BAARLE) mag je 1 van de artikelen die je gekocht hebt gratis laten verdubbelen!! Dus 5 en 5 is prijs en 4 en 6 ook!!

ACTIE 3:

Natuurlijk horen er ook een paar flinke aanbiedingen bij zoals deze:

* 5 x Chain 60 voor 15,-
*10 x Mammoth voor 50,-
* 1 x DJF + 1 x Golden Dragon voor 15,-
* 3 x Choeet Corsair voor 30,-
* 5 x Messier voor 32,50
* 1 x crackling Cry + Weekend Racer Pijlen voor 35,-
*10 x Nuke Banger voor 25,-
* 6 x Z05 Pot voor 75,-
* 5 x Black Salute voor 25,-
* 3 x Chain 500 voor 60,-
* 5 x Centipide voor 10,-
* 2 x Thundering Heaven + 2 x Nitraat Cake voor 30,-
* 5 x 5.000 mat voor 25,-
* 1 x Shining + Voodoo + Hapiness voor 27,50
* 5 x Traca voor 30,-

Met al deze KNAL AANBIEDINGEN komen de blaadjes in de bomen vanzelf naar beneden

SEE YOU SOON @ TABAK-O-THIEK

Groet

hen

Vanmorgen een leuke mail gehad van Zena, met o.a. dit leuke nieuws.

Original Fireworks consumentenvuurwerkshow in Herentals
Zondag 14 november a.s. schiet Original Fireworks een vuurwerkshow in Herentals. Aanvang omstreeks 17.30 uur.
Bij Zena Vuurwerk in Olen maken we er weer een klein feestje van: een hapje en drankje zullen klaar staan en er zijn ook verschillende korting acties. Meer info hierover volgt

Vanmorgen een leuke mail gehad van Zena, met o.a. dit leuke nieuws.

Ik kan een klein tipje van de sluier oplichten door te vertellen dat het showtje echt op de Zena manier geschoten wordt.Er zal daar echt geen blad of eikel meer aan de bomen hangen om 18.00uur.

En de kortingen die op die dag gegeven worden zijn echt de moeite waard om een ritje naar Olen te overwegen.
Hapje,drankje,praatje en een gas erop showtje!

We hopen weer veel bekende en natuurlijk nieuwe gezichten te verwelkomen.:wink:

Nieuwsbrief Zena Vuurwerk oktober 2010

Hierbij de Zena Vuurwerk nieuwsbrief van oktober 2010.

Op de kleintjes letten
Zena Vuurwerk is verder gegaan waar ze al mee bezig was op het gebied van batterijen en pijlen. De buitenkant ziet er niet overbodig groot en imposant uit. Terwijl op de tubes, het echte vuurwerk zelf, niet wordt bezuinigd. Daardoor hoeft een kwaliteit batterij niet belachelijk duur te zijn. Vanwege de crisis moeten mensen op de kleintjes letten en ook bij Zena Vuurwerk is dit erg verstandig. De kleintjes zijn namelijk erg goed! De Fear, Sphere, Burning Salvo, Voodoo, Shining, Happiness, Touch the Sky, China Girl en een paar anderen, zijn nieuwe, betaalbare paradepaardjes van Zena Vuurwerk. Een doodgewone peony met alleen sterren vind je nauwelijks terug in deze batterijen. Spinners, chrysanteums en crossettes des te meer. De Space Flyer en Weekend racer zijn nieuwe pijlenpakketten die respectievelijk 17,50€ en 19,00€ kosten. Loeiharde burst en veel voor weinig!

Meer info over deze ‘kleintjes’:
Batterijen
Pijlen

Campagne Vuurwerkbril met Osama Bin Laden
Zoals ieder jaar, probeert Zena Vuurwerk een bijdrage te leveren aan het veilige gebruik van vuurwerk. Vorig jaar is er een vuurwerkbril-poster gemaakt en werden in de eigen Zena Vuurwerk winkels de vuurwerkbrillen gratis meegegeven. Dit jaar hebben we banners gemaakt die op verschillende sites worden geplaatst. Zena Vuurwerk hoopt dat de vuurwerkbril ooit gemeengoed wordt voor elke vuurwerkafsteker en vooral toekijkende mensen. Naast de persoonlijke drama’s voor degene die schade oploopt aan de ogen, is het koren op de molen voor anti-vuurwerk mensen. Met een vuurwerkbril is het namelijk vrijwel onmogelijk om blijvend letsel op te lopen met consumentenvuurwerk. De verhalen dat vuurwerk zo gevaarlijk is, zijn leugens. Stichting Consument en Veiligheid beaamt dit aan de hand van harde cijfers! Maar hoe dan ook, zet een vuurwerkbril op en spoor iedereen aan om dit ook te doen. Slim = Cool.

Assortimentspagina voor Belgisch vuurwerk opgefrist
Op www.vuurwerkbelgie.com is de database voor producten aangepast. Er staat wat meer info over de producten en je kunt ook filmpjes kijken via Vimeo en Youtube, die gewoon in de straat zijn opgenomen. Veel video’s, van Zena Vuurwerk zelf, worden de komende dagen/weken nog geplaatst.

Haarimplantaten voor Zena Vuurwerk medewerker.

Zoals je ziet, is de haartransplantatie van Riot aardig gelukt. Onze enthousiaste knuffelbeer is zeer tevreden over het resultaat, de andere medewerkers zijn er bijna aan gewend.

Warrior Collectie
Eind oktober komt de gewilde Warrior collectie binnen. De Mascleta komt er ook aan maar een precieze datum is nog niet bekend. Enkele nieuwe artikelen worden ook verwacht, zoals een nieuwe Thunder Cracker en een nitraat die gemaakt is volgens het procédé van de Mammoth. Voor degenen die de Star Rocket konden waarderen: er komt een nieuwe versie met meer effectlading. Deze nieuwe Comet Rocket, is een stickless pijl, die met een knal de lucht in gaat. Erg tof!

Zena Vuurwerk zoekt raddraaiers
Bij Zena Vuurwerk in Olen mag je per 60€ aangekocht vuurwerk, 1 keer aan het rad draaien. Als je 120€ aankoopt, mag je 2x draaien en zo verder. Je kunt toffe prijzen winnen zoals 5 jaar gratis vuurwerk en b.v. een Chinese Wall van 25€, een Colourfull Kingscracker van 25€ etc… Best vet dus eigenlijk.
Vanaf 6 december gaat het rad naar Pijnacker. En voor de geiloren onder ons: Marleen (meisje uit de folder) zal het rad gaan besturen en de voorbestellingen regelen.

Alle info en prijzen staan hier: http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/index.php?showtopic=5105

Weekacties en Herfstvakantie acties
De weekacties zijn weer gestart. De weekacties zijn in Baarle-Hertog telkens slechts een week geldig en in Olen blijven de kortingen geldig tot 1 december. De herfstvakantie-acties bij Tabacothiek, de Bunker en Olen willen we nog niet verklappen maar het heeft te maken met dobbelstenen en proefkonijnen…

Original Fireworks consumentenvuurwerkshow in Herentals
Zondag 14 november a.s. schiet Original Fireworks een vuurwerkshow in Herentals. Aanvang omstreeks 17.30 uur.
Bij Zena Vuurwerk in Olen maken we er weer een klein feestje van: een hapje en drankje zullen klaar staan en er zijn ook verschillende korting acties. Meer info hierover volgt.

Met vriendelijke groet,

De Vuurwerkbelgië Crew

Laatst bewerkt:
Ik kan een klein tipje van de sluier oplichten door te vertellen dat het showtje echt op de Zena manier geschoten wordt.Er zal daar echt geen blad of eikel meer aan de bomen hangen om 18.00uur.

En de kortingen die op die dag gegeven worden zijn echt de moeite waard om een ritje naar Olen te overwegen.
Hapje,drankje,praatje en een gas erop showtje!

We hopen weer veel bekende en natuurlijk nieuwe gezichten te verwelkomen.:wink:

Super dit. Is de show nog ter ere van iets?
Moet je je ook opgeven?

Super dit. Is de show nog ter ere van iets?
Moet je je ook opgeven?

De show is door een klant besteld,maar wij geven het een extra boost.:wink:
De show is te zien zittend vanaf een tribune en je hoeft je nergens voor op te geven.
Wat kan het leven toch mooie momenten hebben.:rolleyes:

De show is te zien zittend vanaf een tribune en je hoeft je nergens voor op te geven.

Zittend vanaf een tribune, luxer kan het het niet. :p
Ik ben erbij!!

Kan nog een beetje meer van de sluier oplichten.

Er gaan 6 fonteinen, 12 kaarsen, 90 batterijen, 15 waaiers en 6 flowerbeds geschoten worden ( onder voorbehoud van laatste wijzigingen ).
Dit gaat gebeuren deels vanop 2 en 3 posities.

Vandaag ook nog even de bunker in geweest en het is toch wel een hele gezellige winkel. de vuurwerksfeer hangt daar echt letterlijk boven je hoofd. niet veel gehaald daar, maar toch nog een gratis pakje Ugly Joe meegekregen. dat is dus echt top service.

Ik durf de wc niet in van de bunker. Ik heb het gevoel dat ik midden in het punt van de belangstelling sta, om vervolgens de teksten van alle voorgangers te gaan lezen terwijl ik dan mijn behoefte probeer te doen in die nijpende situatie.

Haha. Geweldige WC. Sommige goede teksten zijn overgenomen naar de nieuwe WC. w3.vuurwerkcrew.nl is er niet meer te vinden volgens mij. Zal snel me Montana meenemen haha.

zaterdag ochtend langs geweest bij de bunker, werd goed geholpen zoals altijd prima service:applause:.
had ook weer een achterlijk bedrag uitgegeven maar dat werd allemaal nog meer beloond met heel veel cadeaus:droolthum

Back
Bovenaan