Zena Megastore Olen

Het was zeker gezellig.Sfeer zat er eigenlijk van begin aan goed in.En met medeliefhebbers is het altijd goed toeven in de Klokkenstraat.
Hopsaaaaa!

Vanaf augustus gelden er andere openingstijden bij Zena.
teksthome3.jpg

Hij is dubbelgelaagd.Kun je aan de snippers wel zien.
En over het tempo kun je discusseren.De ene klant wil hem snel en de andere klant ziet hem graag langzaam.Deze rol is een mooie middenweg.

Mooie 100.000 hoor.
Doe mij maar die 100.000. :wink:

Thempo is goed, kakt misschien af en toe in, maar dat kan ook aan de vochtigheid van de weg liggen.
De hardheid van de knallen, kan je niet beoordelen door middel van een filmpje.

Koop er zelf 1 en test hem dan even in je straat.
Weet je genoeg. (De politie ook.:wink:)

Ja mensen, vanaf zaterdag 31 augustus is Zena Tabac o Thiek weer open. Ook kan er weer gedobbeld worden wat mooie prijzen op kan leveren.

Bij elke besteding, alleen je hebt meer effect bij grote bestedingen als je korting wint. als je 300 euro uitgeeft, en je krijgt 50% korting, scheelt dat je 150 euro.

Bij uitgaven van bijv. 50 euro en je krijgt 50% korting is het dus maar 25 euro korting.

Zijn het zelfde en zelfde service enzo. Ben alleen altijd wel meer gesteld op tabac o tiek want Boyke b en gijs zijn echt heel aardig en kreeg echt veel gratis enzo. Ze raden je ook goede producten aan, toen ik vroeg naar spanish crackers zeiden ze je kan beter die van chooet nemen. ( Maar daar had ik er toen al 30 van gekocht, en ben altijd meer van de afwisseling en dat konden ze wel begrijpen haha).

Maarja maakt dus niks uit waar je naartoe gaat. Je krijgt bij beide goede service en veel gratis vuurwerk enzo.

zijn rond 18 september de crackling chry, uranus en de nitrate cake op voorraad?

Helaas is de Uranus nog niet binnen, we verwachten hem wel binnenkort.
De Crackling chry en de nitraatcake zijn er wel.
Het is het best om even een mailtje te sturen naar [email protected] met daarin vermeld wat je graag zou willen en wanneer precies, dan kan het voor je klaargezet worden.
In zo verre alles op voorraad is.

Grtz Toon.

Website verfrissing

Momenteel is Zena Vuurwerk bezig met het verfrissen van www.vuurwerkbelgie.com. Naast wat inhoudelijke site aanpassingen worden er nieuwe foto’s en filmpjes geplaatst.

De database van de Belgische producten wordt compleet vernieuwd. De meeste bezoekers van VWB waren met de oude niet tevreden. De indeling en opbouw worden anders en in de loop van 2010 zullen meer filmpjes worden toegevoegd.

Aangezien VWB een site is voor de liefhebbers en liefhebbers vaak ook heel toffe filmpjes maken heeft Zena Vuurwerk een verzoek: Heb je een leuk fimpje van een product of een toffe foto, stuur deze naar: [email protected]

Je kunt er geen hol mee winnen maar je maakt er wel veel mensen blij mee. Bovendien is het ook leuk dat jouw filmpje of foto vaak wordt bekeken. Op Youtube staan verschillende video’s van Zena Vuurwerk die wel bijna 100.000 x zijn bekeken.

Een voorbeeld van een erg leuk filmpje is deze van de Golden Dragon:

http://www.youtube.com/watch?v=KLJeeTS9XNs

Deze vinden we wat minder:

http://www.youtube.com/watch?v=Ba5McSZvXFE

Heb je leuke video’s en foto’s en wil je ze beschikbaar stellen voor al die liefhebbers? Stuur ze aub naar onze webbouwer: je maakt er veel mensen blij mee!!!

http://www.vuurwerkbelgie.com/nieuws.php

Hangt van je smaak af, Tequila slamer.

Hindoe 4000 is dubbelgelaagd. En de versie met eindbom vind ik zelf helemaal top. Hindoe 3000 is enkelgelaagd en levert dus minder geweld op, maar nog steeds een erg leuk rolletje. De Mandarin 2000 heeft een lekker rap tempo, waardoor ie agressief en luid knalt. Helaas geen eindbom, maar daar is met een bijvoorbeeld een traca of een sixpack wel iets aan te doen.

En een aktie maken ze volgens mij terplekke in de shop wel voor je, Tequila slamer. :D

Cameo

Vind Original een super winkel! Goede service, leuke aanbiedingen en altijd een bakje koffie! Dit jaar kom ik weer langs!

Opnieuw komen Zena Olen en Zena Baarle met een spetterende aanbieding!!!
Deze start vanaf morgen en eindigt 16 oktober.

Z25 Six-Pack (6 eindbommen aan elkaar) nu voor 10€ !

R513 Mini Piano 6 matjes voor 10€ !

L108 Holiday Toon (30 shots waaier) voor 18€ !

Daarnaast willen wij jullie alvast op de hoogte brengen dat er voor de herfstvakantie een super aktie aan zit te komen!
Om jullie alvast een idee te geven,

Zena Olen, Zena Baarle: "Proefkonijnen gezocht!"

Ben jij een proefkonijn????

Find out soon...

Back
Bovenaan