Zena Megastore Olen

Ik ga maar weer niet vragen hoe je in hemelsnaam weer aan zo'n artikel komt :) maar thnx voor het delen.

wat een leuk artikel van 1 van mijn winkels waar ik graag kom effe lekker babbelen met Lesley met een bakkie op de zondagochtend.

Dan weer tevreden naar huis door de goede(uitstekende service) en gratis artikelen.

Toppie Fred

Leuk stukje, mooie reclame voor King;) Vind het persoonlijk ook een van mn fafo winkel samen met de bunker kom ik hier toch wel vrij regelmatig:)

Mensen die regelmatig in Olen komen weten inmiddels dat de nieuwe bevoorrading meestal pas in augustus weer op gang komt. Dit houdt in dat ook Baarle pas vanaf dat moment weer bevoorraad kan worden. Maar ... ik kan het mis hebben natuurlijk. :rolleyes:

Cameo

Ik ben benieuwd naar de nieuwe artikelen, en of ze überhaupt al te koop zijn.
Aanstaande zondag zal ik eens gaan kijken.
Ik hoorde wel dat er een nieuwe matchcracker is van chooet,, Dat is sowieso nieuw voor mij.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe artikelen, en of ze überhaupt al te koop zijn.
Aanstaande zondag zal ik eens gaan kijken.
Ik hoorde wel dat er een nieuwe matchcracker is van chooet,, Dat is sowieso nieuw voor mij.

Dat klopt, ik weet niet of je de Weco Corsair kent? Die is uit het assortiment gegaan omdat Original haar eigen strijkers kan importeren van Chooet. De strijkers van Chooet zijn minstens zo goed, sommigen zeggen nog wel beter. Een goede vervanger dus. :wink:

@ sun seeker: De corsair ken ik wel alleen vind ik het best veel geld wat er voor gevraagd werd. Ik heb op andere fora gezien dat deze matchcracker goedkoper is en zoals jij zegt net zo goed (en misschien nog wel beter).
Zondag gaa ik ze halen en testen.

@ sun seeker: De corsair ken ik wel alleen vind ik het best veel geld wat er voor gevraagd werd. Ik heb op andere fora gezien dat deze matchcracker goedkoper is en zoals jij zegt net zo goed (en misschien nog wel beter).
Zondag gaa ik ze halen en testen.

Dat klopt, de Match cracker van Chooet is 12.50.
We zijn een beetje off-topic aan het gaan.

On topic maar weer :rolleyes:

Ik ben er dus geweest en er zijn wel een paar nieuwe artikelen.. Er werd verteld dat er een hoop van die `nieuwe` artikelen pas laat vorig jaar zijn binnengekomen en daarom voor veel mensen die vroeg in het jaar boodschappen gedaan hebben (zoals ik, net zoals nu) nieuw zijn.
Dan heb ik het bijvoorbeeld over de Butflower en de super 2 (shining & happiness) etc. Deze heb ik dus meegenomen samen met de Chooet matchcracker no3.
Ik heb al heel wat verhalen van anderen gelezen over deze strijker. Ik kon de verleiding niet weerstaan deze te testen. Uitslag: niemand heeft gelogen. voor deze prijs een prachtig produkt. mooi afgewerkt en knalt top.
Verder heb ik nog een burning salvo potje gekocht. Dit was het allernieuwste artikel. Deze ga ik komend weekend de lucht in peren.
Verder vind ik het nogsteeds een toptent, en wat me opviel is dat ik niet de enige ben die nu al boodschappen doet bij zena de bunker, het was er behoorlijk druk.
Wel grappig dat Toon daar gewoon op z`n blote voeten rondloopt.

Burning salvo: 25 schots, van Herlat. Effect: silver whistle, blue tail to palm, silver tail to white strobe, golden tail to brocade crown, bang..
De prijs die ik betaald heb is 14 euro.
Toon wist nog niet precies welke prijs het zou worden, deze staat nog niet vast.. Hij vertelde dat er eind juli een nieuwe prijslijst komt.
Mocht het zijn dat het potje goedkoper verkocht word later, dan zou het compenseren.

25sh voor 14e denk eerder dat het dan duurder zou gaan worden en dat je flink gematst bent!
de efect omschriving spreekt me wel erg aan!
mischien tog ook even een trip je wagen!
iig bedankt voor je bijdragen!

De burning salvo is inderdaad een nieuw potje in de collectie.
Wat er verteld wordt over de prijs is ook waar, 14euro.
We hebben op dit moment nog niet zo heeel veel staan, maar we denken wel genoeg tot de rest van deze potjes binnen komt.

Ps. Als het lekker weer is loop ik inderdaad op blote voeten.

Winnaars create your own contest

Geplaatst : 16-06-2010

double_dragon640.jpg

In 2009 hadden vuurwerkliefhebbers via het forum van vuurwerkbelgie.com de kans een eigen favoriete batterij samen te stellen. De batterij moest voldoen aan de Belgische wetgeving en naast de choreografie qua effecten, moest er ook een naam en label worden bedacht.

De inzendingen bewezen dat de forumleden vaak een een goede kijk op vuurwerk hebben en ook nog eens heel creatief zijn.

De eerste prijs ging naar Sniper met de Double Dragon. Een waaier met verschillende kleuren glittering willows in V shape en snelle silver tails in Z shape zou vast een gewild product zijn. Het label was ook erg tof.

Ronaaron behaalde de 2e plaats met de 'Hollow'. Het uiterlijk van de batterij had wat weg van WECO maar dan veel mooier natuurlijk.

Jaspertjuh was zoals altijd ook erg creatief en zijn batterij Hurricanes and butterflies was ook erg goed. Zijn bonte effecten range in de batterij is misschien technisch niet helemaal haalbaar maar toch was het een erg leuk idee.

http://www.vuurwerkbelgie.com/nieuws.php

De foto is de winnende batterij van Sniper. Op het forum lees je meer over deze contest.

Laatst bewerkt:
Zena `De Bunker` gaat eerder open dit jaar!!

Vanaf donderdag 8 juli gaat zena `De Bunker` elke donderdag, vrijdag, zaterdag, en zondag in de klokkenstraat open van 10:00u. Tot 17:00u.

Grtz. Toon

Ik moet zeggen dat ik het label me zeer aanspreekt, niet te bizar, lekker gewoontjes maar toch zeer aantrekkelijk. Sniper van harte gefeliciteerd in ieder geval van deze kant :thumbup:

Er zijn altijd wel vaste acties. Helaas zijn die meestal alleen in de winkel bekend. :wink:

Na de vakanties,zeg maar eind aug/begin sept. komen er weer zeer aantrekkelijke acties.Er komen genoeg acties voor de rest van het jaar,met voor ieder wat wils.En deze worden ook bekend gemaakt via het worldwideweb.

Back
Bovenaan