Zena Megastore Olen

Paar mooie nieuwe boxen. Zo te zien komen veel Original en Zena gelabelde producten uit de fabriek van Luypaers aan vele effecten te zien. Merkte dat ook al op aan de filmpjes van gisteren. Hopelijk dit jaar wel een goede burst dan... dat was een afknapper vorig jaar.

Mijn ervaring is helaas dat als je dan langs gaat de helft er niet is. Er word hier enorm veel gespamd door jullie, zoveel moeite is het toch niet om even te posten wat er in de bunkers ligt?!

Mijn ervaring is helaas dat als je dan langs gaat de helft er niet is. Er word hier enorm veel gespamd door jullie, zoveel moeite is het toch niet om even te posten wat er in de bunkers ligt?!

Je kan ook even bellen en reserveren wat je wilt hebben.

Alsof zoiets bij te houden is en wees eens tevreden dat er acties zijn...

Leg mij eens uit waarom ik tevreden moet zijn met een (al ingecalculeerde) 25% kortingsactie als de betreffende artikelen gemiddeld meer dan 25% duurder zijn geworden in een vrij korte periode?

Begrijp me niet verkeerd, ik kom hier al langer dan menigeen op dit forum leeft, maar kritisch zijn mag ook wel eens.

Daarom nog een toevoeging: het alleen maar zenden (spammen) hier op het forum zonder ook maar ergens op te reageren, irriteert me ook. En als Milesclan dat 1x met zijn MJB cake doet in het betreffende draadje (hoe trots zou jij zijn?) dan vallen anderen daarover. Iets met 2 maten...

Kritiek moet zeker kunnen en is in mijn ogen in dit geval ook zeker terecht. In mijn beleving is Zena sinds de opening van de 1e megastore alleen maar achteruit gegaan. Van klein en nederig met leuke, spontane acties als je in de winkel stond, tot onpersoonlijk marketingapparaat waarbij je als klant niks meer dan een nummertje bent.

Mijn laatste ervaringen waren ronduit slecht. Een medewerker die ons de grootste rommel probeerde aan te smeren, totdat bleek dat we er veel verstand van hadden en niet voor een paar tientjes vuurwerk kwamen halen. Werkelijk nog nooit iemand zo snel van houding zien veranderen. Hij kon zo de Belgische variant van GTST inrollen. Daarbij product A in veelvoud besteld en betaald, waarna je zonder tussentijdse opmerking een mix van product A en B uitgeleverd krijgt, omdat ze zo in een karton zitten. Begrijpelijk dat je niet alle kartons open gaat trekken, maar zeg zoiets gewoon. Het was overduidelijk dat de producten in een show verwerkt zouden worden.

Ik geloof best dat het er in de loop der jaren niet makkelijker op is geworden, maar compenseer zoiets met een uitmuntende service. Zeker als het totaal niet druk is en je alle tijd voor de klant hebt.

Wij zijn zondag heel correct geholpen. Heb die hydra serie en triumph meegenomen en nog wat kleine cakes. Moet ook eerlijk bekennen dat ik zonder die acties het totaal niet interessant zou vindenvinden om er heen te gaan, als je ziet wat die prijzen zijn, never nooit dat ik dat er voor zou betalen. We zij verwend met sommige freak winkels.:cool:

Mijn ervaring was goed afgelopen weekend.
Vriendelijke dame die ons hielp, knappe meid die ook vaker op de aanbieding posts staat�� verder kregen we nog extra korting en wat leuke spullen om het bedrag af te toppen!. Zonder aanbiedingen zou ik niet snel heen gaan, en verder ga ik alleen voor dd producten die er hier niet zijn, matten en pijlen en enkele kleine artikelen. Dit was overigens bij zena maaseik.

Back
Bovenaan