Zena Megastore Olen

Waar haal je die info vandaan als ik vragen mag?

Laatste keer was in 2016 , toen stond de belgishe politie klanten op te wachten bij zena maaseik . Eind van de straat stonden ze, toen is er flink wat in beslag genomen aangezien je officeel maar 1 kg nem mag kopen in belgie . Hierna werd zena op de vingers getikt en was de tent een tijdje gesloten.

Laatste keer was in 2016 , toen stond de belgishe politie klanten op te wachten bij zena maaseik . Eind van de straat stonden ze, toen is er flink wat in beslag genomen aangezien je officeel maar 1 kg nem mag kopen in belgie . Hierna werd zena op de vingers getikt en was de tent een tijdje gesloten.

Klopt, in de jaren daarna zijn ze die lijsten van Transport gaan gebruiken om iig tot de Nederlandse grens geen problemen te hebben.

Vorig jaar was ik in de eerste week van januari bij zena Olen. Behalve de al in december geldende aanbiedingen was er niks 50%...

Dacht ook altijd dat ze de januari sales al paar jaartjes niet meer doen. Toch lees je hier en ook op social media van Zena steeds iets over "de stille januari sale" :confused: (in de comments)

Lees verschillende reacties hier zo, misschien als je het ter plaatse aangeeft en het word januari sale laat vallen, je 50 procent korting krijgt en anders Zena doet alsof de neus bloed?:confused:

Niemand aan de kant gezet gistermiddag?
Was gelukkig alleen effe een bakkie doen, bij het naar huis gaan was er een grote mobiele controle op de N19 vanuit Olen.

Niemand aan de kant gezet gistermiddag?
Was gelukkig alleen effe een bakkie doen, bij het naar huis gaan was er een grote mobiele controle op de N19 vanuit Olen.

Niks gezien! Maar ik zit gelukkig een paar kilometer verder in ghana africa:wink:ik hoop wel dat niemand zijn vuurwerk is afgepakt.

Na allerlei klachten over vuurwerk in het algemeen heeft Zena besloten er iets aan te doen.
Gaan we de goede richting uit?

Klik op onderstaande afbeelding om het filmpje te starten:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mei_meeting_2019_HEADER.jpg

Mei is in aantocht en natuurlijk denken wij dan meteen aan de gezelligste vuurwerkmeeting van het jaar, de Mei-Meeting!

Hou jij van vuurwerk, een gezellige babbel, animatie en lekker eten? Dan is onze Mei-Meeting op 19 mei 2019 the place to be! Doorheen de dag hebben we de allerleukste activiteiten georganiseerd.

Natuurlijk is er ook dit jaar onze traditionele quiz waarmee weer zeer leuke prijzen te winnen vallen, je ontdekt hier de recentste nieuwtjes uit de vuurwerkwereld en nog veel meer!

Last but not least grillen we ook voor iedereen het lekkerste vlees op de barbecue en voorzien we heerlijke frisse pintjes! En dat volledig gratis!
Heb je toch zin om wat centen op te doen? De Zena Megastore Maaseik biedt die dag exclusieve acties aan!

Wanneer? Zondag 19 mei (vanaf 14:00)
Waar moet je zijn? Zena Megastore Maaseik, Schoorstraat 7 (Industrieterrein Jagersborg), 3680 Maaseik, België.

Omdat wij niet van verspilling houden en niet te veel maar ook niet te weinig vlees willen inkopen is inschrijven voor iedereen verplicht! NIET INGESCHREVEN = GEEN TOEGANG!

Inschrijven kan t.e.m. 12/05/2019!
Inschrijvingen kan via http://eepurl.com/dq8kK9
-
Kan je er om één of andere reden toch niet geraken laat dit dan vóór 15/05/2019 weten op [email protected].

Hopelijk komen jullie dit jaar wel met een P1 knalpijl!

Al heb ik een idee dat alle P1 uitloop is, aangezien alle 2018 productie F2 was.

Dit is volgens mij niet correct, de Nietjes en de Nitrate zijn in 2018 weer binnen gekomen.

Ja dat is wat anders. Vele containers hadden enorme vertraging, waardoor sommige dus zelfs pas in 2018 binnen kwamen. Je ziet dat al die matten en rollen nu allemaal F2 zijn, op de rollen na die ze al op voorraad hadden. Zelfde geld voor de knallers, alles wat nieuw geproduceerd was is F2.

Ja dat is wat anders. Vele containers hadden enorme vertraging, waardoor sommige dus zelfs pas in 2018 binnen kwamen. Je ziet dat al die matten en rollen nu allemaal F2 zijn, op de rollen na die ze al op voorraad hadden. Zelfde geld voor de knallers, alles wat nieuw geproduceerd was is F2.

Ja oke, ben benieuwd of ze weer P1 gaan importeren als het in Maaseik rond is.

Waren de rollen niet altijd al f2? Ik kan me niet herinneren dat er p1 rollen waren. Elke mat bestond dan uit delen van 25gram.

1-Mei-post2.jpg

Morgen 1 mei zullen al onze winkels in België gesloten zijn vanwege de dag van de arbeid. Op 2 mei kan je weer terecht in onze Megastores te Olen en Maaseik als ook bij Zena De Bunker!

Back
Bovenaan