Zena Megastore Olen

Iemand deze deze week nog in olen geweest?

Ik ben er nog geweest, veel producten op stock, mooi ingericht, de winkel steekt in een nieuw jasje.
Nieuwe containers komen later binnen, ergens over enkele weken nog wel een 5 tal boxen van luypaers en funke 25 en 30 mm. Toch een voorraadje luypaers gekocht, zou wel eens snel uitverkocht kunnen zijn, vorig jaar was de container nog niet uitgeladen of alles was uitverkocht. Verder komen er nog 3 nieuwe thor producten.

Terwijl Nederland tegenwoordig in januari al met dikke acties begint en de zo het hele jaar door gaat , beginnen ze bij Zena elk jaar later .
Beetje omgekeerde wereld , zonder verwijten hoor maar het is gewoon niet meer zoals het geweest is helaas.

Hoor ik vaker ook buitenlanders die in nederland komen shoppen(ik geloof nog in de kerstman maar dit slaat alles).als je in belgie gaat kijken in de vuurwerkwinkels of in duitsland de laatse 3 dagen in de lidl zit half nederland binnen.hahaha

Terwijl Nederland tegenwoordig in januari al met dikke acties begint en de zo het hele jaar door gaat , beginnen ze bij Zena elk jaar later .
Beetje omgekeerde wereld , zonder verwijten hoor maar het is gewoon niet meer zoals het geweest is helaas.

Ja, de megastores zijn nog wel maandag tot en met vrijdag open door het jaar heen. Ik snap niet dat ze juist niet op zaterdag opengaan en op de doordeweekse dagen juist wel. Medewerker van Zena vertelde me dat dat te maken heeft met hogere loonkosten op zaterdag. Op zich wel te begrijpen. Maar zouden er meer inkomsten zijn door op maandag tot en met vrijdag open te zijn terwijl iedereen aan het werk is of door alleen op zaterdag open te zijn en dat meer mensen kunnen komen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan