Zena Megastore Olen

Zena Baarle-Hertog

Nieuws: Geplaatst : 31-07-2007

Het vuurwerkseizoen 2007/2008 is begonnen. Zena Baarle-Hertog is vanaf nu elke dag(op eerste kerstdag na) geopend tot 31 december!

Er komen veel nieuwe artikelen bij dit jaar. Om het spannend te houden, gaan we niet alles verklappen maar over de artikelen die al binnen zijn, kunnen we wel info geven.

Ze hebben daar hele goede producten.
Ben vorig jaar naar Original fireworks in Olen geweest, top service en super producten!
Ga dit jaar helaas niet meer daar heen, omdat het toch nogal verwas, hoop dat er ook goede zaken zitten in Essen,waar ik dit jaar heen zal gaan...

De nieuwe knaller 'Banger' van Choeet is goed uit de mand gevallen en knalt net iets harder dan de Thumping Thunder. Kosten: 3.50 per 5.

En de bunker van Gijs is groter dan vorig jaar dus nu hoeft arme gijs niet elke keer naar 'De Bunker' te lopen.

Maar ik zou zeker ook eens keer bij Tabac-o-thiek kijken. Vaak omdat de Bunker vaak open is, weten mensen niet beter dan Tabac-o-thiek (behalve de freaks)
Dus zou zeker eens langslopen bij Gijs, die altijd in de Tabac-o-thiek staat.

Ook heeft Gijs iets meer ervaring op vuurwerkgebied, dus kan hij je goed informatie verschaffen over de producten van Original.
Ook nu omdat Gijs en Lesley samen een cursus Pyrotechnicus gehad en zijn nu Pyrotechnicus, dus Gijs kan je veel informatie hierover verstrekken en wat erbij komt kijken.

Dus ook over deze schatjes:

tabacotic3.jpg

Dus ik zou in het weekend even langswippen!

AANBIEDING:

4 krachtige, grote 12 schots batterijen voor 50 Euro

Stuntaanbieding: 4 x Neptune voor 50 Euro. Normale prijs: 18 Euro per stuk. (Dus 22 Euro korting!) Batterijen zijn zeer krachtig en multi-effect(verschillende effecten in een batterij)

IMG_3164640.jpg

AANBIEDING:

4 krachtige, grote 12 schots batterijen voor 50 Euro

Stuntaanbieding: 4 x Neptune voor 50 Euro. Normale prijs: 18 Euro per stuk. (Dus 22 Euro korting!) Batterijen zijn zeer krachtig en multi-effect(verschillende effecten in een batterij)

IMG_3164640.jpg

Bedankt voor de post Zena Freak
Dit is een aanbieding die kan je gewoon niet laten liggen vind ik.
Top batterijen voor een spotprijs nu te koop.

:bye:

4 voor 50 is inderdaad wel een leuke aanbieding. na de filmpjes te hebben gezien. Ga ze misschien nog wel halen. Maar 18 euro zou ik voor zo'n pot NOOIT neertellen, dat zijn ze echt niet waard.

Ik had mijn ervaring nog niet verteld hier.

Ik was een paar weken geleden met VWKboy naar Baarle gegaan om wat vuurwerk te halen. Eerst naar Harry Loots, daarna naar Zena de Bunker. We werden gelijk geholpen. Leuke aardige man achter de balie (Toon haha, wat een figuur). Werden goed geholpen, werd goed verteld wat nou de betere producten waren. Hellaas niet zo veel mee kunnen nemen bij Zena, alleen 5 maal Chainthunder 60 en 10 maal de Ministrijkers. Daarbij kreeg ik een pak Choeet Bangers gratis.

Echt een top winkel.

Ga morgen naar Zena, en heb ongeveer 70 tot 100 euro te besteden. Wie weet er nog aanraders qua sier en knal ???

Voor degene die ook naar Baarle gaan: Ik draag een legervest :D

Ik heb me lijstje al klaar, dit ga ik bij Zena halen:

1x Z05B Silver Palm Tree
1x Z06 Thundering Heaven
1x AB39 Flash Rockets
1x AB07 Messier A
1x AB07 Messier K
1x AB07 Messier H
3x Celebration Cracker 60 schots
2x Greenlight Cracker
1x Spanish Cracker -c- (Choeet)
1x Babyvlinders

Bij elkaar € 77,50 maar ga nog kijken voor wat los spul daar :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Trip Report Zena 01-09-2007

Trip Report Zena 01-09-2007

Vanochtend werd ik wakker om 9:00 uur en dacht ik :
Yes, eindelijk naar Baarle !! Ik ging ontbijten en daarna
vertrok ik. In Baarle aangekomen ging ik naar Zena
''De Bunker''. Ik keek wat rond, praatte even met Gijs
en bestelde wat. Me pa, die ook mee was, bestelde ook.
Ik heb ook foto's gemaakt, maar die foto's zijn met een
mobiele telefoon gemaakt dus niet al te scherp.

Hier wat foto's van de bunker:

pic.php

pic.php

pic.php

pic.php

pic.php

Dit is wat ik heb gekocht:

pic.php

pic.php

pic.php

pic.php

1x Messier A
1x Messier K
1x Messier H
1x Z05B Silver Palm
1x Thundering Heaven
1x Fluted 250
1x Flash Rockets
3x Celebration Cracker 60 schots

Ik kreeg ook nog wat gratis namelijk:

6st. Circoblitz
1x Spanish Cracker -C-
1x M 10.000
3x Aansteeklont

Ik had voor 80 euro gehaald en me Pp had voor 100 euro
gehaald, hij kreeg een waaier (uiterst linksonder op de foto) en
wat los spul gratis. Hij kreeg ook nog 11 euro korting op de
Hindoe 3000 :D

Dit is een foto waar het spul van mij en me pa opstaat, bij elkaar
180 euro :

pic.php

pic.php

pic.php

Op de terugweg helemaal geen politie gezien, en ff wezen winkelen
in Breda :P

Gijs en Lesley bedankt voor jullie uitstekende service !

EDIT: Zou iemand ff de foto's kunnen neerzetten i.p.v. de links ??? Ben daar niet zo handig in >.<

Back
Bovenaan