Zena Megastore Olen

http://zenavuurwerk.com/index.php/aanbiedingen

iemand die z08 pijlen recent nog geschoten?

Collega's hebben ze een week geleden getest en ze kwamen goed uit de verf. Goede burst en grote boeketten.

Vraagje van een ongeduldig persoon;

Komen de oldskool grijze lont rotjes morgen binnen dat jullie weten? Ik zag ergens 10 December voorbij komen...

Ik wil desnoods wel helpen met het lossen van de container:cool:

De grijze lont knallers zijn morgen nog niet in Olen te koop. Ze worden één dezer dagen gelost en dan moeten ze nog verdeeld worden over de winkels.
Zodra ze hier binnen zijn geef ik wel een seintje :)

hallo Pieter,
dit wordt natuurlijk een zeer historisch moment wanneer deze knallers binnenkomen. Vele nostalgisten, zeker die van het Vuurwerkmuseum, zullen een traantje wegpinken en het niet droog houden. :cry:
Is het wat als je het moment van de eerste doos openen omtovert tot een unboxing project voor You Tube en alles op film vastlegd? Zo kan dit moment met allen gedeeld worden! Getuige enkele andere filmpjes ben je daar al erg bedreven in. :wink:

De grijze lont knallers zijn morgen nog niet in Olen te koop. Ze worden één dezer dagen gelost en dan moeten ze nog verdeeld worden over de winkels.
Zodra ze hier binnen zijn geef ik wel een seintje :)

Weer een mooi product dat is uitverkocht?? :cry:

Is de Crackling chry 2.0 in België trouwens ook al helemaal uitverkocht? Of komt deze nog binnen?
En komen er dit jaar nog (nieuwe) cakeboxen zoals de zena event 4 100sh weer binnen?

Ik moet volgend jaar maar proberen eerder in het jaar een bezoekje te brengen.

nog al logisch met al die akties + het is laat in het jaar.

Inderdaad. Het is altijd maar afwachten wat ze op voorraad hebben. Ondanks dat ze natuurlijk een megastore zijn is het niet vanzelfsprekend dat ze honderden van alles op ieder moment beschikbaar hebben. Wel fijn die producten die aan het eind van het jaar ook gewoon legaal in Nederland verkocht mogen worden, kan je nu zeggen (mocht je gepakt worden) dat je ze van vorig jaar nog over hebt!

ik ga altijd in januari is bijna alles met 50% koring te verkrijgen

Ja klopt. Ik was vorig jaar in januari gegaan. Ik had toen ook van alles en nog wat ingeslagen. Alleen helaas dit jaar niet. Maarja... de aanbiedingen van Zena blijven natuurlijk perfect.

12374820_1167032936660075_7217207466344492241_o.jpg

Tijd voor de Weekendrammers! Dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik,Olen en Maasmechelen)
Filmpjes:
https://www.youtube.com/watch?v=ReGeNdfLMB0
https://www.youtube.com/watch?v=S7MkjwnT7No

De vraag zal wel vaker zijn gesteld... maar kan ik met de actie 1 halen 2 betalen en karton space invasion (messier) voor de helft kunnen kopen?

Gun ze daar in Olen ook wat! Een doosje Merci of een doosje Celebrations is meer dan genoeg en kost amper wat, moet je eens uitrekenen wat je er voor terug krijgt!

Of een gloednieuwe BMW :D

Nee zonder zottigheid, ik zit ook met een klein dilemma,
ik wil namelijk vrijdag met een groep vrienden komen, en die willen natuurlijk allemaal profiteren van de 1+1 gratis korting.
Maar het wordt voor mij een beetje ongemakkelijk om uit te leggen dat ze een cadeautje moeten verzinnen :p
Vandaar dat ik hoop dat alleen de LVC pas genoeg is :)

Niks ongemakkelijks aan hoor, loop daarvoor even door het shoppingcenter en je vind genoeg leuke dingen voor een euro, of zelfs minder dan dat mocht het te veel zijn.

Back
Bovenaan