Zena Megastore Maaseik

Als je voor echt specifieke producten gaat,heeft België toch ook een hoop wat gewoonweg niet in Nederland te krijgen is, denk grote pijlen,Poolse producten, en knallers uiteraard. Dit zijn de lokkers om mensen naar de winkel te krijgen. Albert Hein doet hetzelfde met zn bonus aanbiedingen. Dat is marketing

Als je voor echt specifieke producten gaat,heeft België toch ook een hoop wat gewoonweg niet in Nederland te krijgen is, denk grote pijlen,Poolse producten, en knallers uiteraard. Dit zijn de lokkers om mensen naar de winkel te krijgen. Albert Hein doet hetzelfde met zn bonus aanbiedingen. Dat is marketing

Voor dat soort producten zal ik idd naar Belgie blijven gaan. Maar dan is het tientjes werk.

Voor dat soort producten zal ik idd naar Belgie blijven gaan. Maar dan is het tientjes werk.

Klopt, het zijn eigenlijk de "voor erbij " producten. Ik woon in baarle Nassau dus kan elke week even heen lopen en een aanbieding kopen, zo ben ik heeeeeel goedkoop uit

Waarom zijn ze dan goed in aanbiedingen en acties overbrengen, maar transparantie over gang van zaken achterwege houden?

Omdat ze ons als consument (want meer ben je niet!) niets verplicht zijn. Slecht nieuws houdt mensen weg uit de winkels, goed nieuws en lokkertjes zorgt voor meer drukte. Dat is slimme marketing.

Omdat ze ons als consument (want meer ben je niet!) niets verplicht zijn. Slecht nieuws houdt mensen weg uit de winkels, goed nieuws en lokkertjes zorgt voor meer drukte. Dat is slimme marketing.

Klanten die voor een dichte deur staan, of leeg assortiment is ook slimme marketing?

Siervuurwerk is er duurder en bepaalde funke producten zijn leuk, als ze uberhaubt al opvooraard zijn ontiegelijk duur . Belgie is al jaren niet meer interessant

En dan nu mijn mening over België:wink::

Ik ga ieder naar België (vaak Baarle), ookal is het vooral om in bijvoorbeeld oktober al die heerlijke sfeer te proeven! Met het jaar wordt het aanbod en aanbiedingen wel minder... vooral afgelopen jaar bij Zena. Dit had ook verschillende oorzaken waaronder natuurlijk het overleg met de Belgische overheid over het P1 vuurwerk. Wat ook meespeelde waren de pechgevallen in China met overstromingen enz. Ik hoop in ieder geval dat het dit jaar beter gaat en dat er voor Zena weer een goed seizoen te wachten staat.

Ik ben het met bovenstaande reacties eens dat je niet echt meer voor het siervuurwerk naar België hoeft, de freakacties in NL zijn inderdaad vaak een stuk beter. Met het Funke spul wordt het voor veel liefhebbers wel weer aantrekkelijk om naar het zuiden af te reizen. Heb zelf vorig jaar de Corolla Blue gehad en dat was wel echt een top blok! Nu hopen dat de voorraad dit jaar meer is en dat het aantal klanten meer verspreid raakt ipv 1 week topdrukte omdat de Funke producten anders alweer uitverkocht zijn...

Dit was mijn mening over Zena:D

Ben in Maaseik geweest vandaag. Toch best veel spullen gekocht voor een hele mooie prijs!! En er stonden al 2 containers klaar in Duitsland met het nieuwe spul!!! Nog ff wachten dus!

Wat ik begreep staan er 2 containers klaar in Duitsland voor Zena met nieuwe spullen.. oa met de nwe lijn met Funke.. en 2 waren al onderweg vanuit China..

Ik ben zelf niet bij de mei meeting geweest waar ze filmpjes lieten zien. Heb zaterdag wel foto's gezien van boxen van die nieuwe lijn van Zena met Funke: Luypaers. Zag er wel mooi en strak uit!

Back
Bovenaan