Zena Megastore Maaseik

Blokken met 30mm tubes hebben problemen met produceren.

Idd, alle bakken/potten met 30 mm worden waarschijnlijk dit jaar niet geleverd, enkel die van 25 mm. Er schijnt onenigheid te zijn met Funke en fabriek. Funke stelt soms te hoge eisen en heeft vaak onnodig kritiek geleverd op producten waarna fabriek de samenwerking heeft opgeschort. Staat volgens mij al ergens hier op het forum geschreven.

Idd, alle bakken/potten met 30 mm worden waarschijnlijk dit jaar niet geleverd, enkel die van 25 mm. Er schijnt onenigheid te zijn met Funke en fabriek. Funke stelt soms te hoge eisen en heeft vaak onnodig kritiek geleverd op producten waarna fabriek de samenwerking heeft opgeschort. Staat volgens mij al ergens hier op het forum geschreven.

Dan baal je lekker als importeur. Het blijven wel chinezen :bonk:o

hallo, is er ook al wat meer bekend wat voor modellen pijlen in de nieuwe 75 grams pijlen pakketten komen te zitten en wanneer men deze verwacht? Ik las dat er wat nieuws kwam op dit gebied na de Mei meeting.

2 container is natuurlijk niks he
Vorig jaar was ik erbij toe de container aankwam binnen dag weg gewoon

Bepaalde producten blijven gewoon niet aan te slepen inderdaad! Bij Belgische winkels kun je in het hoogseizoen om teleurstelling te voorkomen het beste gewoon even bellen is mijn ervaring!

Vriend van mij vrijdag geweest en was voldoende kwa knallers wat hij besteld had .....
Maar kan maar zo veranderd zijn na goed weekend

Mooi!! Ga ik straks eens kijken wat ze nog allemaal hebben!!
Thanx

En? Was het wat?

Vestiging Baarle-Hertog was in de meest recente YouTube video ook weer aardig op dreef met acties van nitraten/vlinders etc. Daar moeten ze het natuurlijk ook van hebben voor wat betreft de Nederlandse klanten.

Ik was helaas nog niet geweest.. ik ga nu begin vd volgende week even kijken. Meteen ook ff bij salon roger langs.. ik verwacht daar ook wel veel van�� En Zena is meestal wel schappelijk vind ik qua standaard acties op de knallers! Sowieso altijd beter als die buskruit rommel hier en in Duitsland!

Ik was helaas nog niet geweest.. ik ga nu begin vd volgende week even kijken. Meteen ook ff bij salon roger langs.. ik verwacht daar ook wel veel van�� En Zena is meestal wel schappelijk vind ik qua standaard acties op de knallers! Sowieso altijd beter als die buskruit rommel hier en in Duitsland!

Oke, misschien kun je een paar van die acties hier noemen als je weer terug bent?
Op al die vluchtige YouTube filmpjes lees je vaak de helft niet! :wink:

is er al nieuw vuurwerk dan of nog steeds de collectie van vorig jaar? Meestal na de Trophy pas nieuwe producten aanwezig!!!

Laatst bewerkt:
Die nieuwe boxen, Electric Eel etc. Ik moet het toch echt zeggen, deze staat bij Zena te koop voor 185,- zonder eventuele korting, echter.. op een site in Duitsland is deze (en overigens ook die andere boxen) te koop voor slechts 73,81 euro en heeft 1692gr kruit en weegt 13kg. Tja.. dat laatste is wel belangrijke info wat op de site van Zena ontbreekt. Jammer.. ook kwaliteit van deze boxen vind ik belabberd. Dan liever alleen die Luypears boxen.

Laatst bewerkt:
Vorige week een rondje gelopen door deze winkel, vriendelijk geholpen door de jongedame en ook duidelijk geweest hoe en wat. klein filmpje van de winkel. Zena dank voor de koffie en natuurlijk de spullen tot snel.

Pff wat een prijzen zeg nou nee vroeger was het nog leuk nu slaan de plank volledig mis veeeel te duur bijna alles wat ze verkopen . Nee nederland loopt echt dik voor op België

Back
Bovenaan