Zena Megastore Maaseik

Top nieuws dat ze eraan komen, ben benieuwd naar de introductie knaller maar daar vertrouw ik zena wel in.Alle 5 voor 500��. Ben ook beneiwud naar de filmpjes. Als de burst zo goed is als die van de hydra of zoals de titanium salute dan zijn het toppers. Tevens vind ik straatfilms veel realistischer dan sommige product films. Vaak staan ze met de prosuctdilmpjes veel verder en lijken de uitwerkingen minder.

Omtrent die 19shots potjes die had ik vorig jaar. Waren van goede kwaliteit en ik vond ze vergelijkbaar met de hydra. De prijs was 29euro dacht ik.

Dan zou ik nu zeker ook voor de jaw breaker gaan, is nu aan 15 eur per cake en is de vervanger voor de hydra

Het binnenkomen van de eerste container met Funke spullen staat voor de deur, dus binnen maximaal 2 weken moeten de eerste spullen wel in onze schappen liggen.

Hierbij kan ik jullie alvast meedelen welke producten dat zullen zijn, alsook wat de verkoopprijzen zullen worden (zonder enige LVC kortingen):

FCM259-1 Cloud Connected 259sh € 225,00
FCM259-2 Tears From Heaven 259sh € 225,00
FCM288-1 Supernaut I 288sh € 250,00
FC30-116-1 Paranoid 116sh € 190,00
FC30-100-3 Corolla Blue 100sh € 160,00

Zodra ze effectief binnen zijn zullen ze op de site verschijnen en ik kan jullie nu al verklappen dat er een mega introductieknaller aan zit te komen.

Groeten vanuit Zena

Gaan de jongens van pyrofreak4life ze ff oppikken en filmen?

Hoop dat er wel ff flinke kortingen op komen, op deze manier prijzen de blokjes zich de markt uit vergeleken met de nl freak webshops en hun doorlontbakken.

Er is wat verwarring omtrent die pijlen lees ik..... jullie collega heeft toen in een filmpje gemaakt op de trophy gezegd dat er een 25 grams knalpijl zou komen.

Hoe kijken de kenners aan tegen een vergelijking van dit spul met bijvoorbeeld een Transbomber?

Hoe kijken de kenners aan tegen een vergelijking van dit spul met bijvoorbeeld een Transbomber?

Ik heb een paar consu potten gehad van Funke. Geen NL spul kon daar tegen op. De burst is echt keihard en de spreiding super. Kwaliteit ten top. TIP: Zet de 19 shots potten wel goed vast.

Er is wat verwarring omtrent die pijlen lees ik..... jullie collega heeft toen in een filmpje gemaakt op de trophy gezegd dat er een 25 grams knalpijl zou komen.

Er komt inderdaad een knalpijl aan, maar dat heeft verder niets met Funke te maken :)

Transbomber is maar 25mm en minder dan 2 kilo kruit voor 150 shots maar vooral salvos en hoog tempo zodat de lucht gevuld blijft. En crackling is een "makkelijk" effect.

Dus moeilijk te vergelijking.

Het is geen compound maar het heeft het zelfde systeem als Rubro. Dus een bundel snellontjes die bij het reserve lont zitten en die steken zo het hoofdlont aan van de volgende cake.

De illegale blokken hadden veelal 30mm tubes en soms 50mm tubes er tussen. Deze hebben 30mm sierbombettes en 20mm voor de salutes en fluiters. Profblokken met 30mm tubes hebben per tube nooit meer dan de Nederlandse blokjes. Meestal hebben profblokjes met 30mm 20 gram kruit per tube en als ze nog mines bevatten dan zo´n 25 gram hooguit ( dat zie je verder eigenlijk nooit ). Funke is daar wel een uitzondering in dus die boeketten zullen gewoon hetzelfde zijn ( in theorie ) als bij deze consumenten blokjes.

de funke Heaven Shall Burn I (FC30-600-1) komt op 29,80 gram per schot :P

Ik ben bang dat het tegen gaat vallen, zal wel weer als de negatiefus worden beschouwd maar eerst zien dan geloven. Voorlopig hebben pangu en evo de dikste boeketten. Veel mooier dan het be spul.

Ik heb een paar consu potten gehad van Funke. Geen NL spul kon daar tegen op. De burst is echt keihard en de spreiding super. Kwaliteit ten top. TIP: Zet de 19 shots potten wel goed vast.

Als we eerlijk wezen. Hadden deze prof cakes nooit in be verkocht mogen worden.

De burst is nu verminderd. Na het zien van dat filmpje had ik er 12 gepland. Maar nu zijn ze gedowngraded...

Ik ben bang dat het tegen gaat vallen, zal wel weer als de negatiefus worden beschouwd maar eerst zien dan geloven. Voorlopig hebben pangu en evo de dikste boeketten. Veel mooier dan het be spul.

Eerst zien dan geloven.. je ziet toch het filmpje? Dat is wat je krijgt. Dat de burst minder is dat is in mijn ogen een plusplunt, daar het boeket anders veel te karig is en de sterren tot de grond komen. Deze is ook aanzienlijk sierlijker dan de 2016 Batch met hetzelfde effect.

Edit: Ik zie nu 2 andere filmpjes en dan snap ik niet wat hierboven met 'gedowngrade' wordt bedoelt. Dit is toch vuurwerk op z'n mooist? Sorry hoor maar daar kan je geen Fairytail assortiment mee vergelijken. Dit is gewoon een dikke klasse hoger.

Heb het nog maar zelden op dit forum gehoord dat een mindere burst een pluspunt is.
Dat kan ik echt niet vatten.
Meestal is dat reden genoeg om een importeur / product volledig neer te halen.

Zal niet veel aan te doen zijn als ze mooi afgelijnd binnen F2 willen blijven.
Als ze beter presteren dan de beste NL Cakeboxen vind ik het dikke prima.
Is het min of meer gelijk of zitten ze eronder, ben ik klaar met Funke.

Eerst zien dan geloven.. je ziet toch het filmpje? Dat is wat je krijgt. Dat de burst minder is dat is in mijn ogen een plusplunt, daar het boeket anders veel te karig is en de sterren tot de grond komen. Deze is ook aanzienlijk sierlijker dan de 2016 Batch met hetzelfde effect.

Edit: Ik zie nu 2 andere filmpjes en dan snap ik niet wat hierboven met 'gedowngrade' wordt bedoelt. Dit is toch vuurwerk op z'n mooist? Sorry hoor maar daar kan je geen Fairytail assortiment mee vergelijken. Dit is gewoon een dikke klasse hoger.

Het is nog steeds prachtig spul, maar sommige effecten bv scala kommen beter over met een harde burst. De filmpjes van reverser vond ik prachtige producten tonen.

Heb het nog maar zelden op dit forum gehoord dat een mindere burst een pluspunt is.
Dat kan ik echt niet vatten.
Meestal is dat reden genoeg om een importeur / product volledig neer te halen.

Zal niet veel aan te doen zijn als ze mooi afgelijnd binnen F2 willen blijven.
Als ze beter presteren dan de beste NL Cakeboxen vind ik het dikke prima.
Is het min of meer gelijk of zitten ze eronder, ben ik klaar met Funke.

Ja dat leer je misschien wel als je wat meer shows bezoekt of op andere dingen let dan enkel een harde burst. Zo begon ik ook met naar vuurwerk kijken, alles moest zo hard mogelijk. Zonder enige kennis van hoeveel burst bij welk effect hoort. En dan zeg je hierboven een goede, die scala zou wel met een harde burst moeten. Maar dat goud effect van het eerste filmpje weer niet, anders knalt dat effect lelijk uit elkaar. Verder betekend een mindere burst niet gelijk een zachte burst, die 2016 versie had gewoon veel te veel flash zoals je op de filmpjes kan zien ( dat wolkje waar je de oranje vonken in terug ziet en de sterren die te hard spreiden ). Deze zullen alsnog echt wel rond de 2 gram flash hebben, net zoals de geliefde Cruel Traction en andere toppers.

Kijk maar naar sommige oudere cakes van royal wat een te harde burst met effecten doet. :p

Kwestie van smaak wellicht.
Ik ben een burst junkie, voor mij hoeft het niet zo sierlijk.

Heb 2 soorten Hydra's gehad van Zena.
Zal nooit die ene pot vergeten, die flink overladen was vergeleken met de andere 5.
Staat nog steeds op men netvlies gebrand, wat een meppen kwamen daar af.

Moesten de beelden van de nieuwe cakes niet de naam Funke krijgen maar Rubro of Wolf.
Had iedereen het zo geloofd.

Back
Bovenaan