MasterBsc
VWC lid
Het gaat hier wel om aangepaste consuversies , deze zouden niet duurder mogen zijn als het profspul van Funke wat tegenwoordig ook op elke straathoek te koop is. Ik vertrouw op normale prijzen anders zal er snel genoeg een aanbieding volgen om het kwijt te komen.
Even buiten de speculaties van de prijzen, dat prof spul is tegenwoordig niet meer op elke straathoek te koop. Sterker nog, er is dit jaar geen prof productie van Funke. Dus buiten dat Zena sowieso een monopolie leidt met de grote schaal van verkoop, de plaatsen van verkoop, de P1 productie ( vooral matten ) en zéker met de Funke spullen; zou je het echt daarmee moeten doen.
Echter heb ik er vertrouwen in dat Zena dusdanige prijzen gaat hanteren die prijs/kwaliteit gezien te verteren zijn. Naar mijn mening doen ze dat ook met het huidige assortiment, lijkt mij raar als die voor deze lijn anders zou zijn. Ze hebben hier natuurlijk ook van voren over na gedacht... kijk naar de gemiddelde compound box in Nederland die wat meer schoten+schietrichtingen heeft, die zijn vaak ook niet 'goedkoop'. Maar dat is de prijs die je betaald voor wat je krijgt.
25-30 euro per cake