Zena Megastore Maaseik

Funke blokken kan ik zelf nergens vinden op het internet helaas.
De nieuwe matten staan allemaal al op YouTube!

Funke blokken kan ik zelf nergens vinden op het internet helaas.
De nieuwe matten staan allemaal al op YouTube!

Zullen snel genoeg volgen als mensen ze hebben getest :)
Misschien wordt die ook nog ergens op een demo geschoten in Belgie?
Ik ben er in ieder geval ook erg benieuwd naar, zullen vast en zeker toppers kunnen worden in Belgie!

De Pirat 3 bevat 1,1 gram flash en is de vervanger van de Chooet Match Cracker ( ala Corsair ) en de Trueno bevat 2 gram flash en is de vervanger van de vorige Trueno, maar dan net iets beter gevuld.

Zullen snel genoeg volgen als mensen ze hebben getest :)
Misschien wordt die ook nog ergens op een demo geschoten in Belgie?
Ik ben er in ieder geval ook erg benieuwd naar, zullen vast en zeker toppers kunnen worden in Belgie!

Ik ben er zeer geïnteresseerd in :cool:
Zou idd leuk zijn dat ze ergens in een demo voorbij komen.
Even afwachten!

Ik ben er zeer geïnteresseerd in :cool:
Zou idd leuk zijn dat ze ergens in een demo voorbij komen.
Even afwachten!

Een demo gaat er niet komen, dat gaat een stuk makkelijker ( gewoon een klant die korting krijgt en het direct na binnenkomst gaat schieten ). Een bekende Youtuber heeft al gezegd dit te gaan doen en zo zullen er vermoedelijk nog een paar zijn. Los van dat zou ik het wel blind durven te kopen.. :D

Een demo gaat er niet komen, dat gaat een stuk makkelijker ( gewoon een klant die korting krijgt en het direct na binnenkomst gaat schieten ). Een bekende Youtuber heeft al gezegd dit te gaan doen en zo zullen er vermoedelijk nog een paar zijn. Los van dat zou ik het wel blind durven te kopen.. :D

Blind zou ik het ook wel durven kopen Jaa.
Ik kan je ook wel zo vertellen wie deze als eerste heeft kan iedere vuurwerkfreak wel raden

Scherp!

Zena dacht; even de prijs €10 hoger zetten, dan compenseren we meteen die ''25 procent lvc korting''

Zo ook met de rochetta pijlen, waren in het begin €20 en nu €25 in 1 jaar.

12 shots potten die bijna 3 euro per schot zijn? 3 stage effect.

Bij deze de 12sh 3stage van Zena:

Graag gedaan :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand of ze in maasseik al de bifrost en constellation binnen hebben wil die graag halen met de 25% korting maar niet voor niks willen rijden

Ik heb geruchten gehoord dat deze rond de herfstvakantie of erna binnen komen. Dat is wat ik gehoord heb he. Dus hou me er niet op vast.

Back
Bovenaan