Zena Megastore Maaseik

Hoe zullen de mensen zich voelen die Megatresken hebben gekocht omdat ze dachten dat echte nitraten niet meer terug zouden komen

Nu komt er een domme vraag. Ik heb nog geen ervaring met shoppen in België. Ik begreep dat er beperkingen zijn (1kg kruit) bij de verkoop. Hoe zit dat? Kan ik met een volle kofferbak terug naar huis?

Hoe zullen de mensen zich voelen die Megatresken hebben gekocht omdat ze dachten dat echte nitraten niet meer terug zouden komen

Niet alleen met die megatresken, maar met nog veel meer producten die uit het assortiment zouden verdwijnen.

Het is toch alleen maar positief dat Zena creatief is en zorgt voor een breed assortiment?

Ik weet niet hoe positief het allemaal is, maar 1 ding is zeker
alle prijzen zijn fors omhoog gegaan!
100k voor € 99 dat is toch
25 euro meer voor een rol zonder finale.

Met een lvc pas gaat er sowieso al 25% af nou prima toch.Daarbij heeft Zena bijna altijd wel dikke acties of aanbiedingen.

Nu komt er een domme vraag. Ik heb nog geen ervaring met shoppen in België. Ik begreep dat er beperkingen zijn (1kg kruit) bij de verkoop. Hoe zit dat? Kan ik met een volle kofferbak terug naar huis?

Ik zal je het naar wat ik weet/wist proberen uit te leggen:
Volgens mij was dat het geval bij de welbekende Januari Sales in 2016. Toen was er een controle van de Belgische politie of zoiets op die 1 kg regel en toen heeft dat het nodige gezeik opgelevert en is Zena zelfs een hele tijd gesloten geweest!

Later kon je toen onder een bepaalde manier van verpakken, brandblusser en een ADR formulier weer meer vuurwerk meekrijgen. Daar heeft Ruben van Xtremerides1 een video over gemaakt met uitleg, alleen ben ik nu mobiel dus is dat even lastig bijvoegen! :wink:
Ik ben overigens wel benieuwd hoe dat inderdaad nu is geregeld....
Ik zou Zena even bellen als ik jou was!

Verder vind ik het ronduit belachelijk dat er kritiek is op de prijzen van Zena. Wees blij dat die producten weer terug zijn! We kennen Zena qua kortingen en acties toch?

Zo, dat moest ik even kwijt! :D

Ik zal je het naar wat ik weet/wist proberen uit te leggen:
Volgens mij was dat het geval bij de welbekende Januari Sales in 2016. Toen was er een controle van de Belgische politie of zoiets op die 1 kg regel en toen heeft dat het nodige gezeik opgelevert en is Zena zelfs een hele tijd gesloten geweest!

Later kon je toen onder een bepaalde manier van verpakken, brandblusser en een ADR formulier weer meer vuurwerk meekrijgen. Daar heeft Ruben van Xtremerides1 een video over gemaakt met uitleg, alleen ben ik nu mobiel dus is dat even lastig bijvoegen! :wink:
Ik ben overigens wel benieuwd hoe dat inderdaad nu is geregeld....
Ik zou Zena even bellen als ik jou was!

Verder vind ik het ronduit belachelijk dat er kritiek is op de prijzen van Zena. Wees blij dat die producten weer terug zijn! We kennen Zena qua kortingen en acties toch?

Zo, dat moest ik even kwijt! :D

Helemaal mee eens. En die video heb ik ook gezien, maar hoe dat kubus weet ik niet. Wat ik daar uit begreep was in elk geval dat Zena het niet controleert, en je dus eigenlijk hetzelfde risico loopt omdat het beide niet mag. Spulletjes kwijt en een foei. Nou, prima.

Kan zena iets zeggen over de regels misschien? Joyce?

Die kunnen lont kopen en er een Megatresk mat van maken.

Niemand zei dat je die massaal moet inkopen.

Bepaalde kritiek kan ik echt niet snappen.

Vuurwerk halen in België is altijd al een grote grijze zone geweest.
Sommige van die Funke cakes hebben tot 3kg kruit.
Ik zou er mij dus geen zorgen om maken.
Wil je alles volledig correct met 0,0% risico, dan moet je NL vuurwerk kopen.

Ik weet niet hoe positief het allemaal is, maar 1 ding is zeker
alle prijzen zijn fors omhoog gegaan!
100k voor € 99 dat is toch
25 euro meer voor een rol zonder finale.

Als adviesprijs, en dan het hele jaar door "tijdelijke acties" houden met kortingen.
Zo een praktijken zijn al jaren aan de gang, ook hier bij NL importeurs.

Wat nu aan de gang is met P1 is bijzonder te noemen.
Van een verstrenging naar een versoepeling, die nitraten met preburner kunnen heus wel tippen aan Polen met 2 gram flash.
Laat ons vooral positief blijven, ik weet niet hoe de Belgische sector dit voor elkaar heeft gekregen.
Hulde.

Ben erg benieuwd naar die Funke cakes.

Als adviesprijs, en dan het hele jaar door "tijdelijke acties" houden met kortingen.
Zo een praktijken zijn al jaren aan de gang, ook hier bij NL importeurs.

Wat nu aan de gang is met P1 is bijzonder te noemen.
Van een verstrenging naar een versoepeling, die nitraten met preburner kunnen heus wel tippen aan Polen met 2 gram flash.
Laat ons vooral positief blijven, ik weet niet hoe de Belgische sector dit voor elkaar heeft gekregen.
Hulde.

Ben erg benieuwd naar die Funke cakes.
q

Ik denk dat iedereen blij is dat de rollen er weer zijn en dat er nog meer mooie dingen aan gaan komen. Echter vind ik het te makkelijk om te zeggen je krijgt met Lvc toch 25procent korting op de prijs. Dat klopt natuurlijk wel maar dat neemt niet weg dat je nu voor een rol met korting betaald wat een rol eerst koste zonder korting.hopelijk veel snorren en kerstbal akties. Dan is het wel voordelig als je een snor gebruikt op karton rt809 eerst was hier geen karton van 😁😁😁. Zena creatief de koper creatief 💪🏻

q

Ik denk dat iedereen blij is dat de rollen er weer zijn en dat er nog meer mooie dingen aan gaan komen. Echter vind ik het te makkelijk om te zeggen je krijgt met Lvc toch 25procent korting op de prijs. Dat klopt natuurlijk wel maar dat neemt niet weg dat je nu voor een rol met korting betaald wat een rol eerst koste zonder korting.hopelijk veel snorren en kerstbal akties. Dan is het wel voordelig als je een snor gebruikt op karton rt809 eerst was hier geen karton van ������. Zena creatief de koper creatief ����

Tsja die discussie is nu al een paar keer gevoerd. De productie is gewoonweg duurder aangezien ze nu allemaal kleine matjes met stickers en lontjes eraan op elkaar moeten leggen en aan elkaar moeten laten overlappen. Nieuw gekeurde artikelen zijn sowieso al duurder dan artikelen die al gekeurd zijn. En de enige mat/rol die je kan vergelijken met een oude rol is de RT809 met een 100.000 klapper. Verder zijn alle andere matten veel meer met flash gevuld dan de oude rollen en matten.

Bijkomend voordeel is ook dat er nu 0 rotjes van je mat/rol afvallen door het plastic. En wees zeker weten blij met dat je nu weer matten kan kopen! Je kan de matten al standaard voor 25% korting halen en je hebt vast binnenkort acties dat je grotere kortingen krijgt. Plus de trophy-gangers konden de RT809 voor €45,- halen, dat is echt geen geld.

Voor mij persoonlijk te duur, maar niet van zena uit inderdaad. Ten eerste wat masterbsc zegt duurdere productie, ten derde het risico dat de regering eventueel snel de maas in de wet dicht en er overschot ligt, ten derde zijn er inderdaad altijd kortingen.

Als laatste wil ik zeggen dat de winkel van zena is, niet van de liefhebbers of wat dan ook, zena bepaald de prijs en de producten.

Om nou net na een gratis top festival te gaan zeiken, en ja ik heb ook op zena gezeken met alle ellende toen, maar ik vind dat er nu geen aanleiding is.
Komop..

Je kan niet altijd voor een dubbeltje op de de eerste rij zitten en de meesten verwachten dat wel.

Nee idd dat is lastig om altijd vooraan te zitten. Echter kan je ieder dubbeltje wel 1keer uitgeven. Sommige Producten cakeboxen zijn in belgie bij zena duurder dan bij zena Nederland.

Ben benieuwd naar funke blokken en naar meerdere filmpjes van de nieuwe matten.

Back
Bovenaan