Zena Megastore Maaseik

Raar joh dat ik het aan jou vraag nadat jij vertelt dat je daar geweest bent en het daarover hebt gehad:bonk:
Ik heb geen idee wat categorie 2 is. :frusty: Ik heb geen interview gehad met hem. Hij noemt knallers en hoeveel gram. Weet ik veel in welk groepje dat dan valt in de wetgeving.

Ik heb geen idee wat categorie 2 is. :frusty: Ik heb geen interview gehad met hem. Hij noemt knallers en hoeveel gram. Weet ik veel in welk groepje dat dan valt in de wetgeving.

dan zou het toch wel handig zijn om je je daar in te verdiepen.
niet om het belgië gebeuren, maar gewoon in het algemeen :)

Haha geen probleem joh. Als ik daar was dan had ik nog een beetje er naar door gevraagd, vandaar.

Niet alleen knallers er komen zo'n mooie dingen aan. België is nog lang niet uitgestorven zoals veel mensen vinden.

Ik ben ook een tijd erg pessimistisch geweest over de toekomst van Belgie maar dit geeft weer erg goede hoop! Ik hoop van harte dat Zena weer in de oude orde/staat terugkomt en uiteraard is het natuurlijk een bedrijf dat ook alle steun en krediet verdiend van de liefhebbers/freaks!

Het gaat goedkomen daar zo te lezen! :D

Al die nieuwe producten in ruben zn movie,zijn of worden aangepast naar be wetgeving dus max 2 gr flash. Helaas, was ook te mooi om waar te zijn, die funke dozen in zn movie.

Omdat ik op de trophy was en je daar vragen kan stellen en eerlijk antwoord krijgt. Shellkitjes gaan ook niet door. Het nieuws was gewoon een beetje opgeblazen maar dat kan je ook wel aan ruben over laten.

De funken blokken zijn aangepast na Belgische maatstaven.
Godzeidank dat het betekend dat de salutes wel mogen knallen!!
Dat 2gr burst ook 2gr burst is..
En de kwaliteit net zoals in NL.
Maar toch Anders.
Want deze boxen/blokken zijn zo geprepareerd dat ze toch heerlijk door vlammen.
Dus gewoon vernieuwend en goed!!

2gr flash is nog altijd beter dan 0.5 gr flash

Vraag me alleen af wanneer deze knallers binnenkomen

Vanaf vandaag verkrijgbaar zijn:

Pirat 3 (choet Strijker)
RT809 (100.000)
Hindoe
Mandarin
Clementine
Chinese Celebration (30.000)

b58ab39d-06b3-4b64-a392-6e7dbafa0e5e.jpg

22aefbe7-1f4a-4082-8b2f-9afa0a83dc7b.jpg
6de5cd53-4860-48e0-b825-5f578b2adfe4.jpg
52146f00-5fa3-4089-a1ba-68e6a17bab6b.jpg
8f7969ff-b15d-4a2f-b45a-19d76c4a2fa6.jpg
a3a760f7-cbfb-4b6f-b386-dcc30c611953.jpg

Acties geldig van 30 september tot en met 13 oktober bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.​

Back
Bovenaan