Zena Megastore Maaseik

Nou ik vind het nog toepasbaar na het lezen en net zo lollig.wat ik nog lolliger vind is deze reacties hier vooral om dat het niet gaat om tripjes naarde store of koop van producten aldaar gewoon omdat dat niet kan omdat de zaak gesloten is. Door de omstandigheden(door de voorlopige sluiting)is het wat mij betreft een nutteloze topic.vwc kan beter een speculatie topic openen(grapje)

Ik heb hier nu een aantal berichten verwijderd, het gaat helemaal nergens over.
Dat je het niet eens bent met de gang van zaken is prima, maar om nou een zo ontzettend offtopic te gaan en maar door te blijven gaan heeft helemaal niemand wat aan.

groot gelijk , zat me ook dood te ergeren om sommige reacties en ze zullen bij ZENA een hele goede reden hebben dat ze geen commentaar geven

ik zit me ook dood te ergeren dat zena heilig verklaard is...heb bij loots in 5minuten meer gehoord als bij zena in 3maanden.....

ik zit me ook dood te ergeren dat zena heilig verklaard is...heb bij loots in 5minuten meer gehoord als bij zena in 3maanden.....
Of je daar nu veel wijzer van word, in positieve zin dan....
Ik persoonlijk denk dat het tijdperk belgie wel gedaan is, het meerendeel producten van matige kwaliteit en wat wij freaks daar weghalen is veelal vuurwerk voor de nederlandse markt.

Als ik het niet eens ben met hoe Zena met de problemen omgaat worden mijn berichten gewist,zielig hoor!!!:mad:Dit hoort een forum te zijn voor iedereen( voor en tegenstanders).Anders moet je het gewoon Zenacrew.nl gaan noemen.

Als ik het niet eens ben met hoe Zena met de problemen omgaat worden mijn berichten gewist,zielig hoor!!!

Ik denk dat je laatste berichten gewist zijn omdat je in de daarvoorgaande posts al een keer of twintig hetzelfde hebt geschreven?

Je hebt je mening gegeven, iedereen snapt inmiddels wel hoe je erover denkt hoor!
Zelfs ik begrijp je gedachten wel, ook al deel ik ze niet.
En je hebt uiteraard alle recht om je mening te geven.
Daar wil iedereen best naar luisteren.
Maar je moet er niet over door blijven zeuren, dat gaat vervelen. Behoorlijk zelfs...

Als ik het niet eens ben met hoe Zena met de problemen omgaat worden mijn berichten gewist,zielig hoor!!!:mad:Dit hoort een forum te zijn voor iedereen( voor en tegenstanders).Anders moet je het gewoon Zenacrew.nl gaan noemen.

Misschien moet je anders hetzelfde riedeltje niet blijven herhalen. Je gedraagt je als een kleuter die zijn zin niet krijgt. Enige vorm van inlevingsvermogen lijk je niet te hebben. Het feit dat je het hebt over 'voor en tegenstanders' zegt al genoeg. Er zijn hier geen voor of tegenstanders, slechts feiten en logische redeneringen. Dus zet je aluhoedje maar weer af en stop met dat kinderachtige gedoe.

Een tijdelijk slotje van dit onderwerp een goed idee?
Om steeds herhalende posts en evt. ergernis te voorkomen?

Een tijdelijk slotje van dit onderwerp een goed idee?
Om steeds herhalende posts en evt. ergernis te voorkomen?

Heb ik ook al eens om gevraagd maar ik krijg de indruk dat men aan de ene kant dit wel leuk vind een andere reden kan ik niet bedenken. Men wil hier geen gezeur maar laat als men eerlijk is geen andere optie over.praten over trips naar de store of gekochte producten aldaar is niet mogelijk want ze zijn dicht.elke keer posts over ontopic??nou hoe dan.ben echt van mening dat de mods dit gedoe zelf in stand houden.

Ik heb mijn mening gegeven(OK misschien wel iets te vaak)Ik zal niet eerder meer reageren dan wanneer Zena eindelijk openheid van zaken geeft.Bedankt voor de positieve en negatieve reacties.:bye:

Als je nu al zo graag vuurwerk wilt waarom ga je dan niet gewoon naar HQ Fireworks die is gewoon open op vrijdag en zaterdag. Die hebben genoeg interessante en leuke spullen, ik geloof niet dat je daar je collectie niet compleet krijgt. Zij geven misschien dan geen LVC korting, maar lagere prijzen zijn altijd te regelen in het vuurwerk wereldje :wink:

Ik vind dat zenavuurwerk.com nu wel een keer naar buite mag treden met omtrent de sluiting! Het heeft lang genoeg geduurd en waarom een slotje op het onderwerp als zena zelf zo vaag naar buiten treedt..? Zeg gewoon waar we aan toe zijn want de concurrentie vind dit alleen maar leuk! Een beetje duidelijkheid kan geen kwaad.. oud en nieuw staat alweer voor de deur, de trophy komt er aan en de fanatiekelingen willen hun centjes goed besteden! Dus bij deze ZENAVUURWERK.COM toon ballen en geef een beetje informatie vrij..

pyro010 gewoon even wachten en als we klaar zijn met wachten,wachten we nog heel even.Een klein beetje geduld hebben net zoals ik.:wink:

Ik vind dat zenavuurwerk.com nu wel een keer naar buite mag treden met omtrent de sluiting! Het heeft lang genoeg geduurd en waarom een slotje op het onderwerp als zena zelf zo vaag naar buiten treedt..? Zeg gewoon waar we aan toe zijn want de concurrentie vind dit alleen maar leuk! Een beetje duidelijkheid kan geen kwaad.. oud en nieuw staat alweer voor de deur, de trophy komt er aan en de fanatiekelingen willen hun centjes goed besteden! Dus bij deze ZENAVUURWERK.COM toon ballen en geef een beetje informatie vrij..

Helaas weet ik zelf ook nog niks nieuws te vertellen maar ik kan het niet laten toch even te reageren. Om even terug te komen op de concurrentie; ik denk niet bepaald dat ze blij mee zijn dat Zena gesloten is. Op korte termijn hebben ze misschien wat meer klanten maar als de 1kg regel in België gehandhaafd blijft dan is dit voor alle winkels erg slecht. Om als voorbeeld maar even HQ te nemen, die hebben een nieuw pand laten bouwen en moeten wellicht straks ook hun zaak sluiten.
Ik hoop dat Zena binnenkort met goed nieuws naar buiten komt.

We wachten het maar even met spanning af!

Ik ben het zeker met je eens dat de concurrentie er ook niet blij mee is.Vooral in Baarle natuurlijk,hoe meer vuurwerkwinkels er open zijn hoe drukker het is natuurlijk.Het gaat mij er alleen om waarom Zena gesloten is.Als een hoop mensen zeggen dat het om de 1 kg regeling gaat waarom zegt Zena dit dan niet.

Back
Bovenaan