Zena Megastore Maaseik

Ik moet wel een beetje lachen om al die mensen die vinden dat Zena ze van alles verplicht is. Het bedrijf is gedwongen gesloten, hangen flinke boetes boven het hoofd en de vraag is of ze nog wel op de zelfde manier door kunnen gaan. Stel dat ze straks echt maar 1 kg kruit per persoon mogen verkopen. Dan hebben ze een heel groot probleem en gaat het bedrijf echt niet in de zelfde vorm verder. Heel veel Nederlanders blijven dan immers weg. Zena heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan die paar forum mensen de hele tijd op de hoogte houden. Waarschijnlijk weten ze zelf niet precies waar ze aan toe zijn.

Ik moet wel een beetje lachen om al die mensen die vinden dat Zena ze van alles verplicht is. Het bedrijf is gedwongen gesloten, hangen flinke boetes boven het hoofd en de vraag is of ze nog wel op de zelfde manier door kunnen gaan. Stel dat ze straks echt maar 1 kg kruit per persoon mogen verkopen. Dan hebben ze een heel groot probleem en gaat het bedrijf echt niet in de zelfde vorm verder. Heel veel Nederlanders blijven dan immers weg. Zena heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan die paar forum mensen de hele tijd op de hoogte houden. Waarschijnlijk weten ze zelf niet precies waar ze aan toe zijn.

Dit dus. Zo lang de zaak nog bij het OM ligt, kunnen ze onmogelijk een uitspraak over de gang van zaken of beloftes doen. Ze weten het immers zelf niet of willen uiteraard zichzelf niet incrimineren.

@oldskool1908, misschien moet ik solliciteren! Al ben ik bang dat er momenteel niemand aangenomen wordt :p.

Gewooon afwachten jongens, ieder uur van de dag afvragen wat Zena aan het doen is en waarom ze ons niet updaten, denk dat ze genoeg aan hun hoofd hebben.

Zoals eerder aangegeven, discussiëren is prima, op een normale manier. Dat betekend; zonder leden persoonlijk 'aan te vallen'.
De eerste waarschuwing is uitgedeeld in dit topic.

Laten we het gezellig houden!

Zonder ons Nederlandse klanten hadden ze nooit bestaan,dus een kleine update van zena zou heel normaal zijn.

Dit vind ik wel zo'n miezerige kutopmerking waar ik me erg aan stoor! Enig besef van jouw kant? Zena is en zal altijd voor haar klanten klaarstaan. Ze geven al keiveel als je denkt aan de meimeeting en Trophy. Ga jij ook bij V&D lopen zeiken dat je daar niet genoeg info krijgt!
OR en Zena komen zelf wel met een bericht als de tijd rijp is. Amen

Nog een keer, waarom geen kleine update van Zena?Van ons Nederlanders verdien je het toch het meeste geld.Als je het alleen van de Belgen moet hebben hadden we weinig vuurwerkwinkels in Belgie gehad.

Nog een keer, waarom geen kleine update van Zena?Van ons Nederlanders verdien je het toch het meeste geld.Als je het alleen van de Belgen moet hebben hadden we weinig vuurwerkwinkels in Belgie gehad.

Ja, en was er ook geen Efteling. Lig verder niet te zeiken en wacht het af.

Dat is niet te hopen voor ze anders zullen ze heel lang wakker liggen.Lekker schijt aan je klanten hebben als er problemen zijn.En als ze zo weer open mogen zeggen dat ze alles voor de klant overhebben.Laat het duidelijk wezen dat ik Zena een hele goede winkel vind,maar dit doen ze toch echt verkeerd.

Dat is niet te hopen voor ze anders zullen ze heel lang wakker liggen.Lekker schijt aan je klanten hebben als er problemen zijn.En als ze zo weer open mogen zeggen dat ze alles voor de klant overhebben.Laat het duidelijk wezen dat ik Zena een hele goede winkel vind,maar dit doen ze toch echt verkeerd.

als je afwijkt van wat de meeste hier vinden ben je een zeikerd, nou laat mij dan ook een zeikerd zijn.
communiceren kunnen die belgen blijkbaar helemaal niet maar ssss niks van zeggen want geen negatief woord over zena:frusty:

Lekker schijt aan je klanten hebben als er problemen zijn.En als ze zo weer open mogen zeggen dat ze alles voor de klant overhebben.Laat het duidelijk wezen dat ik Zena een hele goede winkel vind,maar dit doen ze toch echt verkeerd.

Ze zullen als bedrijf wel hun redenen hebben.
Lekker gewoon rustig afwachten zou ik zeggen.

Het gaat me helemaal niet om Zena af te zeiken,maar ik heb ruim tien jaar lang mijn geld uitgegeven bij Zena(zoals vele anderen).Dus een kleine update zou toch wel mogen.Dit is het laatse wat ik er over zeg,het zelfde wat Zena doet.

Back
Bovenaan