Zena Megastore Maaseik

Zena Vuurwerk pakt weer uit met mega kortingen! Ook @ Zena Maaseik!

titel.1.png

Meer info: http://eepurl.com/L2Ny5

Valerie,

weten jullie wanneer de nieuwe zending binnenkomt met de event 1,2,3,4.
deze waren afgelopen week uitverkocht, worden die komende week verwacht of word het later

Valerie,

weten jullie wanneer de nieuwe zending binnenkomt met de event 1,2,3,4.
deze waren afgelopen week uitverkocht, worden die komende week verwacht of word het later

De events zijn er terug. Maar ik zou de raad geven, om de dag voor je naar ons zou komen (of de avond ervoor) even te bellen naar de winkel dan kunnen we je zeggen of we deze nog hebben en kom je niet voor niks. ;)

Heeft iemand informatie voor mij over de hoogte van de korting op de producten?:
Ugly Joe
Toffee
Chooêt banger

Bij voorbaat dank :)

Heeft iemand informatie voor mij over de hoogte van de korting op de producten?:
Ugly Joe
Toffee
Chooêt banger

Bij voorbaat dank :)

ugly joe 2,80
toffee 2,50
chooet banger 7,00
silver cracker 1,20
chooet match cracker 3,75
zena traat 4,75
six hearts 2,70

Hier ga ik zeker heen, misschien nog zelfs met de fiets hahah.
Smeets is me te duur geworden, daar ga ik alleen heen voor het echte werk.
Salon Roger is hiermee vergeleken ook niet veel.
Vooral die kortingen spreken me erg aan!

Zo voor de 2 de keer daar geweest en mooie aankopen gedaan .
Deze winkel is een aanwinst voor het zuiden van het land.
MOoie prijzen en mooie acties

Bedankt voor de filmpje Jim,zou zeggen mocht je dummy's willen hebben onder andere dan kan je bij Zena maaseik goed terecht.

Wij zijn 31 januari toch maar voor de tweede keer in een maand tijd er geweest toch maar weer spullen gekocht kon het niet laten met die kortingen toen wij er kwamen stond koffie al klaar voor ons. jammer dat het voorbij is. ook nog wat dummy mee genomen

Zijn de (nieuwe) waaiers 5shots - 8shots die er sinds kort op de Zena site staan nu ook in Maaseik verkrijgbaar? Zo ja dan word dat een ritje om van ieder 1tje of meer te gaan halen want moet zeggen dat ze er veel belovend uitziet.

En is er al verder ook ergens nog informatie over karton inhoud of aantal verkrijgbaar per stuk? Want ben al begonnen met een showtje in elkaar te zetten ondertussen.

Zijn de (nieuwe) waaiers 5shots - 8shots die er sinds kort op de Zena site staan nu ook in Maaseik verkrijgbaar? Zo ja dan word dat een ritje om van ieder 1tje of meer te gaan halen want moet zeggen dat ze er veel belovend uitziet.

En is er al verder ook ergens nog informatie over karton inhoud of aantal verkrijgbaar per stuk? Want ben al begonnen met een showtje in elkaar te zetten ondertussen.

Ik zou gewoon ff bellen met Maaseik zij kunnen je het wel vertellen, trouwens weet ik niet zeker of Maaseik wel open is deze tijd van het jaar

15 per karton en zijn allrmaal dezelfde, gister gelezen in mod topic

Back
Bovenaan