Zena Megastore Maaseik

Leuk weetje (weet niet of het al bekend was);

Luypaers Exclusive Fireworks is de nieuwste lijn in de Zena vuurwerk-reeks. Het doel was om een premium assortiment te maken, het beste van het beste vuurwerk. Vernoemd naar de achternaam van de vrouw van de eigenaar "Luypaers” wat een afgeleidde van luipaard is.

Dacht dat het gewoon een merk was dat zo heette, niet dat het de meisjesnaam is. :)

Luypaers Exclusive Fireworks is de nieuwste lijn in de Zena vuurwerk-reeks. Het doel was om een premium assortiment te maken, het beste van het beste vuurwerk. Vernoemd naar de achternaam van de vrouw van de eigenaar "Luypaers” wat een afgeleidde van luipaard is.

Dacht dat het gewoon een merk was dat zo heette, niet dat het de meisjesnaam is. :)

En het is eigenlijk gewoon Funke he:p

Is wel een goeie, zo kan ik mijn vrouwtje misschien overtuigen. Kijk schat deze cake is naar jou vernoemd. Doe me maar een karton.

Da's de eerste keer dat ik op een forum deze kooi zie. Heb zeker onder een steen geleefd ofzo haha.
Moet je gelooof ik wel een goeie tang voor hebben.
Is dit alleen in belgie/duitsland? Want hier in NL nog nooit gezien.

Back
Bovenaan