Zena Megastore Maaseik

Vanavond zullen er hier nog kortingslijsten worden geplaatst, Aangezien het vorig jaar goed werd ontvangen.:) Deze zullen worden geupdate.

Hoe staat het met de openingstijd dit jaar , na januari weer tot half december dicht of gaan jullie eerder weer open of het hele jaar ?

De lijsten zijn zojuist geupdate enkele kleine veranderingen,:wink:
Zena Maaseik/Olen succes met de sale!!

Vandaag weer even op bezoek geweest hiero.

Kan zoieso melden dat de Flashrockets en de Moonlight pijlen niet meer op voorraad zijn.
Voor de rest was er nog voldoende op voorraad!

Zelfs de xtreme salute 2.0 waren nog op voorraad!

Kan me iemand zeggen of de VIP-box en de desert wasteland al in maaseik op zijn of zijn deze weer binnen gekomen.
vorige week waren ze er niet.

20150109_104119kop.jpg

Klaarstomen voor het 2de weekend van de Mega Sales! Aan voorraad geen gebrek! Kom nu en geniet van minstens 50% korting op alle producten!

Vanmiddag in Maaseik de eerste inkopen voor dit jaar gedaan. Helaas waren de volgende producten al uitverkocht: ZENA Cakebox, Original's VIP box, Extreme Salute en Metalloids. Als vervangers meegenomen: ZENA Event Box 5, ZENA Event Box 2, 19sh HC en 19sh BFC. De prijs op mijn bon voor de Event Box 5 was 75 euro en niet 50 euro zoals hierboven vermeld op de prijslijst. Kreeg nog hulp met de spullen naar mijn wagen te brengen. Kortom: mooie producten, leuke prijs en goede service. Graag tot de volgende keer.

Vanmiddag in Maaseik de eerste inkopen voor dit jaar gedaan. Helaas waren de volgende producten al uitverkocht: ZENA Cakebox, Original's VIP box, Extreme Salute en Metalloids. Als vervangers meegenomen: ZENA Event Box 5, ZENA Event Box 2, 19sh HC en 19sh BFC. De prijs op mijn bon voor de Event Box 5 was 75 euro en niet 50 euro zoals hierboven vermeld op de prijslijst. Kreeg nog hulp met de spullen naar mijn wagen te brengen. Kortom: mooie producten, leuke prijs en goede service. Graag tot de volgende keer.

apart want de event box 5 staat gelijk aan 50% korting !!!!

Dit is een fout, bel maandag even met zena maaseik en dan wordt dit rechtgezet,vraag even naar Lesley.

Misschien is het al een keer eerder gevraagd?? Is er in Februari/Maart ook gewoon de volledige collectie aanwezig bij Zena maaseik?

Back
Bovenaan