Zena Megastore Maaseik

Nee voor de knaller hoef je idd noet naar zena te gaan, kun je beter de hoek om rijden of iets zuidelijker. Salon Roger of drutti.

FUNKE-LUYPAERS Winactie

FUNKE-LUYPAERS Winactie

WIN WIN WIN!
Kom van die luie stoel, tijd voor actie!
Zena vuurwerk heeft een aantal gierende nieuwkomers en een wedstrijd waar je kans maakt op onze knallende prijs! 3 winnaars gaan naar huis met een luypaers box ter waarde van 165 Euro! Wat moet je doen? Simpel. Bekijk onze video hieronder en kom het te weten! SNAPTE!

https://www.facebook.com/zenavuurwerk/

puma argentina helaas gisteren al uitverkocht. voor niks die kant op gereden ondanks bellen als deze er nog was.

Ja het is tijd dat de andere boxen ook aankomen.
Dat was normaal gezien voor half november voorzien.

Nu lees ik in een ander topic dat de kilimanjaro leopard en de white siberian tiger niet eens binnenkomen wegens afgekeurd.
Het loopt niet helemaal lekker die Funke / Luypaers boxen.

Ja het is tijd dat de andere boxen ook aankomen.
Dat was normaal gezien voor half november voorzien.

Nu lees ik in een ander topic dat de kilimanjaro leopard en de white siberian tiger niet eens binnenkomen wegens afgekeurd.
Het loopt niet helemaal lekker die Funke / Luypaers boxen.

Ik denk dat Zena/Funke deze boxen hebben afgekeurd.
Omdat zij dat in China gecontroleerd hebben.

De Nederlandse/Belgische/Duitse overheid hebben in China geen kantoor, zodat ze het vuurwerk alvast testen (En eventueel afkeuren) voordat het de boot op gaat.
Dit doen de importeurs zelf.

Ik denk dat Zena/Funke deze boxen hebben afgekeurd.
Omdat zij dat in China gecontroleerd hebben.

De Nederlandse/Belgische/Duitse overheid hebben in China geen kantoor, zodat ze het vuurwerk alvast testen (En eventueel afkeuren) voordat het de boot op gaat.
Dit doen de importeurs zelf.

Het moet al flink fout zitten alvorens ze dit zelf gaan afkeuren.

We zullen het maar aanzien als goed nieuws dan.
Heb niet echt veel zin in problemen met grote cakeboxen.

dbf4c21a-bee3-4105-87e5-914d3c89ce29.jpg

1d797943-9e13-4ee5-8423-9a4f388c364d.jpg

3bcd9570-342d-448a-8c28-8af5b9ddda09.jpg

01d482d0-975f-4b67-a202-be9338721299.jpg

c2b9acd0-f4ed-4c66-b9d7-3135a8d56007.jpg

bc0cc1b1-cd04-43b8-85e3-a9a10414030a.jpg

5f7d9c29-0e9e-45f9-bd65-db1b1137e9be.jpg

c3c41677-aeaa-44f0-8a07-a29ae699cdd5.jpg

33585d27-78d2-4b0b-b549-47a1a2ccd66d.jpg

fcc8037d-44b3-4000-be2b-1c4890f0a406.jpg

Lees de volledige nieuwsbrief hier!

Die Longfu is nieuw zie ik?
Lijkt verdacht veel op de 4015 cakebox qua aantal shots en effect omschrijving...
Of toch weer een heel nieuw produkt?

Ze zijn er weer! WEEKENDRAMMERS!

Ze zijn er weer! WEEKENDRAMMERS!

Het is weer zo ver! WEEKENDRAMMERS!
Speciale deals bij Zena Megastore Maaseik! Phillippine eagle & Game Bracker! SNAPTE?!

WR18_W48.jpg

Bijlagen

• WR18_W48.jpg
    WR18_W48.jpg
    216,1 KB · Weergaven: 0
Man (26) uit Dongen probeert acht kilo nitraten en illegale pijlen het land in te krijgen

https://www.bndestem.nl/tilburg/man...egale-pijlen-het-land-in-te-krijgen~adcb7c23/

Nederlandse agenten surveilleerden in Baarle Hertog in België. Zij zagen de man lopen met een doos vol vuurwerk en pijlen en besloten daarom de man te volgen. De man stapte in zijn auto en reed naar Nederland, waarop zijn auto gecontroleerd werd.

Typisch voor de maand december. Vuurwerk controles.
Ik denk niet dat ik nog Funke of Luypaers ga halen deze maand.
Het risico is mij te groot.
De levering van deze dingen kan echt wel beter, snapte?!

Man (26) uit Dongen probeert acht kilo nitraten en illegale pijlen het land in te krijgen

https://www.bndestem.nl/tilburg/man...egale-pijlen-het-land-in-te-krijgen~adcb7c23/

Typisch voor de maand december. Vuurwerk controles.
Ik denk niet dat ik nog Funke of Luypaers ga halen deze maand.
Het risico is mij te groot.
De levering van deze dingen kan echt wel beter, snapte?!

Als jij naar Maaseik gaat is er echt niet veel aan de hand. Genoeg binnendoor weggetje etc

Gister even kijkje weze nemen, en wat een stront weer tevens hele grote kans dat er geen controles zijn. Het assortiment viel me heel zwaar tegen dit keer. Vrijwel niks op voorraad en de p1 producten niet aanwezig vanwege geen licentie. Helaas maar waar niks meegenomen

Back
Bovenaan