--sjon beton--
VWC lid
vanavond live gezien, en de multicolor met blinkers vond ik de mooiste van deze box.
erg grote boeketten!
erg grote boeketten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zag dat deze gisteren in Vleuten geschoten is... heeft iemand daar een film van toevallig?
Zag dat deze gisteren in Vleuten geschoten is... heeft iemand daar een film van toevallig?
vond de 3e cake wel een stuk minder presteren dan de 2 die ervoor geschoten zijn, maar dit zijn dus triumph's?
Alleen de eerste 2 cakes geloof ik de rest is wel de mayhem.
Ze schoten er toch maar 3? dus dan is er ik het bovenstaande filmpje maar 1 tezien van de mayhem, kan me wel herinneren dat de triumph dus niet in w-shape schoot dus dat waren dan weer de mayhems lijkt me?
Als je de film bekijkt vanaf 30sec zijn gewoon cakes uit de mayhem.
Niet om de beidehand te zijn, maar ook die vanaf 30 seconde schiet voor de laatste 5 schoten nog in w shape en de effecten komen ook precies overeen met de triumph. Ik weet dus eigenlijk wel zeker dat hier 2x triumph en 1x mayhem afgestoken word. Nu wil ik de triumph van gister wel is zien want dat moeten dan 2 cakes van de mayhem zijn..
ja alleen het gaat niet al te hoog gingen ze gewoon niet zo hoog of waren de effecten zo groot?